Deel 9

182 12 10
                                    

p.o.v Darcy

inmiddels logeer ik al 2 weken bij de jongens en ik heb niks meer van mijn vader gehoord, gelukkig. Ik heb besloten dat ik terug ga naar mijn eigen appartement omdat ik de jongens niet tot last wil zijn meer. Tussen mij en Niall gaat het heel goed. We hebben nog geen relatie ook al lijkt het wel zo. Terwijl ik mijn tas in pak komt Niall achter me staan en slaat zijn arm om me heen en zegt "wat doe je babe?" ik draai me om en geef hem een kus en zeg "ik denk dat het tijd is dat ik weer in mijn appartement ga slapen, we hebben allebei privacy nodig lieverd." Hij weet dat ik gelijk heb maar ik weet dat hij het niet wil. Hij zegt "Maar baby, straks gebeurd er iets met je. Ik kan je zo niet in de gaten houden en ik hou van je." Hij kijkt naar de grond en ik sla mijn armen om hem heen en zeg "Ik ook van jou maar ik kan hier toch niet blijven wonen.. En ik beloof elke dag langs te komen oke? En jij mag ook altijd komen, ik zal je een sleutel geven van mijn appartement oke?" Hij knikt uiteindelijk en zucht nog even. Als mijn tas helemaal is ingepakt til ik hem op en breng hem naar mijn appartement, waar ik al ongeveer 2 en een halve week niet ben geweest. Ik pak al mijn spullen weer uit en pak de reserve huissleutel en ga weer richting Niall. De rest van de jongens waren vandaag allemaal een dagje bij hun vriendin, behalve Harry die ging naar zijn moeder toe. Ik doe de deur weer open en achter me dicht. Ik loop naar de slaapkamer en zie Niall daar op bed liggen. Ik leun tegen de muur aan en hou de sleutel in de lucht en zeg "waar moet ik hem neerleggen?" Hij kijkt op en zegt "geef maar baby." Ik knik en loop naar hem toe. Ik geef de sleutel en ga naast hem liggen. Na een tijdje stil te hebben gelegen knort zijn maag en ik begin te lachen, na een tijdje lacht hij ook me en dan zegt hij opeens heel serieus "zullen we vanavond uiteten gaan?" Ik kijk hem verbaasd aan en dan zegt hij "als date.." Ik zie hem blozen en begin te glimlachen en knik en zeg "jaa, lijkt me geweldig!" Hij glimlacht schattig en ik zeg "hoe laat wil je gaan?" Hij zegt "het is nu 5 uur, dus over een uur?" Ik kijk hem met open ogen aan en sta snel op en zeg "shit, dan moet ik me echt gaan klaarmaken." Ik druk een kus op zijn wang en zeg "waar gaan we eten?" Hij glimlacht en zegt "een chique restaurant." Ik glimlach en loop naar mijn eigen appartement. Ik trek mijn kleding kast open en kijk erin, ik zie een zwart straks jurkje hangen en pak hem eruit. Als ik die nou eens aan doe en een leuke vestje erover. Ik trek mijn kleren uit en trek mijn jurkje plus vestje aan, daarna pak ik nog een paar zwarte hakken. Als ik deze aan heb ben ik nog steeds kleiner dan Niall dus dat kan mooi. Ik loop naar de spiegel en doe wat make-up op, niet te veel gewoon normaal. Ik doe mascara en maak een Wing met eyeliner. Daarna doe ik nog wat parfum en deo op en poets mijn tanden. Als ik eindelijk klaar ben is het 5 voor 6, ik pak nog wat water en wacht rustig tot Niall aanbelt. Na een tijdje belt iemand, waarschijnlijk Niall, aan en ik doe de deur open. Als ik de deur open doe hap ik naar adem en...


-----------------------------------------

SORRY GUYS, IK WAS OP VAKANTIE en ben vanmorgen terug gekomen en ben meteen gaan schrijven.

love you guys,

stem/vote/comment? 

oh en als jullie spelfouten zien zou je dat willen mededelen? (: 

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jul 06, 2015 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Broken ft Niall HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu