Deel 2

174 10 0
                                    

p.o.v Darcy

De laatste 2 maanden zijn voorbij gevlogen, op dit moment sta ik voor de deur van mijn nieuwe appartement. Ik doe de sleutel in het gat en draai hem om, ik maak de deur open en loop naar binnen. Mijn mond valt open, het is nog mooier dan op de foto! Mijn begeleiders van de kliniek hebben het voor me geverfd als een soort afscheid cadeau en ik vind het geweldig! Mijn meubels staan er ookal in, dat heb ik al geregeld. Ik loop naar binnen en doe de deur achter me dicht, na een tijdje te hebben rond gekeken begin ik met het uitpakken van de dozen. Eerst de slaapkamer, dan de keuken, dan de badkamer en als laatst de woonkamer en de overgebleven spullen. Ookal heb ik niet veel spullen moet het toch uitgepakt worden. Na ongeveer 2 uur staat alles op de plek zoals ik het wil. Ik trek mijn jas aan en besluit Londen te gaan verkennen. Ik loop langs een starbucks en besluit gelijk maar te vragen of ik daar kan werken. - ik skip het sollicitatie gesprek even./ dus kleine tijdsprong.- Na mijn gesprek hebben ze me vertelt dat ik er kan werken maar dat kan alleen overdag. Gelukkig wel elke dag behalve vrijdag en zaterdag. Ik haal gelijk een ijskoffie en loop weer verder, overmorgen is mijn eerste werkdag. Ik loop nog wat rond in de stad en besluit wat winkels in te gaan, ik loop de forever 21 in en koop daar wat shirtjes, broeken en een lange rok. Daarna ga ik nog even naar de h&m en koop wat onderbroeken en bh's. Als ik daar mee klaar ben loop ik naar de dichtstbijzijnde pizzeria en bestel een pizza om mee te nemen. Als ik dat heb gedaan wacht ik nog even en kijk nog even rond, Londen ziet er zo gezellig uit. Die grote rode bussen en die telefooncellen enzo. Echt geweldig. Na ongeveer 10 minuten wordt mijn bestelling op genoemd en neem ik die mee naar huis, als ik onderweg langs een supermarkt loop schiet me iets te binnen. ik heb helemaal geen eten en drinken in mijn huisje nog. Ik loop snel naar binnen en pak wat flessen cola, fanta en crystal clear, dan pak ik nog een brood en wat brood beleg en alles wat i nodig heb. Ik pak nog wat maandverband en scheermesjes en alles wat ik nodig heb. Daarna loop ik snel naar de kassa en betaal mijn spullen, ik pak alles in en loop dan snel naar huis. Onderweg bots ik tegen iemand aan en val op de grond, ik grijp naar mijn enkel. Die klapte dubbel. Het doedt zoveel pijn. De gene waar ik tegen aanbotste pakt mijn hand en trekt me omhoog en zegt "gaat het wel?" Ik kijk omhoog en zie de 2 mooiste groene ogen die ik ooit heb gezien. Ik knik voorzichtig en hij zegt "kom, ik breng je wel even thuis." Ik glimlach en zeg "dat hoeft echt niet hoor!" Hij glimlacht en zegt "ik zag wel hoe je naar je enkel greep, en dat is wel het minste wat ik kan doen nadat ik je per ongluk op de grond beukte." Ik lach even en zeg "dankjewel." Hij knipoogt naar me en samen lopen we naar zijn auto, hij doedt de deur voor me open en ik stap in. Daarna stapt hij zelf ook in en kijkt me aan ik glimlach en vertel de route, als we bij me appartement aankomen zegt hij "ik loop wel met je mee een vriend van me woont hier ook en ik zou even bij hem langsgaan." Ik knik en glimlach even. We lopen samen naar boven en zodra we op mijn verdieping komen zegt die jongen "Hey! Op deze verdieping woont mijn vriend ook!" Ik lach en zeg "toevallig! Wat is je naam eigenlijk?" Hij stopt met lopen en ik draai me om en kijk hem vragend aan. Hij steekt zijn hand uit en ik neem hem aan, we schudden onze handen en hij zegt "Mijn naam is Harry, Harry Styles." met een knipoog. Ik glimlach en zeg "Mijn naam is Darcy, Darcy De Jong." ik knipoog ook even naar hem en hij begint te lachen, dan zegt hij "klinkt niet echt Engels he?" Ik knik en zeg "ik kom uit Nederland, ik woon hier net sinds vandaag." Daarna lach ik even. Ik loop verder, richting mijn voordeur. Harry, die nog steeds naast mij zegt, begint te lachen en zegt "je woont naast mijn beste vriend!" Ik lach even en zeg "uh ik ga naar binnen, veel plezier bij je vriend!" Hij glimlacht en zegt "dankjewel! Ik spreek je nog wel." Ik knik en hij geeft me een knuffel. Daarna loop ik naar binnen en zet mijn spullen op het aanrecht, ik zet de, inmiddels, koud geworden pizza in de magnetron en ruim ondertussen mijn spullentjes op. Als de magnetron piept pak ik een bord en leg de pizza daarop. Ik ga voor mijn eigen tv zitten en zet hem aan en eet mijn pizza op. Ik zet mijn tv op mtv en kijk naar een progamma genaamd 3 from 1, dat is een progamma en dan krijg je 3 video's te zien van 1 zanger ofzo. Na een tijdje zie ik het liedje 'night chances van One Direction' voor bij komen. De video is echt grappig, waarom ken ik deze band niet eens? Na een tijdje zie ik een blonde jongen met blauwe ogen, wauw. Hij is zo schattig omg. En dan zie ik een jongen op schaatsen, hij komt me bekent voor. Zodra ik hem goed zie verslik in me in mijn pizza en begin hard te hoesten. Daarna zeg ik "maar, dat is Harry?!"

—————————————————————-

Weer een update! Morgen komt de volgende, lees ook mijn andere boek! Adopted by One Direction! stem/vote/comment? xo

oh en als jullie spelfouten zien zou je dat willen mededelen? (:

Broken ft Niall HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu