Banuieli confirmate

161 13 0
                                    

-Hei , stati ! Striga Zechs in timp ce vine spre mine si Kira .
Dar chiar inainte sa ma prinda de umar pun degetul pe initiala bratarii si o mana pe Kira si ne transportam pe pamant . Suntem pe dealul portalului , in padure.
-Suntem in locul de unde am plecat . Zic eu .
-Da ! Si nu am de gand sa ma intorc prea curand !
-Dar ceilalti au ramas acolo.
-Pot sa vina cand vor ei .
-Mda...cat o fi trecut aici ?
-Jumatate de minut cred...oricum pana intr-un minut.
-Aham...si ce facem acum?
-Am...hai la o cafenea ! A da si ai grija de bratara !
-Oh...da era sa uit !
Am plecat grabiti din padure si am zabovit la o cafenea cateva minute pana ne-au gasit ceilalti .
-Aici erati ! Huh...v-am cautat peste tot ! Spune Keiko obosita.
-Mdea...acum ne-ati gasit...spun eu.
-Ce faceti ? Lordul Zechs e foarte suparat ca ati plecat ! Spune Darkada grabit .
-Si ce imi pasa mie ?! Intreaba ironic Kira .
-Vrea sa vorbiti cu el !
-Hm...si de ce am face asta ? Intreaba Kira .
-Am cazut deacord ca nu o sa atragem atentia asupra noastra, sa nu creeam suspiciuni ! Si voi ati rabufnit . Nu e bine ce ati facut ! Mai bine v-ati controla sentimentele alea inutile si ati intelege ca nu mai e o joaca . De acum e vorba de lupte . Trebuie sa ne castigam armele alea ! Spune Camper serios .
-Nu ai vazut cat de usor ne-a spus ca putem murii ! Spune Kira .
-Hei prieteni...mai bine ati discuta cu lordul . Si de asemenea mai bine ne-am grabii . Fiecare secunda aici inseamna ore acolo . Spune Sonik rapid .
-Bine hai sa mergem ! Spun eu grabita . Dar sa stiti ca merg doar fiindca am unele suspiciuni cu privire la Zechs-sama.
Am lasat banii pentru consumatie pe masa si am plecat spre padure . La marginea padurii toti ne-am teleportat in universul demonilor . Insa exact in ultimul loc de unde plecasem era Sary asa ca am cazut peste ea .
-Oh...imi pare rau Sary ! Spun eu in timp ce o ajut sa se ridice .
-Nu, nu trebuie sa va scuzati !
-Em...scuzati ?
-Am...sa te scuzi....scuze am uitat !
-Nu-i nimic ! Hei ai putea sa-mi spui unde il gasesc pe Zechs-sama ?
-E in camera tronului . Va asteapta !
-Ok mersi !
-Cu placere !
-Oh....da apropo vreau sa vorbesc ceva cu tine mai incolo . Unde te pot gasi ?
-In gradina . Acolo imi petrec eu mult timp .
-Aham...ok !
Dupa aceasta discutie ne grabim toti spre camera tronului . Ajung la usile imense si le deschid pe amandoua impingandu-le cu putere . Zechs tresare la auzul lor.
-Aham...deci v-ati gandit sa va intoarceti !
-Mdea...dar vreau explicatii ! Spun eu pe un ton destul de apasat.
-In regula . Intreaba !
-De ce iti e asa de usor sa ne spui ca putem murii ? Intreaba repede Kira .
-Fiindca stiu ca asta e imposibil si vreau sa va da-ti interesul . Nu am stiut ca sunteti asa temperamentali . Mai ales tu Yuuki ! Nu ma asteptam la asta din partea ta !
-De ce ? Ce asteptari ai de la mine?
-...(Zechs nu raspunde .)
(*in mintea mea*)
Aham...deci nu am folosit o formula politicoasa si nu spune nimic. Asta imi sporeste si mai tare suspiciunea mea cu privire la el . Dar o sa vorbesc cu Sary si o sa imi dau eu seama cumva daca e adevarat sau nu .
-Bun...daca astea-s toate intrebarile atunci va poftesc in camerele voastre sa va pregatiti pentru proba Firul Ariatnei .
Am plecat toti in liniste spre camerele noastre insa pe drum am tras-o pe Keiko de brat si am plecat spre gradina impreuna .
Acolo era Sary care statea si citea pe iarba langa trandafiri .
-Hei Sary ! O salut eu .
-O...hei Yuuki ! Vino aici !
Eu si Keiko ne-am asezat pe iarba langa ea .
-Deci....Sary....ai spus ceva care ma pus pe ganduri cand ne-am intalnit in camera mea.
-Um...ce anume ?
-Ai spus ceva de o familie...
Deodata Sary se face rosie la fata se ridica repede si spune :
-Eu nu pot sa spun atat de multe . Trebuie sa plec ! Pa !
Apoi fuge in castel pe o usa din dos a servitorilor. Eu si Keiko plecam spre camerele noastre tacute .
(*in mintea mea*)
Hm...asta imi confirma banuiala .
Ajunse in camerele noastre eu si Keiko gasim pe paturi cate un costum cu armura pregatit . Al meu era mov , iar al ei albastru deschis . Ne pregatim repede si iesim din camere in acelasi timp . Baietii ne asteptau deja .
-Unde ati fost ? Intreaba Sonik .
Dar nu primeste nici un raspuns .Ne indreptam toti spre labirintul de unde trebuie sa iesim cu armele .
La marginea padurii se afla 6 cai de intrare intr-un labirint cu pereti de ciment acoperiti de muschi verde .
-Bun ! Aici incepe proba voastra ! Spune Zechs de undeva dintr-un turn .

Hei lume am revenit cu al 16 -lea capitol. Imi pare sincer rau pentru inactivitate dar am o piesa de teatru la scoala si chiar nu am avut timp .

Personaje :
Yuuki Gremory : eu
Keiko Agares :Mihaela
Kira Azazel : Bogdan
Sonik Belphegor : Mihai
Camper Astaroth : Liviu
Darkada Leviatan : Alex

Universul demonilorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum