Deel 6

136 8 0
                                    

p.o.v Darcy


mijn mond valt open en ik lach schaapachtig en zeg "uh ja, komt goed!" Ik sta op en loop richting de deur en zeg "ik ga meteen rond zoeken, zie jullie straks nog wel guyss" Ik glimlach even naar ze en loop dan snel de deur uit, ik doe mijn appartement open en geef een gil, alles ligt over hoop, echt alles. Ik schrik nog een keer, wat is dit? Ik kijk om me heen maar gek genoeg mist er niks. Wie doedt dit en waarom? Vlak daarna wordt er op de deur geklopt, ik maak hem open en de jongens lopen bezorgd binnen. Zodra Niall het ziet stopt hij met lopen en botsen de rest van de jongens tegen elkaar aan. Liam zegt "wat the fuck is hier gebeurd?" Ik haal mijn schouders op en zeg "als ik dat wist stond ik hier nu niet.." Hij knikt begrijpelijk. Ik ga op de bank zitten en leg mijn hoofd in mijn handen en zucht diep. Ik denk dat ik weet wie het was maar dat kan haast niet, diegene woont nog in Nederland. Die zou hier vast niet komen denk ik.. Niall naast me zegt "wie denk je dat het was dan?" Ik zucht nog een keer en zeg "geen idee, ik ken hier niemand he. Ik kom uit Nederland." Niall knikt en pakt zijn mobiel. Even later heeft hij de politie aan de telefoon en geeft de inbraak door. Nog geen kwartier later staat de politie hier en ondervraagt me. Waar ik was, wie ik denk dat het was en of er iets mist. Als de politie eindelijk weg is gaan de jongens ook weg en loop ik naar mijn slaapkamer, ik ruim het morgen allemaal wel op. Ik haal mijn makeup eraf en terwijl ik dat doe zie ik het mesje liggen dat ik er had neer gelegd. Ik heb nu zo de drang om het te doen maar het kan niet, ik ben eindelijk gestopt en dat wil ik niet opgeven. Ik loop de deur uit en loop richting Niall's appartement. Ik klopt zachtjes op de deur en Niall doet hem open. Hij zegt "Hey, Darc" Ik glimlach en hij zegt "Huil je?" Ik knik en zeg "ik wil het je wel vertellen.. alleen jou. Niet allemaal te gelijk, ik weet niet of ik dat aankan."Hij knikt en trekt me mee naar zijn slaapkamer, waar we op bed gaan zitten. De jongens liggen te slapen in de woonkamer. Ik ga zitten en haal diep adem, nu moet ik het vertellen. Niall kijkt me vragend aan en ik begin te vertellen. "Toen ik 6 jaar was overleed mijn moeder, mijn vader kon dit allemaal niet aan en begon met drinken. Heel veel te drinken, elke dag was hij dronken en ik moest alles doen. Dat was nog niet zo erg, maar hij begon me te slaan. Riep dingen naar me van 'ik wou dat jij dood was inplaats van je moeder' en dat soort dingen. Dit ging door tot ik 12 was, toen begon hij ook drugs te gebruiken. Toen ik bijna 13 werd.. werd het erger." Ik begin te huilen en Niall geeft me een knuffel en troost me. Ik zucht nog een keer diep en begin verder te vertellen "hij misbruikte me en verkrachte me.. Tot ik 15 was, elke avond opnieuw. Toen ik 15 werd zagen de docenten mijn blauwe plekken en rode vlekken op mijn keel omdat mijn vader me vaak probeerde te wurgen tot ik bijna stikte. Ik werd uit huis geplaatst en werd in een kliniek gezet. Voor mensen die depressief zijn of veel hebben meegemaakt en therapie nodig hebben. Ik zat op een speciale afdeling, voor mensen die dat allebei deden en zich zelf snijden of zelfmoord willen plegen.." dat laatste zei ik heel zacht. Niall weet niet wat hij moet zeggen en ik vertel verder "Ik heb daar 2 jaar gezeten en toen ik eindelijk genezen was, besloot ik dat ik ergens anders opnieuw wou beginnen. In de tijd dat ik daar zat heb ik ook een baan gehad zodat ik daar weg kon en hierheen kon verhuizen. Dat heb ik ook gedaan, de mensen van die kliniek zijn zo aardig. Ze hebben dit allemaal ingericht enzo voor mij." Ik sluit mijn ogen en ga liggen, ik haat het om dit te vertellen. Niall gaat naast me liggen en zegt "wow.. dat had ik echt niet verwacht, je ziet er altijd zo vrolijk uit." Ik glimlach en zeg "sinds ik jullie heb ontmoet, ben ik ook vrolijk" Hij glimlacht en zegt "wil je anders hier slapen?" Ik knik en ga op mijn zij in zijn bed liggen, hij gaat achter me liggen en slaat zijn arm om me heen en zegt nog zachtjes "vanaf nu zul je alleen vrolijk zijn, daarbij ga ik ge helpen." Ik glimlach nog even en val in slaap.



————————————————————————

morgen naar one direction, OMYFUCKINGGOD. Ik kan niet wachten, omgomgomgomgomgomgomgomg.

oh en als jullie spelfouten zien zou je dat willen mededelen? (: 

Broken ft Niall HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu