Eylül'ün İntaharı

44 4 3
                                    

Bu bölüm Melis'ten, iyi okumalar. Ayrıca bu bölümü mobilden 2. yazışım çünkü Watty sag olsun bolumu silmiş.

Eylül hala eve gelmemişti, merak etmiştik onu. Televizyonu açtım, haberler vardı, normalde umursamazdım ama bir intahar haveriydi ve İzmir'in sahilinde boğularak ölünmuştü. O anda kalbime bir baskı yapılıp geri çekilmişti, bunu işareti kötü bir şey olacak demekti.. Siktir, düşündüğüm şey olamaz. Bedeni çıkardıklarında Ceren ve ben şok olmuştuk. Bu-bu... Eylüldü.. Ceren'in hemen gözü dolmuştu.. Ağlamaya basladiginda ben de kendimi tutamadim ve gozyaslarina boguldum. Kalbim aciyordu, tekrar. Ceren "BUNU YAPAMAZ! BİZ SUPER MUPER DORTLUYUZ, AYRİLAMAYİZ!" diye bagirdi. Ben daha cok agliyordum.

************
1 hafta sonra.

Bunların hepsi birinin suçuydu, ya o kardeşinin ya da başkasının. Duygusuz olmak istemiyordum. Eylül'ün ailesi yok olmuştu, resmen yoktu. Ve bize bir şey bile dememişlerdi.

Hepsinden nefret ediyorum. Katil bile olabilirim olanlar yüzünden, bıçak taşımaya başladım. Eskiden giyindiklerimden eser yoktu diyebiliriz, pembe kıyafetler için diyebiliriz daha dogrusu. Pelin, Ela, Selda.. Onlar neredeydi? Bu zor zamanda hepsi neredeydi?!

(Ananı sikeyim, Wattpad'ın amına koyayım ki, çakısma deyip yazdigim her bir boku tekrar sildi, bundan sonrasini TEKRAR YAZİYORUM. Tesekkurler Wattpad! Deliricem amina koyayim.
Artik kusura bakmayin mobilden yanlislar falan olucak, 2. Kere oluyo bu bolumde ya.)

Eski giydigim kiyafetlerden eser yoktu. Yani pembelerinden.

Sahile dogru yurumeye basladim. Bana bakan insanlari parcalamak istiyordum. Neden bakiyosunuz? Ben "o" kizin arkadasi oldugum icin mi?!
"İSİNİZE BAKİN. BAKİLACAK BİR SEY YOK."
Sahile indim, Eylulun öldüğü sahile.

There is a fill in my soul.
I can't fill it.
I can't fill it.
"Bastille - Flaws"

Çınar'ı gördüm, ki o beni de görmüş olmali ki bana doğru koşuyordu. Yanima glediginde oma sarildim.
"O benim arkadaşımdı." (multi)
"O senin en iyi arkadaslarindandi, cok uzgunum. Ama o bizi izliyor, yukaridan."
Bunlar ne kadar cocuklar icin kullanilsa da, iyi hisaetmemi saglamisti.
"Tesekkurler simarik, iyi hissetmemi sagliyorsun."
"Tabii ki, atarlı. Arkadaslar bu gunler icindir."
"Arkadaslar bu gunler icin olsaydi, su an aagliyor olmazdim."
"O kendi kaderini yazdı, Melis. Ölüo kurtulmak istedi, ama bu sekilde kimse kurtulamaz, yalanci Dunyadan kurtulursun."
"Onun istedigi buydu yani?"
"Evet, istedigini yapti. Yani onun icin mutlu olmalisiniz."
"Sagol Çınar.."
Gulumsedim, hayir kizlar!
Cinardan hoslanmiyorum, veya o benden hoslanmiyor. Biz kardes gibiyiz o simarikla.

Umarim begenmissinizdir!

Dostuna Baglan!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin