*-Neden Ben?! WTF?!-*

25 2 0
                                    

Öncelikle bu bölümü eylül yazıyor ve Multide EYLÜL. İyi Okumalar. :))))

Melisden gelen mesajla sırt çantamı çıkarıp 2-3 günlük kıyafet ve kitap sıkıştırdım. Annemgil teyzemlere gittikleri için aramaya karar verdim. ''Annoşkoşkoşkom Aranıyor''

-Efendim eylül. -Anne yaa. Melisin annesigil anneannesigile gitmişte. Ben onlarda kalsam 1 haftacıııık.

-Tamam Eylülcüm. Kendine dikkat et ve biraz kitap okuma.

-Anne gene başlama yaa.

-kapat hadi kuzucum.

-Bay bay anneaşkım.

Dedikten sonra kapattım telefonu.Melislerin ev bize yakındı zaten. Bende üstünde "Fucking"yazan kaykayımı aldım.

Melislerin evinin önünde durunca zile bastım. ''Hoşgeldin uykucu.'' dedi ve kanepeye oturdu. ''Hoşbulduk Oduncuk.'' dedim ve bende kanepeye yayıldım.''Elayla cerende gelir birazdan.'' dedi ve zil çaldı. ''Hoşgeldiniz Kuzucuklarrr.'' dedim ve yanlarına gittim.Cerenle elaya öpüp sarıldıktan sonra içeriye geçtik. ''Yemek istiyorum melis yemek!'' dedim ve kanepeden inip halının üstüne oturdum. ''Pizza söyle o zaman eylül.'' dedi ve kanepeye iyice yayıldı. ''Hayvanlar.'' dedim ve mutfaga geçtim. Dolabın üstündeki numarayı tuşladım. ''Dominos.Buyrun ne isterdiniz?'' dedi telefondaki çocuk. ''4 Tane bol salamlı pizza ve 1.5 litrelik kola istiyorum.'' dedim ve telefonu kapamadan adresi verdim. ''Kızlarrr!! Bol salamlı söyledim!'' diyip kanepenin ucuna oturdum. ''İyi yapmışsın'' dedi ceren. Elada kafa sallamakla yetindi. ''Pamuk eller cebe kızlar hadii.'' dedim ve herkes bön bön bana baktı. ''Herkezden 10'ar lira alıyım.'' dedim ve cerenin önüne geçtim. ''Al! Son paramda senin olsun!'' dedi ve elime koydu parayı. Elanın önüne geçip beklemeye başladım. ''Al! Lan al! Bitti para!'' dedi ve oda elime koydu parayı. Melisin önünde beklemeye başladım. ''Al! Eylül al! Son paramıda sen al!'' dedi ve koydu parayı elime. Zil çaldı ve ben koşarak kapıya gittim. ''Buyrun siparişiniz.'' dedi ve elime verdi poşetleri. ''Buyrun paranız. Teşekürler Bb.'' dedim ve kapadım kapıyı. ''Masada yer açın lan!'' dedigim gibi masadaki herşeyi aşagıya attılar. ''Öküzler!'' dedigimdede güldüler. Masaya yerleştirdik herşeyi ve kolaları doldurduk. Herkes tıkınmaya başladı.Son dilimimide agzıma tıktım ve kutuyu elime alıp mutfaga ilerledim. Çöp kutusuna attım ve geri salona döndüm. ''Kızlar. Ben sahilin ordaki parka gidiyorum. Kaykayla ugraşıcam byüüügg'' dedim ve kaykayımı elime alıp dışarıya çıktım. Kaykayı yere bırakıp sürmeye başladım. Arada hareketlerde yapıyordum ama düşerim diye korkmuyorda deilim. Arkadan bir ıslık sesi yükseldi. ''Vayy Kaykay ve bu güzellik.'' dedi. Önüme geçti kaykayıyla ve arkasına bakıp bakıp piç smile yaptı. ''Git başımdan.'' diye tısladım ona. ''Güzel kızımız pek iddalı bakıyorumda.'' dedi ve göz kırptı. ''Bak. Kimsin Bilmiyorum ama,Eger birdaha bana laf atarsan o kaykaya binecek ayagın kalmicak!'' dedim ve sola döndüm. Arkamdan sesler geliyordu,hala bırakmamış peşimi. Salak Şey. ''Bir yarışa var mısın güzellik?'' dedi ve önüme geçti. Kaykayı durdurup şık bir haraketle elime aldım. ''Seninle ugraşamam bücür.'' dedim ve sahile dogru ilerledim. ''Ben mi bücürüm? Kendine bak istersen?'' dedi ukalaca gülümseyerek. ''Peki bücür bey. O zaman Bir savaşı hakkettiniz.'' dedim ve ona piç smile yaptım. ''Peki güzellik. Kaykaylarımız konuşsun.'' dedi ve beni arkasında bırakarak yürüdü. Ona yetişmek için adımlarımı hızlandırdım ve kaykay sahasına dogru yürüdük. ''Ooo Asrın.Hoşgeldin.'' dedi bir çocuk bizim bücürün elini sıkarken. ''Hoşbulduk Yankı. Bak burda kim var'' dedi ve beni gösterdi. Elimi yankıya uzattım ve ''Bende Eylül'' dedim.Çocuk elimi nazikçe sıkıp gülümsedi. ''Eee Asrın. Yarışa var mısın?'' dedim ve güldüm. ''Tabikide varım. Önce bayanlar.'' dedi ve sahayı gösterdi. ''Kusura bakma ama asrın. Korkuyorsan yarışmaman gerek.'' dedim ve önce onun başlamasını sagladım. ''Peki güzellik. Senin istedigin olsun'' dedi ve sahaya gitti. Büyük rambadan aşagıya inerken takla atıyor ve arada bana göz kırpıyordu. Bu maçı sana nah! Veririm Asrın. ''Sıra sende güzellik.'' dedi ve güldü. ''Peki.'' dedim ve büyük rampanın üstüne çıktım. 2-3 Gel git'den sonra hızlandım ve taklalar atmaya başladım. Her takla attıgımda alkışlar yükseliyordu. Ve şimdi en büyük hareketim olan zıplamanın sırası geldi. Sol tarafta yerimi aldım ve Atladım. Havada zıplayıp Orta parmagımı asrına çıkarıp güldüm ve sonra kaykayımı havada tutup yere iniş yaptım. ''Ooo Güzelimizde ne marifetler varmış.'' dedi yankı. ''Geçen sene okul 1.siydim.'' dedim ve dogruldum. Asrın yanıma gelmeye tenezzül bile etmemişti. Aksine kendi kendini yemiş ve sahadan uzaklaşmıştı. ''Görüşürüz Yankı.'' dedim ve arkamı dönüp melislerin evine yürüdüm.

*************

Umarım begendiniz. Sizleri seviyoruz DB Ailesi! By By -EYLÜL


Dostuna Baglan!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin