Deel 3

153 8 0
                                    

P.o.v Darcy
Nadat ik eindelijk gestopt ben met hoesten, kijk ik naar de tv. Het kan toch niet zijn dat ik hem heb ontmoet.. Als de liedjes zijn afgelopen en ik mijn pizza op heb ruim ik de pizza doos op en trek mijn joggingbroek aan met een croptop, ik doe mijn haar in een strake staart en ga weer voor de tv zitten. Na een tijdje gaat de bel. Verrast kijk ik op, ik ken helemaal niemand hier dus wie zou dat nou weer moeten zijn? Ik loop richting de deur en doe de deur open, daar staat hij dan. Harry, de jongen die in een boyband zit zonder dat ik het wist. Ik geef hem een knuffel en daarna zie ik dat er nog een jongen staat, eentje met fel blauwe ogen. Die zit ook in de band, ik herken hem! De jongen stelt zich voor als Niall en ik geef hem ook een hand. Daarna laat ik de jongens binnen en we gaan op de bank zitten, dan vraag ik "willen jullie wat drinken ofzo?" Harry glimlacht naar me en zegt "is goed! Doe maar wat cola ofzo" Niall knikt instemmend en ik loop naar de keuken en pak cola, terwijl ik daar mee bezig ben hoor ik de jongens smoezen in de woonkamer. Geen idee waarover, als ik 3 glazen cola heb tepakt loop ik weer naar de woonkamer en geef hun allebei een glas. Als ik ga zitten zeg ik vrijwel meteen "dus, Harry.. kon je me niet vertellen dat je in een band zit? By Direction ofzo toch?" Hij schiet in de lach en verbeterd me met "One Direction" ik lach even en kijk schamend naar mijn voeten. Daarna zegt Harry "hoe kom je daar opeens bij dan? Want toen ik je voor t eerst zag flipte je niet eens.." ik lach even ongemalijk en zeg "ik zag jullie op mtv! Ik schrok me kapot toen ik je zag, want ik heb een beroemd iemand ontmoet zonder dat ik t eigenlijk wist" de jongens lachen even en dan zegt Niall "maar, hoe kwam t dat je ons niet kende, woonde je onder een steen ofzo. We zijn de bekendste boyband ooit." Harry vind zijn grap over de steen heel grappig en schiet hard in de lach. Ik kijk naar mijn voeten en zeg "dat leg ik nog wel uit, als ik jullie beter ken" ik glimlach even naar de jongens en ze knikken. Na een tijdje gaat Harry's mobiel af. Hij loop even richting de gang en gaat bellen, Niall en ik praten over koetjes en kalfjes als Harry terug komt. Hij kijkt me aan en zegt "uh, is het erg als de rest van onze band ook komt? Die staan nu voor jou huis Niall. En je had de deur open laten staan sukkel." Ik lach en Niall krijgt een roodhoofd en zegt "oeps?" Wat trouwens meer als een vraag klonk dan als een antwoord. Ik kijk Harry weer aan en zeg "jaa, is goed! Leer ik gelijk wat mensen kennen!" Niall glimlacht naat me en zegt "ik wist wel dat je niet uit Engeland kwam!" Ik knik en zeg "klopt, ik kom uit Nederland." Hij knikt, na een tijdje zitten alle jongens hier in de woonkamer. Nadat we ons hebben voorgestelt en ik wat te drinken heb gepakt voor iedereen zitten we hier te praten. Na een tijdje maakt, volgens mij Liam een opmerking over dat ik One Directiob niet kende. Ik lach even en zeg "nou zo raar is dat toch niet... ben vast niet de enige!" Hij knikt even en begint ook te lachen. Daarna roept Zayn, ( n/a, zayn zit nog gewoon in one direction in dit verhaal! xo) "zullen we truth or dare doen?" Ik lach en knik, net als de rest van de jongens. Zayn vraagt aan mij "truth or dare?" Ik denk even en zeg "uh, truth." Daarna schreeuwt Louis "mietje!" Ik lach en zeg "ik speel safe, weet ik veel wat voor opdrschten jullie me laten doen! Ik kijk eerst wel even." Ik grijns naar Louis, die zucht en zegt "okeoke, jd hebt gelijk. Zou ik ook doen." Ik lach even en dan zet Zayn "hmm, truth. Even denken" ik grinnik en dan zegt Zayn "wie van ons vind je t leukst?" Ik kijk hem aan en zeg "uh, ik ken jullie nog niet zo goed maar ik denk Niall" ik voel dat ik rood wordt en zie in mijn ooghoeken dat Harry zijn ogen rolt, wat is dat nou weer. Na een lange avond truth en dare te hebbem gedaan liggen de jongens en ik lang uit op mijn bank. We praten nog wat en spreken af om morgen wat te gaan doen, de jongens beloven me dat ze me londen laten zien. Na een tijdje gaan de jongens weer richting Niall's huis, naast mij dus. Als de jongens wegzijn, ruim ik alle spullen even op en klim mijn bed in. Na een tijdje val ik in een diepe slaap.
-------------------------
Update voor vandaag! Misschien komt er later nog een deel maar dat weet k nog niet zeker. Stem/vote/comment? xo

oh en als jullie spelfouten zien zou je dat willen mededelen? (: 

Broken ft Niall HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu