Deel 7

136 10 0
                                    

p.o.v Darcy.

Als ik wakker wordt lig ik nog steeds in de armen van Niall, ik glimlach. Ik draai me voorzichting om en kijk of hij wakker is, wat niet het geval is. Ik kruip voorzichtig uit zijn armen en trek mijn kleren weer aan. Ik loop richting de woonkamer, waar Liam zit. Hij zegt "goeiemorgen" zonder op te kijken, ik antwoord met hetzelfde terug en zeg "Ik ga weer even naar mijn eigen appartement, opruimen en douchen enzo." Hij kijkt me aan en knikt, dan zegt hij "Misschien rare vraag hoor Darc, maar heb je gehuild?" Ik knik en zeg "ja gister, maar ik ga. Tot straks." voor hij kon antwoorden liep ik de deur al uit. Ik doe de deur achter me dicht en maak daarna mijn eigen open. Ik zucht, alles is nog overhoop. Ik begin met het opruimen van al mijn spullen, de bank rechtzetten, spullen terug in de kasten doen. Alles, eigenlijk. Als ik na een uur eindelijk klaar ben loop ik richting de badkamer om een douche te nemen. Als ik de badkamer inloop heb ik het gevoel dat ik flauw ga vallen. Alle lucht verdwijnt uit mijn longen en ik moet de wasbak vast pakken om niet om te vallen. Ik kijk nog een keer naar de spiegel om te kijken of het echt is, en zeker weten dat het echt is. Op de spiegel staat met zwart geschreven "ik zie je snel. 

- Papa."

Mijn handen beginnen te trillen en voor ik het weet wordt alles zwart.

p.o.v. Liam

Terwijl ik film zit te kijken hoor ik een bonk hiernaast, onze woonkamer zit naast de slaapkamer en badkamer van Darcy. Ik loop naar haar toe en doe de deur open, ik kan altijd voor de zekerheid even checken. Ik roep "Darcy?" maar geen antwoord, best raar dat de deur eigenlijk open staat. Ik kijk de woonkamer rond en merk dat alles weer op de plek valt, waarschijnlijk was dat gewoon het gene wat ik hoorde. Maar iets in me zegt dat dat het niet was, ik loop nog rond. De slaapkamer en wc zijn het dichtst bij onze kant samen met de badkamer dus ik kijk op die plekken eerst wel. Als ik in de slaapkamer ben zie ik Darcy ook niet, en in de wc ook niet. Ik loop richting de badkamer, daar ligt ze. Ik ren naar haar toe, en draai haar om zodat ze met haar gezicht naar mij toe ligt. Haar ogen zijn nog dicht en haar gezicht is lijkbleek. Ik pak snel een handdoek en maak hem nat, terwijl ik dat doe zie ik de tekst op de spiegel zijn, waarom zou haar vader dat doen? Ik app Niall dat hij snel moet komen en dat doedt hij, hij rent het huis binnen en ik roep "hier, in de badkamer." Hij rent hier naartoe en knielt naast haar neer, hij pakt de handdoek uit mijn handen en dept ermee op haar voorhoofd. Na ongeveer 10 minuten wordt ze eindelijk wakker. Meteen begint ze zwaar te ademen en te trillen. Na een tijdje zegt ze "Niall, spiegel." Ik kijk hun allebei raar aan, wat is dit. Niall kijkt naar de spiegel, ik zie hem boos worden. Hij loopt naar me toe en zegt "we nemen haar mee naar ons appartement, nu." De kalmte in zijn stem is eng, heel eng. Darcy staat in middels op, maar wankelt op haar benen. Niall ondersteunt haar, ze huilt. Alweer volgens mij. We lopen voorzichtig richting Niall's appartement, als we daar zijn leggen we haar op de bank. 

p.o.v Niall

Als we Darcy op de bank hebben neer gelegd, loop ik boos weer naar haar appartement. Ik doe de deur open en loop naar haar kledingkast, ik pak een tas en doe haar kleren erin. Het valt me nu pas op hoeveel kleren met lange mouwen ze heeft.. Of ze heeft er vestjes overheen hangen, maar goed. Ik twijfel of ik ook bh's en ondergoed voor haar moet pakken.. Ik zucht en doe dat maar niet.Daarna loop ik naar de badkamer, ik pak haar tandenborstel en zie ik tasjes met een zwart potlood erin. Dat zal wel makeup zijn, ik doe het tasje dicht en neem hem ook mee. Ik neem de haarborstel mee en nog wat spulletjes. Als ik alles heb loop ik haar appartement uit en richting de mijne. Als ik binnenkom zie ik de jongens op de bank zitten en Darcy ligt er te slapen, haar ogen zien er nog rood uit en haar wangen zijn nat van de tranen. 



oh en als jullie spelfouten zien zou je dat willen mededelen? (: 

Broken ft Niall HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu