Zechs a intrat primul in sală urmat de băieți , iar eu si Keiko o trageam pe Yumi care nu o voia sa intre . După vre-o doua minute in care ne-am rugat de Yumi sa intre in sală si ea tot nu vroia , Zechs se ridica de pe scaun , vine spre noi ,o ia pe Yumi de mana si o baga in sală foarte usor . Eu si Keiko rămânem la usa dandu-ne amândouă deodată o palmă peste frunte .
Intrăm si noi după Zechs si Yumi si ne așezăm la locul nostru . God si Jesus s- au uitat putin încruntat la Yumi după care discutia a inceput .
-Cele doua zile au trecut . Sper ca băiatul sa aibă un plan bun . Deja ne-am pierdut destule trupe in timpul asta . Spune God incruntat .
-Fara îndoială ! Camper te rog vino sa iti prezinți planul ! Il indeamna Zechs .
Camper se duce langa masa si deschide o harta 3D facuta de el .
-Deci...uitati care este planul . In partea de vest sunt muntii Honoris . Pe aici va merge prima trupa de ingeri . In partea de est se afla plaja si campiile de foc. Pe acolo vor trece demonii deoarece focul nu ne afecteaza asa tare aripile . Centrul va fi aparat de trupele doi de demoni si ingeri . Asa vom putea proteja jumatate din nucleu si fiecare rasa va fi in siguranta . O sa comunicam prin mesageri cu cercuri magice si cand vor ataca una din parti ne transportam acolo si ii incercuim . Yuuki , tu ai facut fata pietrelor fena...
-Mda...de ce ? Spun eu incruntata cand imi aduc aminte ce s-a intamplat .
-Cum ai facut-o ?
Ridic din umeri nestiind ce sa ii raspund .
-Ma intreb daca esti imuna acum... . Aduceti o piatra ! Ordona Zechs .
Imediat un servitor ii aduce o cutiuta din metal fratelui meu si el o deschide indreptata spre mine. Simt o durere cumplita de organe si strang ochii in semn ca ma doare. El inchide repede cutiuta .
-Te simti mai slaba ? Intreaba el .
-Nu , dar ma dor foarte tare organele...
-Hm...s-ar putea sa fie din cauza faptului ca ai fost crescuta pe pamant...
-Asta nu prea are logica fiindca si ceilalti au fost pe pamant si totusi sunt vulnerabili.
-Hm...ai dreptate . Poate ai vre-un lucru care te face imuna intr-o oarecare masura... spune el ganditor .
-Am ceva de la shiningami... . Vocea mea se stimge la cuvantul shiningami .
-De ce ai tu ceva de la un shiningami ? Spune restit Zechs .
-Esti sigur ca vrei sa auzi?
-Da !
-Ok...eram cu Keiko in casa bunicii si foloseam un ritual stravechi . Um....eram mai mici...si eram abia la inceput cu toate chestiile astea. Fara sa o mai lungim am invocat un shiningami...ne-am imprietenit cu el...ne-a dat cate un inel . Asta care il port si acum...cu piatra neagra . A zis ca o sa ma apere...si ca e un inel al shiningamilor . Exilati de cand se nasc ei ajung in lumea shiningamilor . Trec printr-un fel de ritual in care li se da un inel . Asta ii face pe ei imuni desii ii doare....
-Si Keiko de ce nu il poarta?
-Um...sa fiu sincera pe mine m-a speriat putin si nu am vrut sa fiu implicata . Totusi il am cu mine . E in ruxacul meu . Recunoaste ea .
-Keiko ia inelul si poarta-l. Acum trebuie sa vedem cum facem rost de inele .
-Nu ar trebuii sa fie prea greu tinand cont ca ei le poarta mereu . Merg in fata eu si Yuuki si le luam inelele .
-In cazul asta ne mai trebuie un inel repede . O sa fim raspanditi cate doi in est , vest si centru si ne trebuie minim unul in fiecare loc cu inel sa le faca rost si celorlalti ! Apoi atacam . Yuuki tu vei fi cu mine in centru . Acolo e cel mai vulnerabil loc de atacat . Apoi Keiko si Sonik in vest in munti si Kira si Darkada in est pe plaja si campie .
-Bun ! Va convine planul facut de Camper ? Ii intreaba Zechs pe God si Jesus .
-Pare destul de bun !
-Ok , intrunirea s-a incheiat . Planul se pune in practica de maine . Nu mai avem mult timp.Hey dragii mei cititori . Scuzati-mi inactivitatea dar eu sunt destul de ocupata droarece am un spectacol de dans si sambata si duminica si pe 8 august . Deci e putin cam greu sa postez tinand cont ca am repetitii in continuu .
Nu uitati de vot , add to library (adauga in biblioteca) si follow . Bye !
Personaje :
Yuuki Gremory : eu
Keiko Agares :Mihaela
Kira Azazel : Bogdan
Sonik Belphegor : Mihai
Camper Astaroth : Liviu
Darkada Leviatan : Alex
CITEȘTI
Universul demonilor
Paranormal"Realitatea pe care o stii poate sa nu fie chiar realitatea buna...poate fii doar realitatea ta , pe care o confunzi cu realitatea suprema sau pe care oamenii din jurul tau te-au fortat sa o crezi ! " -Ce sunt eu defapt ? -Un demon ! -Care e adevar...