Yumi

285 16 2
                                    

(*ziua urmatoare , sambata 9:00 a.m.*)
Toti ne adunasem pe raionul de supravietuire in natura . Pana si Daichi era cu noi. Stiam asta fiindca ii simteam respiratia in ceafa . Eram nedumeriti si nu stiam ce ne trebuie asa ca am hotarat sa il intreb pe Daichi .
-Daichi ! Poseda pe unul din nou...trebuie sa vorbesc cu tine .
In momentul acela tinta lui Daichi a fost Sonik . Din nou aceeasi privire in gol , urmata de amortire . Posedarea se instalase deja .
-Deci ce vrei sa ma intrebi ?
-Pai...eu in mare stiu ce se intampla dar nu stiu ce trebuie sa avem la noi . Spun eu uitandu-ma la raftul de echipamente .
-Mai nimic decat daca vreti ceva in mod special de aici . Costumatie , hrana si apa primiti si acolo . Doar sunteti demoni .
-Hm...inseamna ca nu va fi asa de rau .
Se aud pasi...cineva venea spre noi .
-Daichi gata...vine cineva !
In momentul acela Sonik si-a revenit
, iar noi ne-am prefacut ca dorim sa cumparam echipament de alpinism .
Era manager-ul magazinului care se plimba  .
Pana la urma am sfarsit prin a cumpara multa ciocolata , suc , cipsuri , manusi si niste ruxacuri de calatorie .
Ziua aceea a decurs cat de cat normal....Daichi s-a intors in Universul demonilor , noi ne-am dus fiecare acasa la el ramanand ca ziua urmatoare sa ne intalnim toti inclusiv Daichi la marginea padurii .
(*3:02 a.m.*)
Eu nu pot sa dorm . Ma gandesc la bunica. La tot ce mi-a spus in jurnal...la faptul ca exista posibilitatea sa ne revedem si sa imi explice mai multe . Si sa nu uitam de ce am jucat prima oara Ouija...pentru a vorbi cu Kaleb . Oare ce s-a intamplat cu el ? Pana la urma adorm .
(*8:35 a.m.*)
E dimineata , ma imbrac imi iau ruxacul si ma grabesc sa ajung la marginea padurii . Toti erau deja acolo .
-E ziua cea mare ! spun eu in timp ce invart cheia .
-Am vorbit deja cu Daichi . Trebuie sa ne grabim...la 12:00 p.m. va rasarii a o suta luna plina din an . Si va tine pana la 14:30 p.m. . Ma anunta Keiko.
-Ok ! Sa mergem atunci.
Padurea era tacuta , iar noi nu scoteam nici un sunet . Ii simteam prezenta lui Daichi si ma deranja putin sa fiu sincera . Isi facea simtita prezenta printr-un vand rece si umed cu care desi eram obisnuita tot ma ingrozea.
(*12:45 p.m.*)
Keiko se uita la ceas si vine langa mine .
- Yuuki mai avem putin...
-Da...s-a intamplat ceva ?
-Nu doar ca sunt putin speriata si ingrijorata de ce vom gasi acolo si cum o sa decurga ritualul de deschidere al portalului .
-Si eu...dar sigur o sa fie bine ! Stai linistita .
Keiko imi afiseaza un zambet specific ei care iti crestea glicemia . Revenind...m-am oprit putin sa ii astept pe baieti pentru a vorbi cu ei .
-Darkada...
-Da ?! Imi raspunde el.
-De ce esti asa tacut ?
-Ma gandesc la ce o sa urmeze...
-Hm...si eu sunt putin nelinistit...zice Camper .
-Sa fiu sincer si pe mine ma nelinisteste padurea asta...simt ceva ciudat ! Exclama Sonik parca putin deranjat de ceva .
-Gata baieti poate doar ne e frica de ce o sa urmeze . Incearca Kira sa ii linisteasca pe ceilalti .
Deodata Keiko vine in graba spre noi insotita de vantul acela rece in persoana lui Daichi .
-Yumi e aici ! Spune ea pe un ton obosit de la alergat .
-Yumi ?! Cum ?! De ce ?!
Deodata Daichi il poseda pe Camper .
-Yumi nu mai e om ! E inger . De aceea ati simtit voi o prezenta cam inconfortabila aici .
-Si noi ce facem acum ?
-Trebuie sa luptati cu ea !
-Cum ? Nu avem arme ! Intervine Darkada .
-Eu nu pot sa va dau arme, doar Sir Zechs-sama poate si el nu e aici . Trebuie sa o pierdeti pe drum .
Camper si-a revenit . Ii explica repede Sonik si Kira cum stau lucrurile . Deodata imi vine o idee brilianta . Mi-am amintit ca Yumi era alergica la ciocolata ! Scaparea noastra . Eram aproape de destinatie asa ca le-am spus incet celorlalti :
-Kira,Sonik , Darkada si Camper voi duceti-va cu Daichi si asteptatine sus la destinatie ! Am un plan .
-Ok !
-Keiko tu ia  ciocolata si vino cu mine !
-Bine dar ce facem cu ciocolata ?
-Yumi e alergica...daca mananca o sa vada in ceata si nu o sa ne mai gaseasca pana nu facem ritualul de deschidere .
- Ok ! Ma bazez pe tine .
Plecam amandoua pe urmele lui Yumi cu viteza . Keiko o prinde cu bratul de gat si o trage pe spate , iar eu o fac sa manance ciocolata.
-Imi pare rau Yumi dar trebuie !
O lasam pe Yumi jos sa isi revina , iar noi ne indreptam cu viteza spre deal pentru a face portalul .
Intr-un final ajungem la ceilalti si fara sa mai stam pe ganduri incepem ritualul . Daichi il poseda pe Kira si il duce intr-o parte . Apoi incepe sa vorbeasca .Deodata se formeaza o pentagrama din linii rosii .
-Keiko , Sonik , Camper si Darkada fiecare intr-un colt al pentagramei . Tu Yuuki aseazate in mijlocul ei la punctul de intersectie al liniilor cu cheia ridicata .
Zis si facut ! M-am asezat in mijloc si din pamant a iesit un cerc rosu care atingea perfect colturile pentagramei . Deodata ne trezim in alt loc.
Suntem in Unversul demonilor...

Gata si acest capitol ! Sper ca va placut si ne revedem maine cu un nou capitol ^.^
Personaje :
Yuuki : eu
Kira : BogdanStici
Keiko : Mihaela
Sonik : Mihai
Camper : Liviu
Darkada : Alex

Universul demonilorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum