Jocul demonilor

1K 45 12
                                    

-Hei Yuuki ! Vocea prietenei mele rasuna pe holul pustiu 

-Hm...?!O...buna Keiko ! Ma ia prin surprindere , vocea ei sagetandu-mi timpanele.

-Ai intarziat ! Spune ea zambind cald ca de obicei .
-Am...da...! 
-Hei...ce s-a intamplat ? Ce te nelinisteste ?
- Pai...vezi tu...eu... . Incerc sa incep orice fel de propozitie dar nu reusesc , de parca cuvintele mele ar fii limitate , inspir adanc si apoi expir indelung . Mai bine am merge la ora , o sa avem probleme .
Ne-am indreptat spre laboratorul de biologie si cat se poate de repede ne-am scuzat si indreptat spre bancile noastre , deoarece urasc ca toate privirile sa fie indreptate spre mine , mai ales acum .
Stau in ultima banca de la geam , ca de obicei . Imi place ! Pot privii in afara camerei inchise in care sunt obligata sa stau cu alte 29 de suflete chinuite lafel ca mine de vr-un profesor frustrat.
-Domnisoara Yuukine ! Glasul profesoarei vine ca un ciocan izbit de peretele de sticla al reveriei mele .
-A...da ! Ma scuzati...! Incerc sa-mi scot fata curata printr-o scuza dar e in zadar .
-Unde iti e capul ?! Nu esti atenta deloc , eu vin aici si va predau , sa aveti o educatie cat mai buna si o cultura cat mai vasta , iar voi nu sunteti in stare sa apreciati asta nici macar o ora pe zi !

Exagerarile ei ma calca pe nervi , dar decid sa nu spun nimic , n-am chef de alta pedeapsa , cea pentru practici oculte mi-a ajuns . Nu mai vreau sa ma intorc la munca in folosul scolii . Au trecut 3 luni de atunci , iar eu vreau sa o  mai pun in aplicare inca o data cu toate ca mi-am promis ca nu o sa o mai fac .

Dupa ora de biologie eu si Keiko am iesit in curtea scolii . Soarele bate cu putere dar din fericire gasim o banca la umbra unuia dintre stejarii mari din curtea liceului . Yumi vine si ea grabita de la ora ei de matematica si se aseaza langa noi .
-Deci ne spui ce s-a intamplat ?! Intreaba  Keiko .
-Ah...da asta ! Era sa uit ! Pai azi noapte cautam niste articole despre invocarea spiritelor si am gasit jocul asta . Deschid clapa laptopului si deschid folderul unde am salvat articolul  ,,Ouija board este un joc relativ simplu pentru invocarea spiritelor ".
-Nu iar Yuuki , ai promis ! Ma intrerupe Keiko .

-Keiko...stiu ce am spus dar...trebuie sa incerc ! E pentru ultima oara , promit !Te rog ajuta-ma ! O privesc cu o fata cat de trista pot in speranta ca pana la urma o sa cedeze si chiar functioneaza . Dupa cateva secunde in care a stat serioasa , Keiko incepe sa isi schimbe expresia fetei si cedeaza .

-E pentru ultima oara , da ? Spune ea in cele din urma . 

-Da ! 

-Promiti ?

-Promit ! 

- Si...chiar crezi ca merge ? Intreaba nedumerita Yumi .

- Pai din ce scrie aici la altii a functionat...
- Da dar poate sa fie si fals. Intervine Keiko .
- Tot ce e posibil Keiko ,dar merita incercat.
-Pai din articol reiese ca s-au petrecut lucruri bizare ! Spune Yumi in timp ce studiaza documentul.
-Da...ceva posedari , crime si sinucideri. Se spune ca au rezultat dupa ce au fost incalcate regulile jocului.
Inainte ca Keiko sau Yumi sa mai apuce sa spuna ceva clopotelul a sunat , semn ca pauza s-a incheiar si trebuie sa mergem la ora de desen . Ora aceasta o avem impreuna asadar putem stabilii toate detaliile .
-Eu as spune totusi sa incercam , spun eu ganditoare.
-Esti nebuna ! Spun deodata Keiko si Yumi .
-Asta e singurul mod sa vorbim cu Kaleb .
-Kaleb a murit acum doi ani ! Uita-l !
-Nu pot...eram cei mai buni prieteni si nu o sa las moartea lui sa ma impiedice sa vorbesc cu el !

-Yuuki...avem 16 ani , nu putem sa ne jucam cu viata si moartea cand vrem si cum vrem ! Sunt niste reguli , pe care tu le cunosti ! Ma mustreaza Keiko .

-Stiu foarte bine regulile Keiko , ti-am spus , e pentru ultima data ! Trebuie sa incerc !

-Of...ma dau batuta...care e planul ?

-Mai intai cumparam jocul , l-am gasit la un magazin de vechituri...,apoi jucam si gata ! Explic eu rapid .

-Ok...dar daca patim si noi ceva ?! Intreaba speriata Yumi .
-Daca nu incalcam regulile nu o sa patim nimic. Intervin eu taindu-i orice alta intrebare .

Konichua lume ! Asta e primul capitol din aceasta carte si as vrea sa-mi spune-ti in comentarii parerea voastra ^.^ Cartea e in edit si o sa fie editat  mult din ea asa ca va sfatuiesc pe cei ce au citit-o deja sa o mai citeasca o data ! 

pagina fb - https://www.facebook.com/RedHeadYuuki/

instagram - https://www.instagram.com/yuuki_gremory/

ask.fm -   http://ask.fm/YuukiChanGremory

Snapchat - YuukineGremory

Universul demonilorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum