(poza din multimedia este cu personajele facute in photoshop . Deci asa arata personajele . Dati click pe ea sa le vedeti pe toate )
Jocul era gata sa inceapa. Eu si Kira faceam ultimele retusuri , adica aprindeam lumanarile pentru a fi o conexiune mai buna cu Daichi.
Sonik , Keiko , Camper si Darkada stateau pe canapea si discutau .
-Kira ! Spun eu deodata uitandu-ma la el.
-Da ?
-Ce crezi ca vrea sa ne comunice ?
-Cred ca e ceva important , avand in vedere faptul ca ne-a amenintat .
-Da , dar totusi imi e putin frica...
-Ar trebui sa iti reprimi frica ...nu prea cred ca o sa ne lase in pace prea curand ! Spune Camper , in timp ce statea pe canapeaua care spre surprinderea mea si a voastra era rosu cu negru .
-De ce esti asa de sigur ca nu o sa ne lase in pace ? Intreaba increzatoare Keiko in timp ce statea langa el.
-Pai sa iti explic...intervine Darkada inainte ca Camper sa mai poata spune ceva . Acum doua zile am folosit tabla Ouija si acelasi spirit Daichi ne-a contactat. Atunci credeam ca unul din noi misca sighn-ul asa ca am facut prostia sa luam mana de pe el.
-Apoi , contiuna Camper , am pus mainile inapoi pe sighn si am vorbit mai mult cu el...a spus ca are mult de munca cu noi .
-Hm...deci asta inseamna ca nu ne va fi prea usor sa scapam de el...zice Sonik in timp ce se tine de barbie ganditor .
In camera se face liniste .
- Deci...sa incepem ! Spune grabit Kira .
-Ok ! Exclamam toti deodata .
Ne asezam in jurul mesei din lemn negru pe care era asezat jocul. Eu stateam langa Keiko , in fata noastra unul langa altul Kira si Sonik , iar in parti Camper si Darkada .
Fiecare punem cate doua degete pe sighn si incepem sa-l invartim . Dupa vre-o doua minute pun intrebarea :
-Daichi esti aici ? Intreb eu cu vocea tremurand .
-Da !
-Suntem toti . Ce vrei sa vorbesti cu noi ?
-I-N P-A-D-U-R-E !
-Ce e cu padurea ? intreaba Darkada .
Deodata Keiko ingheata . Nu mai clipea , era total amortita si se uita in gol...pe scurt ea era posedata !
-Am...Keiko ! Esti aici ? Intreaba Sonik .
-Nu ! Eu sunt Daichi !
-Ce ai facut cu Keiko ?! Tipa Sonik disperat!
-Stai ! Linistestete ! Ii spune Camper calm. Keiko e posedata ! O sa isi revina cand o sa plece Daichi .
-Bun...revenind ii aud vocea lui Kira . Daichi ce vroiai sa vorbim .
-In padure !
-Iar asta ! Exclama Darkada . Ce e cu padurea ?! Ce e in ea ?
-In adancul paduri pe cel mai inalt deal in a o suta noapte cu luna plina din ultimul an se deschide un portal .
-Si ce vrei de la noi ? Intreb eu .
-O sa aflati in curand ! Deocamdata voi trebuie sa va duceti la adresa pe care v-o scriu aici si sa gasiti cheia casei . Aia e si cheia pentru a deschide portalul .
-Si de ce trebuie sa deschidem portalul ?!
-O sa aflati de la stapan...de acum o sa comunic cu voi prin posedare .
Dintr-o data Keiko si-a revenit.
-Ce s-a intamplat ? Intreaba ea nedumerita .
-Ai fost posedata ! Ii raspund rapid fara sa ma gandesc prea mult.
Dupa ce i-am explicat tot ce a spus Daichi lui Keiko am hotarat sa dormim toti acasa la Kira .Gata si acest capitol sper sa va placa !
Personaje :
Yuuki : eu
Keiko : Mihaela
Kira : BogdanStici
Sonik : Mihai
Camper : Liviu
Darkada : Alex
RECOMANDARE : Craving inside ( by. MyaLarsen )
CITEȘTI
Universul demonilor
Paranormal"Realitatea pe care o stii poate sa nu fie chiar realitatea buna...poate fii doar realitatea ta , pe care o confunzi cu realitatea suprema sau pe care oamenii din jurul tau te-au fortat sa o crezi ! " -Ce sunt eu defapt ? -Un demon ! -Care e adevar...