Nimic bun nu se intampla cand te joci cu demonii

416 31 6
                                    

Sonik era posedat ! Stiam asta dupa felul in care privea in gol si afisa un zambet din ce in ce mai larg .
-Um...gasca...zic eu speriata .
Cu totii isi intorc atentia catre Sonik care inca statea acolo nemiscat .
"Yuuki..." o soapta ca un fior imi strapunge timpanele . "Ma bucur sa te revad , Yuuki ! "
Fenomenul se opreste . Insa fara sa ne dam seama luasem mana de pe sighn in timpul incidentului.
Toata lumea tacea . Toti eram speriati.
-Ce am facut ?! spun eu .
-Calmeaza-te , incearca in zadar Kira sa ma linisteasca .
-Nu pot ! Am incalcat regulile ! Nu e de bine...
-Poate cineva sa-mi explice ce s-a intamplat ? Intreaba Sonik .
-Ai fost posedat...ii raspunde incet Keiko .
-Am lasat demonul sa iasa...in casa mea...tip eu , si vrei sa ma calmez ?!
Kira era un baiat inalt , roscat si destul de increzator in sine . Avea ochii caprui care aduceau de cele mai multe ori a rosu sangeriu . Ochii erau cam singurul lucru care il aveam lafel. Eu eram Yuuki , fata cu par saten spre negru ,inaltime medie si imbracata destul de colorat. Ma rog...cel putin atunci .
-Acum totul e normal poate ca a plecat...se aude vocea lui Kira . Sa speram ca nu se mai intoarce !
-Sa speram ca ai dreptate si nu se va mai intoarce !
Keiko se uita la noi inca destul de afectata de tot ce se intamplase.
-Noi ar trebui sa plecam ! Spuse Sonik in cele din urma.
-Oh...da ai dreptate , zise uitandu-se la ceas Kira.
-Yuuki uite numarul meu de telefon , suni daca ceva se intampla ! Sonik imi intinde un biletel .
-Ok...merci..
Dupa ce baietii au plecat la scurt timp apar parintii mei.
-Yuuki !
Eu vorbeam despre incident cu Keiko atunci cand au intrat pe usa din fata .
-Da ?!
-Am ajuns !
-Ah...da !Um...mama !
-Da ?
-Poate Keiko sa doarma la noi in seara asta?
-Sigur , daca si parintii ei sunt de acord nu vad de ce nu .
-Super !
Deoarece patul meu era de doua persoane am dormit amandoua. Insa in acea noapte nu am prea dormit...acea noapte a fost inceputul a tot ce urma.

Hei ! Asta e capitolul 3 . Cartea o sa fie horror combinat cu love story . Deci...sper sa va placa ! O sa fac urmatorul capitol cat de repede pot .
Yuuki : eu
Kira : BogdanStici
Keiko : Mihaela
Sonik : Mihai

Universul demonilorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum