Deel 8

167 5 9
                                    

p.o.v Darcy

Als ik wakker wordt zie ik dat het nog donker is, ik kijk om me heen en zie Niall naast me liggen. Ze hebben me vast opgetild en in bed gelegd. Ik loop naar de woonkamer om een glaasje water te pakken, mijn keel is zo droog van het huilen. Als ik het glas bijna op heb komt Niall de kamer inlopen. Hij zegt "Hey, wat doe je hier alleen?" Ik laat mijn glas water zien en zeg "Ik ging even wat drinken, hoezo werd jij wakker dan?" Hij glimlacht en zegt "Ik merkte dat jij niet meer naast me lag en werd toen wakker." Zijn wangen worden rood en ik glimlach naar hem, hij is schattig als hij bloost. Na een tijdje te hebben gepraat begin ik te gapen en zegt Niall "Kom, zullen we nog even gaan slapen?" Ik knik en samen lopen we naar zijn slaapkamer. Na nog een tijdje wakker te hebben gelegen val ik eindelijk in slaap, Niall slaapt ook allang. Dat kan ik merken aan dat hij regelmatig adem haalt. 

- next morning.- 

Als ik wakker word merk ik dat Niall met zijn arm om mij heen ligt en zijn hoofd bijna op de mijne. Ik glimlach en draai me voorzichtig om zodat ik naar hem kan kijken. Hij slaapt nog steeds en ik kijk naar hem, hij is zo zo, perfect. Na een tijdje te hebben gestaard zegt Niall opeens "Ik weet dat je zit te staren." Ik voel mijn wangen rood worden en trek de dekens snel over mijn hoofd heen en ik zeg "nee hoor, ik sliep nog." Hij begint te lachen en kietelt me. Ik roep en lach tegelijk "Stto-p" Na ongeveer, voor mijn gevoel, een uur stopt hij eindelijk. Ik ga met mijn hoofd op het kussen liggen en ik kijk naar boven, terwijl ik op adem probeer te komen van het lachen. Niall hoor ik naast me grinniken. Na een tijdje draai ik mijn gezicht naar hem toe en kijk hem nep boos aan. Hij glimlach schattig naar me en ik kijk naar zijn ogen. Zijn mooie blauwe, perfecte, ogen. Hij merkt dat ik naar zijn ogen kijk. Terwijl ik naar zijn hele gezicht kijk nu, merk ik dat hij naar mijn lippen staart. Ik voel mijn wangen rood worden en ga een beetje dichter tegen hem aanliggen. Hij slaat zijn arm om me heen en drukt een kusje op mijn voorhoofd, ik smelt. Na een tijdje kijk ik naar boven en betrap ik hem op het staren. Zijn wangen kleuren nu ook rood. Hij kijkt me in mijn ogen aan en ik in de zijne. Daarna kijkt hij naar mijn lippen en beweegt zich naar voren. Ik merk dat ik verlegen word maar ik druk mijn lippen op de zijne, terwijl we aan het zoenen zijn tikt hij met zijn tong op mijn lippen voor toestemming die ik hem vrijwel meteen geef. Terwijl we aan het zoenen zijn haal ik mijn hand door zijn haar en trek er zachtjes aan waarnaar hij kreunt. Vlak daarna komt Harry binnen lopen en zegt "Wille, Wow." Vlak daarna hoor ik de deur weer dicht gaan. Na een tijdje trek ik terug, wantja ik ben nog steeds een mensen en moet ademen. Niall en ik zeggen tegelijk "wow.." Ik glimlach verlegen naar hem en hij zegt "dat wil ik al heel lang doen." Ik giechel zachtjes en Niall trekt me weer dichter tegen hem aan. Na nog een tijdje zo te hebben gelegen zeg ik "Ik ga even naar mijn appartement, om te douchen." Niall schud nee met zijn hoofd en zegt "Ik heb besloten dat je een tijdje hier blijft logeren, stel je vader komt weer terug! Hij heeft al een keer eerder ingebroken.. Ik vind het gewoon geen fijn idee dat jij daar slaapt en je vader binnen kan komen." Voor ik ook maar iets kon zeggen zegt Niall alweer "En de jongens vinden het prima, ze vinden het juist gezellig. Dus je kan hier wel douchen." Hij glimlacht naar me en ik zeg "oke, ik snap je. Maar volgende keer overleggen oke?" Zeg ik nepboos. Hij lacht naar me en zegt "Ja is goed, nou hup ga maar douchen." Ik stap uit bed, ik heb nog steeds mijn kleren van gisteren aan. Ik zie een koffer liggen en kijk erna en kijk dan naar Niall en ik zeg "dus eigenlijk had ik al geen keus meer he?" Hij lacht en knikt. Terwijl ik ondergoed en een beha pakt en kleren vraag ik aan Niall "wordt het warm vandaag?" Hij zegt "geen idee, me mobiel ligt naast me zoek maar even op op internet." Ik zucht en loop naar hem toe en zoek het op. Ik glimlach en zeg "het wordt 25 graden, lekker." Niall glimlacht ook en als ik wegloop slaat hij op mijn kont, ik draai me om en haal 1 van mijn wenkbrauwen omhoog. Als hij me ziet begint hij te lachen, en ik ook. Ik loop naar hem toe en ga boven op hem zitten en begin hem te kietelen, dan zeg ik "karma!" Hij lacht en probeert me weg te duwen. Na een tijdje pakt hij me bij mijn heupen en draait me om, zodat hij nu boven mij hangt en ik daar lig. Hij zegt "en wat wou je nu doen?" Ik voel mijn wangen rood worden en zeg "nou ik dacht, misschien kun jij heel lief doen en mij erlangs laten zonder te kietelen?" Ik glimlach even lief naar hem en hij begint te lachen en zegt "nee, zeker weten niet." Ik trek een pruillipje en hij zegt "ik weet wel wat beters." Hij leunt op een arm zodat hij niet met zijn volle gewicht op mij ligt en drukt kusjes in mijn nek, als hij bij een plekje aankomt waar ik kippenvel krijg begint hij te zuigen, een kreun ontsnapt uit mijn mond en ik voel hem glimlachen in mijn nek. Als hij klaar is duw ik hem snel van me af en loop naar de badkamer. Als ik daar ben zie ik een hele grote paarse vlek in mijn nek, een fucking zuigzoen. Ik loop naar Niall toe en zeg "omygod, kijk hoe groot! wat gaan de jongens wel niet denken nu?" Niall lacht en zegt "Ga nou maar douchen." Ik knik en pak mijn kleren en loop naar de douche, terwijl ik aan het douchen ben was ik mijn haar met aardbeien shampoo en crèmespoeling. Als ik klaar ben doe ik een handdoek om mijn haar en een handdoek om mijn lichaam. Ik kijk nog een keer naar die zuigzoen, jezus. Wat is die groot, die kan ik toch nooit verbergen? Ik trek mijn ondergoed en beha aan en daarna mijn lange rok met een wat te groot wit shirtje erover. Ik doe wat make-up op mijn gezicht en wat faundition op mijn arm, zodat je de sneeën niet ziet. Ik smeer ook nog wat op die zuigzoen, maar laten we eerlijk zijn. We weten allemaal dat dat niet gaat helpen. Ik kam mijn haar en föhn het ook. Als het eindelijk droog is krul ik het nog snel even en poets mijn tanden. Als ik dat allemaal heb gedaan loop ik de badkamer uit en probeer met mijn haar die zuigzoen te verbergen. Ik loop naar de keuken en zie Harry staan, als hij ziet dat ik hem aankijk begint hij te grijnzen en mijn wangen worden weer rood. Ik pak een broodje en intussen staat Louis ook in de keuken. Harry zegt "dus, Darcy? Wilde..-" Ik kuch zo hard dat niemand het verstaat. Terwijl ik mijn brood smeer geef ik Harry een trap. Hij begint keihard te lachen en zegt "denk je dat niemand die vlek in je nek gaat zien" Terwijl ik probeer te antwoorden begint Louis keihard te hoesten, hij verslikte zich in zijn drinken toen hij het hoorde.. Ik begin op zijn rug te kloppen en te lachen. Louis zegt dan uiteindelijk "wat, welke vlek?" Ik bedenk wat en zeg "Terwijl ik mijn haar krulde brandde ik me aan de krultang, dus er zit een brandwondje." Louis knikt en loopt de keuken uit en Harry begint keihard te lachen en zegt "Louis mag dat misschien geloven, maar ik zag het." Met een rood hoofd begin ik snel mijn broodje op te eten en Harry lacht nog steeds.


--------------------------------------

Ik heb ZOMERVAKANTIE. Ja ik voel de jaloezie van jullie al, geweldig. Maar dat betekend dat ik vaker kan updaten, nouja kan. Maar mij kennende vergeet ik het weer ofzo. ): 

Ik ga mijn best doen om meer te updaten!

stem/vote/comment? xo 

oh en als jullie spelfouten zien zou je dat willen mededelen? (: 

Broken ft Niall HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu