Incepe distractia

305 19 2
                                    

    Eram destul de entuziasmata ca o sa il cunosc pe Sir Zechs-sama . Desi nu stiam cum arata sau daca e rau sau bun ...ok...pana acum toata lumea s-a purtat dragut dar nu pot fi sigura daca si el o sa fie asa .
    Baietii erau destul de departe , iar eu si Keiko stateam mai in spate . Mayu era la mica distanta de noi , dar credeam ca nu ne va auzi daca vorbim in soapta . Desigur era bunica mea si nu prea era in regula sa tin ceva ascuns de ea mai ales acum , insa nu stiam cum va reactiona la auzirea discutiei mele cu Keiko .
    -Keiko ! Spun eu in soapta .
    -Da ?
    -Pe mine ma cam nedumereste ceva .
    -Ce anume ? Spune ea tot in soapta dupa ce intelege ca nu trebuie sa auda Mayu .
    -De ce mama nu a vrut sa stiu eu de locul asta ? Si daca ea a fost crescuta ca fiind un demon Gremory care e amuleta ei ce ii pastreaza forma normala ?
    -Hm...nu stiu nici eu nu am observat nimic la gatul mamei tale .
    -Um...si mai e inca ceva...de ce bunica nu mi-a spus de asta cand eram mai mica ?! Ce imi ascunde defapt ? Presimt ca nu-i sincera cu mine in totalitate.
    Brusc Mayu se opreste si se uita spre mine si Keiko incruntat .
     -S-a intamplat ceva ? Intreba Kira venind impreuna cu baietii spre noi .
     Privirea ei se atinteste asupra mea . Dupa cateva secunde in care ma priveste insistent spune :
      -Daca tu crezi ca nu te-am auzit te inseli amarnic ! Si fiindca nu ai incredere totala in noi nu pot inca sa va duc la Sir Zechs-sama !
      Pentru scurt timp raman blocata . Nu am mai vazut-o niciodata asa . E intradevar suparata ca nu am incredere in ea . Imi revin rapid din micul meu blocaj de uimire si ii spun :
      -Am doar unele nedumeriri...
      -Nedumeriri care le iei sub forma de minciuni ?Of...asculta stiu ca ai multe intrebari dar o sa iti raspund la ele mai tarziu .
      -De ce presimt ca totul se leaga de acea profetie ?!
      -Fiindca asa e ! Dar o sa o aflati de la lordul Zechs , doar aveti rabdare.
      -Ok dar tot vreau sa stiu unde e amuleta mamei ! Spun eu apoi inaintez rapid fara a o mai lasa pe Mayu sa spuna ceva .
     Din exterior scoala era o cladire imensa in stil medieval de castel cu o curte incapatoare .
     Drumul de la scoala la Zechs-sama era  relativ scurt . La aproximativ 10 minute de mers constant . Deodata Mayu care mergea inainte se opreste brusc in fata unor porti metalice negre ce aveau modelul aripilor de demon .
      -Acum sa nu va speriati ! Spune ea zambind .
      -De ce ar trebui sa ne speriem ? Intreaba Sonik.
      -Cand veti intra pe aceste porti veti fi demoni cu drepturi depline .
      -Adica mai exact ? Intreaba mirat Darkada .
      -Deoarece sunteti demonii direct subordonati lordului veti fi ca mine.
      -Deci acum are loc schimbarea fizicului  noastru . Spune intrigat de situatie Camper.
       -Intocmai !
       -Si asta presupune...? Intreaba Kira .
       -Ochii si parul va vor devenii rosii !
       -Dar eu am deja ochii si parul rosii . Spune el mirat .
       -Asta e o chestie care trebuie clarificata. Dar stai linistit o sa apara schimbari si la tine.
       -Si eu am ochii rosii ! Spun eu mirata .
       -Esti o Gremory e normal chiar daca nu ai fost crescuta ca demon . Acum...intrati !
        De cum trecem de portile enorme ne trezim alti oameni mai exact ne trezim ca suntem demoni. Toti avem parul si ochii rosii , iar lui Kira ii apare pe mana stanga un tatuaj negru ciudat ce-i acoperea palma si o parte din brat.
        In fata noastra apare un  barbat inalt cu par lung si rosu si ochii albastri . Parea sa aiba 19-20 de ani. ,(Corect spus parea...)
        -Bine ati venit ! Eu sunt Zechs Lucifer .
        Noi ne uitam inca nedumeriti la scgimbarile pe care le-am suferit .
        -Voi trebuie sa fiti : Yuuki Gremory , Keiko Agares , Kira Azazel , Sonik  Belzephor , Camper Astaroth , Darkada Leviathan . Spune el aratandu-ne cu degetul corect .
        -Stati ce ? De unde ne stiti numele ? Intreaba nedumerit Sonik .
        -Hahaha...acestea sunt cele mai puternice nume din istorie ! Cum as putea sa nu le stiu ! Plus ca v-am urmarit de cand v-ati nascut .
       -Si atunci de ce nu am fost anuntati inainte ca suntem demoni ? Intreb eu ironic  .
      -Cum a spus si bunica ta...nu am avut putere asupra voastra pana la 14 ani .
      -Si probabil sunt unele chestii care o sa le intelegem pe parcurs...spune Camper .
      Zechs-sama a zambit si apoi ne-a facut semn sa il urmam. Eu eram intrigata de faptul ca Camper stie ceva despre profetie. Asa ca am ramas mai in spate si l-am tras de maneca sa ramana si el cu mine .
     -De unde stii tu de profetie ?
     -Ce pot spune...sunt tacut dar atent hehehe...
     -Deci ce stii mai exact ?
     -Dupa ce am auzit de profetie prima data si apoi ca suntem demoni am cautat pe internet informatii .
     -Si ? Ai gasit ceva ?
     -Se pare ca e vorba de 6 demoni care ar avea puteri mari . Atat am aflat. Nici un articol nu a fost mai explicit de atat .
    -Hm...chiar vreau sa aflu ce e cu toata chestia asa .
     Dupa ce terminam de vorbit ne apropiem de grup . Tocmai intram in castel. Dupa ce mergem pe un hol imens cu statui de demoni pe de o parte si de alta , intram intr-o camera mare ce avea o masa intinsa neagra cu semne oculte scrijelite in ea .
      -Bun ! Acum pot sa va spun de ce va aflati voi aici ! Adica o sa va spun ceva si despre nenorocita aia de profetie care te chinuia pe tine Yuuki si pe Camper pe drum ! Apoi imi face cu ochiul si rade .

Gata si capitolul 11 !!! Imi pare sincer rau ca nu am mai putut posta ! Doar ca sunt clasa a 8-a si am teze . Oricum va iubesc si va multumesc fiindca am facut aproape 600 de wiews .
Personaje :
Yuuki : eu
Keiko : Mihaela
Kira : Bogdan
Sonik : Mihai
Camper : Liviu
Darkada : Alex
Apropo fiindca stiu ca unii se intreaba daca eu si Kira (Bogdan) suntem intradevar impreuna in vita reala...raspunsul este da ^.^

Universul demonilorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum