Planul

142 12 1
                                    

        
Am fost dusi cu totii sa luam masa rapid apoi la infirmerie . In special eu aveam nevoie de ceva ajutor fiindca nu m-am putut regenera si am pierdut sange . Nu mai era asa scarbos sangele ala si am inceput sa ma obisnuiesc , insa nu vreau sa stiu daca-i de om sau animal .
   ********************
        Lunile treceau , iar eu si Zechs eram mai apropiati cu toate ca a evitat subiectul despre viziunea mea pana am uitat amandoi . Eram antrenati din greu si invatasem sa manuim armele perfect si lafel si aripile . Insa mai era ceva .
        Spre deosebire de ceilalti eu nu puteam sa-mi deblochez miscarea speciala de lupta .
        Kira isi marea coasa folosind apa si avea o capacitate de distrugere uriasa .
         Keiko dade-a cu mini sai-uri din lumina care plecau din sai-urile originale .
         Sonik creea cratere cu mjolnir-ul din care mai apoi ieseau stanci ascutite.
         Camper facea dintr-un mic vanticel o adevarata tornada controlata prin puterea mintii . Tragea sageti in tornada pe care le putea controla.
         Sabia lui Darkada era acoperita de un fum negru care o controla sa nimereasca adversarul si sa il macelareasca .
          Eu nu imi puteam descoperii miscarea mea speciala de lupta si asta ma face sa cred ca sunt mai slaba .   
(*6 luni mai tarziu in universul demonilor ; 3 zile in lumea oamenilor*)  
-Keiko ! Soptesc eu .
-Da ?
-Eu vreau sa fac ceva de mult si am nevoie de tine sa ma ajuti ! Dar sa nu stie Zechs !
-Ok...apropo de Zechs...i-ai descoperit numele de familie , sau macar ti-a spus daca sunteti frati sau nu ? Ma intreaba ea .
-Nu ! Tocmai de aia vreau sa pun in aplicare planul asta
-Ok...ce plan ?
-Stii prea bine ca verighetele  le sunt amulete parintilor. Incep eu .
-Da....
-Ei bine trebuie sa  le luam . Cel putin la unul din ei . Asa vor ajunge toti in Univers sa si le recapete . Pot sa se transporte si cu o singura amuleta . O sa trebuiasca sa vorbeasca cu Zechs si atunci voi afla daca e fratele meu ! Deci...ce crezi ? Genial nu ?!
-Esti plecata rau cu capu' !!! Imi spune ea .
-Oh...stiam ca asta vei spune... . Dar si daca ma ajuti si daca nu eu tot o sa imi pun in aplicare planul . Deci...ma ajuti? Intreb eu .
-Ok...dar cum o sa stie sa vina in univers ?
-Um...le lasam un bilet !
-Oh...ok...oricum acum suntem ai lui Zechs . Nu ne pot lua .
-Vezi , de aia suntem noi doua prietene fiindca ma ajuti in cele mai tampite si riscante planuri !
       Plecam impreuna din living spre camera mea unde scriem biletele .
      Va vreti amuletele ?! Atunci veniti in Universul Demonilor .
                               Cu drag , demonii lui Zechs
      Biletele sunt gata , iar eu si Keiko ne transportam in lumea oamenilor . Toti stam in acelasi cartier asa ca ne e usor sa luam toate verighetele fiindca odata iesite din casa parintii nu ies dupa noi in forma lor de demoni .
       Prima tinta , parintii lui Darkada . La el acasa era doar mama lui . Sun la usa si astept sa raspunda . Deschide usa si se uita la mine mirata .
-Ce este Yuuki ? S-a intamplat ceva ? Ce cauti aici ? Intreaba ea .
-Nu doamna D. ! Am venit doar sa va dau acest biletel ! Cititi-l !
-Ok !
      I-a biletelul se uita putin la el si il deschide . Repede ii zmulg verigheta , si ma indepartez pe aleea din fata casei . Nu mai avea amuleta deci parul si ochii i s-au facut rosii .
      Plec si ma indrept rapid spre urmatoarea tinta . Mama lui Kira.  Keiko deja a rezolvat casele lui Camper si a lui Sonik , iar eu am rezolvat-o pe mama lui Kira si a lui Darkada .
      Ma indrept spre casa mea si intru .La mine erau si tata si mama . Fuck e mai greu ! Erau amandoi in sufragerie  . Mama statea pe canapea , iar tata pe fotoliul din lateral . Ma duc la mama deoarece tata are mai multa putere si nu pot sa ii zmulg verigheta .
-Hei mama !  O salut eu .
-Buna Yuuki ! Vrei ceva ? Intreaba ea fara sa se uite la mine .
-Mnu...am venit doar sa-ti dau asta. Citeste-l ! 
         Apuca biletul incet si chiar cand il deschide ii zmulg verigheta brutal . Apoi ma transport chiar in fata ei . Peste un minut apare si Keiko destul de obosita de la alergat .
-Ai rezolvat ? O intreb eu cu speranta .
-Huh...da ! Ar trebui sa ne grabim sa ajungem la Zechs altfel pana aici ne-a fost !
-Ok dar ai grija sa nu le pierzi !
     Ne indreptam rapid spre sala tronului unde era Zechs . Acesta e surprins sa ne vada .
-Ce faceti fetelor ? Ne intreaba el .
-Uite si noi pe aici...am venit sa te vizitam...
-Ce ati facut ? Intreaba el sumbru .
-Niimmiiic ! Raspundem noi la unison .
-Zechs ! Mama si ceilti parintii intra zgomotos in sala .
-Mama ! Ce faceti voi aici ?! Tipa speriat Zechs .
-Aha deci esti fratele meu! Spun eu .
-Da ! Felicitari ! Ce ai facut ? Intreaba el .
-Em...pai noi le-am cam luat verighetele . Keiko ii intinde verighetele .
-Stii puteai sa intrebi fara sa furi amulete !!! Zice el.
-Em...Keiko...
-Daa...
-Fugii !!!
      Plecam in fuga din sala tronului dar Zechs vine repede dupa noi.

Hua hua ! Am terminat in sfarsit capitolul ! Va dau o pupa si nu uitati de pagina de facebook Yuuki Gremory .
Personaje :
Yuuki Gremory : eu
Keiko Agares :Mihaela
Kira Azazel : Bogdan
Sonik Belphegor : Mihai
Camper Astaroth : Liviu
Darkada Leviatan : Alex

Universul demonilorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum