Deel 4

175 11 1
                                    

P.o.v Darcy

Als ik de volgende ochtend wakker wordt stap ik uit bed en spring snel onder de douche. Als ik klaar ben moet douchen sla ik een handdoek om mijn lichaam heen en loop richting mijn kledingkast, ik kijk wat rond. Ik heb geen idee wat ik aan moet doen, ik loop weer terug naar mijn slaapkamer en pak mijn mobiel, even kijk hoe warm het wordt. Oke, dus volgens mijn mobiel wordt het 24 graden en is er bijna geen kans op neerslag, gelukkig. Ik loop terug naar mijn kledingkast en pak een wit jurkje met bloementjes wat ongeveer tot net boven mijn knieen komt. Ik trek het jurkje aan en loop naar de badkamer om te gaan tandenpoetsen, zodra ik daar mee bezig ben kijk ik naar mijn pols.. allemaal sneen, ik moet er echt iets over doen. Na het tandenpoetsen loop ik richting mijn kleding kast en kijk erin. Ik trek een spijkerjasje aan en dan doe ik van die kleine sokjes aan voor in gympen. Ik pak mijn witte allstars en trek ze aan daarna loop ik de badkamer in en krul mijn haar licht, zodat het lijkt alsof het van mezelf is. Daarna doe ik 2 plukjes van me haar en doe die naar achter met een knipje. Ik kijk in de spiegel en eerlijk gezegt vind ik me haar zo echt mooi. Ik pak nog snel een cracker en een kop groene thee. Ik eet en drink dat snel op. Precies als ik het op heb gaat de bel, ik loop richting de deur en maak hem open. Daar staan de jongens, met winterjassen aan. Wacht, wat?! Winterjassen? Hun monden valen open. Ik lach en zeg "uh jongens, het zou vandaag 24 graden worden ofzo.. is een winterjas niet een beetje overdreven?" De jongens lachen awkward en zeggen "oh" ik schiet weer in de lach en zeg "jullie mogen je jassen hier wel laten? Gooi maar op de bank" ze knikken en doen hun jas uit, gelukkig hebben ze wel allemaal een polo of tanktop ding aan dus dat is niet zo erg. De jongens staan alweer te praten en ik ren even snel naar mijn slaapkamer om mijn handtas en portomonee te pakken. Als ik dat heb gepakt loop ik weer naar de woonkamer waar de jongens nog steeds staan te praten. Ik loop naar ze toe en zeg "uh zullen we gaan?" De jongens kniken en we lopen mijn appartement uit, ik doe mijn deur opslot en loop snel de jongens achterna. Als we beneden komen staat er een auto met chauffeur klaar. Ik begin te lachen en zeg "die is toch niet voor ons?" Aangezien Niall naar binnen stapt dus wel. Ik grinnik en stap bij ze in de auto, waarna we meteen richting de stad rijden. Eenmaal in de stad laten de jongens me van alles zien, hun favo winkels. Zelfs een One Direction winkeltje, vet grappig. Na een tijdje zijn de jongens al moe, maar komop wees eerlijk, wij meisjes houden sat shoppen gewoon langer vol. Daar zijn we meisjes voor. We lopen richting de starbucks en ik grinnik en zeg "hier werk ik! Elke dag van smorgens tot ongeveer 6 behalve in t weekend en niet op vrijdag." De jongens lachen en zeggen "maar bij de starbucks is toch niet leuk?" Ik haal me schouders op en zeg "ik moet toch wat als ik een huis wil. Maar ik ga savonds bezig met mijn studie." De jongens knikken dan lopen we naar binnen. We bestellen wat te drinken en gaan dan achterin de starbucks zitten. Als we het allemaal ophebben gaam we weer richting huis want de jongens zijn 'super' moe. Als we de starbucks uit stappen regent het super hard! Ik zucht en zeg "heel fijn dit." De jongens lachen en zeggen "winterjassen zijn toch wel handig he." Ik por ze in hun zij en en we rennen richting een taxi. Ik roep snel "dames eerst" en stap de taxi in, zo ik zit droog. Niall komt naast me zitten en begint te lachen en zegt "nu wil je opeens wel eerst he?" Ik knik en lach met hem mee. Na een tijdje komen we bij mijn appartement aan, de jongens gaan naar die van Niall om zich om tekleden en ik ga naar de mijne, als ik mijn spullen heb opgehangen kleed in me om in een zqarte broek met een blauw blousje en een wit lang vest. Ik ga even op de bank tv kijken en vlak daarna merk ik hoe moe ik ben en vallen mijn ogen dicht.

----------------------
Sorry guys! Ik wou hem gisteren al update maar de wifi deet het gewoon de hele dag niet! ):
Maar ik heb hem nu geplaats, stem/vote/comment? xo

oh en als jullie spelfouten zien zou je dat willen mededelen? (: 

Broken ft Niall HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu