jak to bylo?

17 0 0
                                    


Ráno mi zazvonil budík, pomalu jsem vstala z postele a obsadila mu koupelnu. Po nezbytné ranní sprše jsem se oblékla, tedy až poto, co jsem našla všechno své oblečení. Sáhla po tašce a vyrazila do školy.

Ve škole jsem potkala Marylen. "Potřebovala bych od tebe vysvětlit pár věcí." S milým pohledem mi odpověděla "Povídej, ale rychle nemáme na to celý den." Vychrlila jsem na ní neskutečné množství otázek.

"Počkej na to všechno ti odpovědět nedokážu, řeknu ti začátek.

Na začátku byly Jiskry, světlé a tmavé, ty stvořily tento svět s bytostmi tady. Nejdříve  bylo jen pár druhů nadřazených a to upíři, měňavci, víly a elfové, trpaslíci a samozřejmě děti bohů. Bohy jako takové nestvořily jiskry, ale zhmotnili se sami. Zbytek druhů vznikl mezidruhovým křížením nebo napak separací jedinců se stejnými vlastnostmi.

Nedříve Nadřazení brali lidi jako symbiotický druh, ale lidé potom začali zneužívat schopnosti nadřazených pro sebe. Proto jsme začali šířit mýty o tom, že neexistujeme. Lidé začali rychle věřit, my se začali přizpůsobovat a postupně zapadat do lidské společnosti a postupem času se snad do každého člověka dostal alespoň zlomek nařazeného DNA.

Proč si myslíš, že jsou modelky tak pěkné? Mají v sobě DNA víl. Kdo si myslíš, že je v politice? Leprikóni, mají čich na peníze a ten se jim hodí.

Už to chápeš?"

"Ale kdo jsem já?" Upřeně se na mě podívala a řekla: "Nevím, nikdo tady to není."

Tak jsem se sbalila a šla hledat do knihovny

Little LolitKde žijí příběhy. Začni objevovat