Incepe proba

150 12 0
                                    


  -Ce trebuie voi sa faceti , prima proba cand intrati in labirint este cea  mentala ! Ne anunta Mayu .
-In ce consta mai exact proba mentala ? Intreaba Sonik .
-Noi nu putem stii . Proba mentala difera de la un demon la altul . Tot ce stiu e ca trebuie sa va invingeti temerile . Primeste el un raspuns rapid .
-Adica de ce ne este noua cel mai frica o sa gasim inauntru ? Realizeaza speriat Darkada .
-In tocmai !
-Aham...deci e o proba care sa ne testeze puterea mentala si sa ne ajute sa trecem peste orice teama . Concluzioneaza Camper .
-Da ! Dar nu va fie frica ! O sa reusiti sa treceti cu brio peste probe . Cand veti ajunge la arme va voi contacta eu . Vocea lui Zechs rasuna din turn.
-Dar cum...? Intreaba Keiko .
-Ve-ti afla acolo ! Apropo trebuie sa asteptati sa ajunga toti la arme . Ve-ti pleca toti de o data din mijoloc . Acum porniti !
      Am intrat in labirint toti de-o data . Nu prea ma gandeam la ce proba ma va astepta ci doar la gandul care ma frustra de ceva timp .
      Keiko alerga prin labirint incercand sa gaseasca o cale libera . Dar toate erau blocate . Deodata in fata ei apare o viziune . Toti eram omorati intr-o lupta si numai ea a trait . S-a asezat langa zid si a inceput sa planga.  Era ingrozita ca ne-ar putea pierde . Dar chiar cand a incercat sa atace creatura imaginara a trecut prin ea si a realizat ca nu altceva decat un miraj idiot .
      Kira deja se lupta cu ceva ce nu putea atinge . Mintea lui , care il facuse sa creada ca este tradat de toti si ca a ramas singur . Era agitat si incerca sa iasa din labirint . Dar brusc si-a amintit un lucru . Acela ca are alaturi cei mai buni prieteni . Asa ca si-a restabilit echilibrul emotional si a plecat din nou in cautarea drumultui care ducea la arme.
      Darkada insa nu avea viziuni cu noi . El era speriat de un lucru , familia lui. Se temea sa nu fie lasat singur.  Viziunea lui ii includea pe parintii lui care ii spuneau ca e adoptat . Da , Darkada mereu a avut teama asta .  Insa si-a amintit si el ca chiar daca acest lucru ar fi real tot ne-ar avea pe noi .
     Sonik pana acum era linistit nu avusese viziunile alea tampite . A gasit un caine ranit . Mai exact fostul sau caine care decedase cand il lovise masina . S-a grabit sa ajunga la el dar chiar cand l-a atins cainele si-a schimbat forma . Ochii i s-au inrosit , a inceput sa maraie si s-a transformat intr-o creatura gelatinoasa . Tory nu mai era acelasi catelusa blanda ca atunci cand traia , era un monstru . L-a prins de brat cu dintii pe Sonik . Acesta simtea durerea si isi vedea sangele cum curgea dar in realitate nu avea absolut nimic.  Brusc si-a amintit ca i-a promis lui Tory ca nu va mai suferii dupa ea si ca va fii bine si ca e o iluzie deoarece Tory e moarta de mult .
       Camper insa avea o viziunea mult mai profunda care il macina . Viziunea sa ii arata ca nu mai da sfaturi bune si ca e inutil . Vedea ca este exclus din grup . Gandurile acestea adunate ii rasunau cu ecou in minte . Si-a pus mainile la urechi si s-a lasat in jos rezemandu-se de zidul rece .Dupa cateva minute in care incearca sa se calmeze si sa isi asculte propriile sfaturi . Sentimentele nu te ajuta , sunt inutile  Camper ! Isi repeta in minte . Apoi altceva ii rasuna in minte . Vocea mea in timp ce aveam o discutie cu el :
   -Esti de-al nostru Camper ! Esti strategul si sfatuitorul nostru !
   -Serios ?!
   -Da ! Nimeni nu te poate inlocui !
Asta ii rasuna in cap cu putere . Asta i-a dat puterea sa continuie drumul spre arme .
        Eu insa eram linistita , dar bantuita de un gand ce nu-mi dadea pace . Mirajul a intarziat la mine . Dar a aparut . Nimeni nu e iertat de aceasta proba . O vad pe mama si pe tata cum discuta .
Mama : Trebuie sa-i spunem !
Tata : Bine cand o sa vina ii spunem tot adevarul !
Eu : Ce adevar ?
Mama : Scumpo eu si tatal tau trebuie sa iti spunem ceva . Dar promite ca nu te vei supara !
Eu : O sa incerc...dar nu promit nimic !
Tata : Tu nu esti singura la parinti ! Mai ai un frate !
Eu : Ce ? Cine ?
Mama : Zechs e fratele tau mai mare . Tu o sa urmezi la conducere alaturi de el . O sa impartiti puterea de Lucifer lord . Si o sa conduceti ambii in intuneric creand spaima si groaza ! Hahahaha !
Tata : Hahaha !
Eu : Ce ? Nu , eu nu sunt asa ! Duceti-va naibii ! Nu sunteti reali ! El nu e fratele meu si eu nu o sa creez nici-o data groaza ! Stai....nu e real ! Nu are cum ! Du-te naibii cu mirajul tau labirint idiot !
      Dupa ce am spus asta viziunea mea a disparut . Zechs din turn ne urmarea prin niste bule de apa ce creau imagini . Ofteaza greu cand imi vede proba  .
      Armele sunt aproape . Le simt puterea si vibratia care ma atrag la ele . Dar simt si pericol . Le simt din ce in ce mai aproape . Ma ghidez dupa chemare . Ca toti ceilalti de altfel .
      O iau la fuga pentru a ajunge mai repede la ele . Sa se termine mai repede pentru a-mi vedea arma si pentru a-mi incerca abilitatea . Dar chiar cand eram aproape de cele 6 sfere plutitoare ce constituiau armele eram aproape sa mor fiindca....

Gata si capitolul al 17-lea ! Sper sa va placa . Muncesc chiar mult la un capitol ca sa iasa bine , dar imi face placere . Promit ca urmatorul capitol o sa apara maine . Va iubesc ^_^ !
Personaje :
Yuuki Gremory : eu
Keiko Agares :Mihaela
Kira Azazel : Bogdan
Sonik Belphegor : Mihai
Camper Astaroth : Liviu
Darkada Leviatan : Alex

Universul demonilorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum