Asi jsem Jiskřenka

13 1 0
                                    

Skoro celý den jsem strávila ve školní knihovně a vůbec mi nevadilo, že celý den chybím ve škole, protože to nikdo neřešil. Stačilo říct, že mi není dobře a pak se jen nepozorovaně proplížit zpátky za Lisou.

Vytáhla jsem na stůl blok, pouzdro a tablet se sluchátky, stejně je úžasné jak si člověk za pár měsíců vydělá tolik peněz. Otevřela jsem si knihu, do uší pustila hudbu a začala se prokousávat knihou. První poznámku jsem si udělala jen o názvu knihy a autorovi, protože jsem chtěla z Johanna vytáhnout, co o tom ví.

Začala jsem v rejstříku hledat heslo Jiskra, bylo až na posledním řádku posledního listu rejstříku. Strana 168, super alespoň to najdu. V rychlosti jsem nalistovala stranu 168 a byla prázdná. Jen dole byla věta: "Pokud se tajné dozvěděti chceš, človekem býti nemůžeš." Takže kniha je pojištěná proti tomu, aby v ní listovali lidé, chytré Johanne. A na konci věty byl malý trojúhelník a mě nenapadlo nic jiného, než do něj šáhnout, výborně Lily...

Strana 168 se rozlepila a uvnitř byla hustě popsána textem, ručně popsána, ačkoli zbytek knihy byl tištěný. Chyběly tady také ilustrace, které ve zbytku knihy byly víc než časté.

Jiskry

Velké shluky energie. Mnoho nadpřirozených je nazývá bohy, stvořitely či pány světa. Pravda však je, že díky těmto shlukům energie vzniklo vše okolo nás. Ovšem jen díky jednomu druhu: konstruktivní či světlé jiskry - vyznačují se ledově modrou barvou. Druhý druh destruktivní či temné jiskry se vyznačují rudou barvou. Tyto jiskry holdují ničení a snaží se zničit veškeré věci, co světlé jiskry vytvořily. Důvod, proč se tomu ještě tak nestalo je, že jich je výrazně méně než jisker světlých.

Dále se tam psalo o tom jak Jiskry využít k výrobě energie, jak je chytit, nebo jak se zbavit temných jisker.

Další článek byl o Jiskřencích, co to proboha je?

Jiskřenci

Hostitelé jisker. Postupem času jiskry ztratily schopnost vydávat sami od sebe svou nashromážděnou energii a začali potřebovat hostitele, takto s největší pravděpodobnosti vznikly Jiskřenci. Jiskřenci jsou většinou lidé, protože pro Jiskru je jednodušší potlačit jejich geny. Jiskřenci jdou špatně rozeznat od jiných nadřazených, spíše nejdou rozeznat vůbec.ü

Jiskřenci získávají od Jisker určité vlastnosti, například od temných Jisker získá člověk schopnost ovládat masy, svádět lidi jen letmým pohledem či manipulovat s myšlenkami jiných (i nadřazených),proto se z temných jiskřenců stávají vůdci skupin. Od světlých jisker získávají jejich hostitelé až nadpozemský půvab, léčitelské schopnosti či probouzet skryté vlastnosti lidí.

Počkat, už asi vím, kdo jsem. Jsem Jiskřenka!

Little LolitKde žijí příběhy. Začni objevovat