p.o.v Darcy
Als ik wakker word kijk ik om me heen, ik ben dus in slaap gevallen op de bank. Ik wrijf even in mijn ogen en sta dan op. Ik pak een kopje koffie en maak een geroosterd broodje. Nadat ik dat op heb loop ik naar mijn kleding kast en ga ervoor staan. Geen idee wat ik vandaag aan wil. Uiteindelijk besluit ik een zwarte broek aan te doen met open knieën en een zwart shirtje met lange mouwen maar met open schouders, ik doe nog wat armbandjes om en doe rode lippenstift op. Normaal hou ik daar helemaal niet van maar hier vind ik het leuk bij staan. Ik doe 2 van mijn voorste plukjes haar naar achter met een knipje. Daarna doe ik nog wat makeup op en kijk tevreden in de spiegel. Ik pak nog een kopje koffie en ga op de bank zitten en kijk tv. Na een tijdje kijk ik het nieuws, ik verslik me in mijn slokje koffie en begin te hoesten. Hoezo ben ik op het nieuws?! Ik hoest nog een paar keer en zet dan mijn koffie op tafel. Ik loop naar de voordeur en gooi hem open, ik loop naar Niall's appartement toe en bonk op de deur. Na een tijdje wordt er open gedaan en zie ik een slaperige Liam staan. Ergens is het best schattig, zo slaperig. Ik duw Liam opzij en loop naar binnen waar de rest van de jongens slapen. Ik zucht en maak ze wakker en zeg "jongens? waarom ben ik op het nieuws? Dat kan echt niet.." Ze kijken me aan en zeggen "uhm wij zijn beroemd en veel mensen volgen ons dusja.. Maar hoezo kan het niet?" Ik zucht en ga zitten, ik leg mijn hoofd in mijn handen en zucht nog een keer daarna zeg ik "er is nog iets wat jullie niet over me weten, maar het is te vroeg om het te vertellen.." de jongens kijken me vreemd aan en ik zucht nog een keer en zeg "straks vinden die mensen het uit? Wat moet ik dan wel niet doen? Ik ga wel weer verhuizen, ja dat ga ik doen." Nadat ik dat heb gedaan loop ik hun appartement uit en loop naar mijn eigen, ik doe de deur dicht en ga op de bank zitten. Tranen rollen over mijn wangen, niet vanwege mijn verleden maar vanwege mijn toekomst. Alles leek goed te gaan, nu gaat alles fout. Ik loop naar de keuken, onderweg om iets te doen waar ik bij heb gezworen het niet meer te doen, nooit meer. Maar alles lijkt fout te gaan, en het blijft mijn zwakke plek. ("N/A Snijden is nooit een optie, praat met mensen. Dat lucht meer op, echt waar!") Op het moment dat ik de la open doe klopt er iemand op de deur. Ik zucht en sluit het kastje weer. Ik loop naar de deur toe en open hem. Daar zie ik hem dan staan, Niall. Ik glimlach naar hem en zeg "wat is er?" Hij laat zichzelf binnen en zegt "wat was er nou net?" Hij loopt naar de keuken en gaat aan en barkruk zitten, het eerste wat ik denk is 'shit' het mesje ligt daar nog.. Ik loop hem achterna en zeg "uh, niks laat maar." Hij kijkt naar het mes en weer terug naar mij. Ik glimlach naar hem en zeg "ik ging net uh, koken!" Hij knikt en zegt "oh lekker, wat ga je maken?" Ik zucht en loop naar de koelkast om te kijken wat er in ligt. Ik doe hem open en zie dat ik eigenlijk niks in huis heb behalve een meloen. Ik zucht en vloek in gedachten en zeg "vergeten boodschappen te doen, dus ik neem een stuk meloen. Wil je een stukje?" Hij knikt en glimlacht. Ik snij de meloen in stukjes en doe ze in een bakje en geef hem een vork. Ik zet het bakje in het midden van ons en samen eten we het op. Terwijl hij een heel verhaal tegen me verteld verdrink ik in de mooiste blauwe ogen die ik ook heb gezien. Mensen zeggen altijd dat je verliefd moet worden op iemands ogen zodat je altijd verliefd blijft. Want ogen veranderen niet. En damn, zeker weten dat ik verliefd ben geworden op zijn ogen, maar niet alleen zijn ogen ook zijn geweldige persoonlijkheid. Hij kucht even en ik 'ontwaak' uit mijn gestaar en merk mijn wangen warm worden. Ik draai me snel om en zeg "wil je ook wat drinken?" ik hoor hem grinniken en dan zegt hij "doe maar cola ofzo?" Ik knik en pak twee glazen cola. Na een tijdje praten nodigt Niall me uit om uiteten te gaan met hem en de rest. Ik knik en glimlach maar dan zegt hij "je moet wel een jurk aan want het is wel een chique restaurant" Mijn mond valt open en ik kan wel huilen, hoeveel jurkjes hebben nou lange mouwen?
——————————————————-
SORRY! Mijn mobiel was kapot en daardoor kon ik niet via mijn mobiel niet updaten en mijn laptop was bij mijn vader.. het spijt me zo. ik ga vanaf niet vaker updaten! Stem/vote/comment? xo
oh en als jullie spelfouten zien zou je dat willen mededelen? (:
JE LEEST
Broken ft Niall Horan
FanfictionDit boek gaat over Darcy, Darcy is 16, bijna 17. Ze zit in een kliniek omdat ze depressief is. Ze moet nog 2 maanden blijven, daarna verhuist ze naar Londen. Ze ontmoet daar nieuwe mensen en haar depressie is verleden tijd. Maar wat gebeurt er als z...