Erken yatmıştım bu yüzden erken kalktım. Dünkü yorgunluğumdan dolayı kıyafetlerimi bile değiştirmemiştim.
Telefonumu sarja takmayı bile unutmuştum. Odadan çıkıp Aley'in odasına baktım. Hanfendi hala rüya görmeye devam ediyordu.
Mutfağa gidip buz dolabına baktım. Resmen bomboştu. Ailem ben küçükken bankaya benim adıma para yatırmış. Yaşım artk 18 olduğu için o parayı alma hakkım vardı. Bu arada annemle sürekli telefonla konuşuruz.
Onu 15 yaşında bulmuştum. Baştan sona kadar bana her şeyi anlatmıştı. Babam ben küçükken hırsızlık yaparmış. Evi böyle geçindirirlermiş. Birgün evimize polis gelmiş ve onu tutuklamışlar. Nedenini bilmiyorum ama o serbest kalmıştı.
Bi ara annemle kavga edip onu dövmüştü. Tabi o sıralar ben bir buçuk yada iki yaşındayım. Annem evi terketmiş. Bizi almak istemiş ama babam buna izin vermemiş. Bir zaman sonra mahalledekiler polise şikayet etmişler.
O zamanlarda babam hep bizi dövermiş. Ama abim buna izin vermez bizim yerimizede dayak yermiş. Bir süre sonra evimize polisler gelip bizi aldılar. Biz bu sebeple tek tek yetimhaneye yerleştirildik.
Ne olursa olsun babama kızamazdım. Bizi ne kadar dövüp hırpalasada ona küsemezdim. Çünkü benim dünyaya gelme sebebim.Biz yetimhanedeyken bize abur cubur alır birlikte vakit gecirirdik.
Taaaa ki ablama tecavüz edene kadar Bunu öğrenince babamdan soğudum ve onunla görüşmemek için o yetimhaneden uzaklaşıp başka yere yerleştim. Bu olanlardan sonra annemi buldum. Herşeyi anlatmasına rağmen inanmadım. Çünkü bana yakın olmak için yalan söyleyebilirdi. Ama ben onu çok özledim.
Özlemek nasıl bişey sarılmak kadar zor mu ?¿
Kafamın daldıgınlığından sonra buz dolabını doldurmak için bankadan para çekmeye gittim.
Bankaya geldiğimde bir bayanla konuştum. Ne kadar param olduğunu sorunca 20.000 diye bir fiyat söyledi. Bu fiyat ağzımın açık kalması için fazlasıyla yeterliydi. Ailem yanımda olmasada sanırım geleceğim için bana baya yardım etmişlerdi.
Biraz para çekmek için hanfendiyle konuştum. Benden kimlik istedi. Bir iki dakika sonra zarfla para uzattı.
Teşekkür ederek oradan uzaklaştım. Bir alışveriş merkezine girip hem ev için hem de buz dolabı bişeyler aldım. Aldıklarımı arabaya yerleştirerek eve geldim.Buz dolabını yerleştirdim.