*-Gizemli Kutu Açığa Çıktı-*

15 1 0
                                    

Bu bölüm Cerenden ^-^....---

Yaklaştıkça babamın yanındaki cisim hem net görünüyordu hem de ses geliyordu. Bu ses kedi miyavlamasıydı. Yoksa İstanbul'a bu kedi için mi gitmişlerdi? Pedallarımı daha hızlı çevirmeye başladım. Bahçedeki kapının önüne geldiğimde bisikletimi atıp jet hızıyla kapıyı açtım. Ama babam önüme geçti. Buda huylarından biri. Çok kızıyordum babama bu huyu yüzünden.
"Ceren.." yine bir konuşma yapıcaktı yüzünden belliydi.
"Efendim baba?"
"Ceren ben sana bu kediyi aldım ama herşeyini sen yapıcaksın."
"Ne gibi?"
"Gerekli gereksiz herşeyini sen üstleneceksin."
"Tamam baba." diyerek geçiştirmeye çalışıyordum. Babam sonunda önümden çekildi ve kediyi alıp kucakladım. Adınıda Üzüm koydum. O isim nereden geldi benimde hiç bir fikrim yok. Kutuyu alıp odama çıkmaya karar verdim. O sırada Merve banyodan çıktı ve kutuyu gördü. Birden yüzü düştü ve şarkı söylemeyi bıraktı. Kesin yine babama söylenecekti. Odama çıkıp Üzüm'ü ve Üzüm'ün eşyalarını yerleştirdim. Mervenin sesi 3.kata kadar geliyordu. Bende 2.kata inip merdivene oturdum ve konuşmaları dinledim.
Merve_ "O kedi benim sanmıştım!" Nah senin gerizekalı kadın.
Babam_ "Ben o kediyi alsaydım sana söylerdim! Gelmişsin kaç yaşına bide süpriz mi yapıcam sana?!"
Merve_ "Hep böyle yapıyosun zaten!"
Babam_ "Bıktım senin bu kıskanmalarından!" kapı çarpma sesi duydum. Odama gidip balkondan baktım babam bahçedeydi. Montumu aldım, Üzüm'ün tasmasını bağladım, mutfağa inip sıcak çikolata döktükten sonra babamın yanına gittim. Birlikte ağaç eve çıktık. Bu evi annem, babam ve ben yapmıştık. Annemle burada hep oyun oynardık. (O zamanlar küçüğüm.) Aklıma geldikçe ağlardım. Yine öyle oldu. Babamla halıya uzandık, Üzümüde kucağıma aldım ve gökyüzünü seyrettik. Orada uyuya kalmışız. Sabah olduğunda her yerim tutulmuş, ayağımı sivrisinek ısırmıştı. Sivrisineklerden nefret ederdim. Kalktım ve eve geçtim. Duş aldıktan sonra giyinip patenlerimi aldım, Üzüm'ünde tasmasını bağlayıp bizimkilerin yanlarına gittim. Mesaj atmışlar. Starbuckstayız gel diye. Üzüm'ü onlara göstermek için sabırsızlanıyordum. Tam gidiyordumki o çıktı...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 15, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Dostuna Baglan!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin