Abim 11 yaşındayken.
💭: Daha 10 yaşındayım ve hüküm giyiyorum. Mükemmel bir geleceğim olacak buna eminim.Ran'ın peşinden bu düşünceler ile arabadan indim. Sonra herkesin inmesini bekledik. Herkes indikten sonra müdür olduğunu düşündüğüm bir adam konuşmaya başladı.
Müdür?: Merhaba yeniler. Roppongi cezaevine hoş geldiniz. Ne suçla gelmiş olursanız olun umarım buraya geldiğinizden sonra hepiniz aynısınız. Hepiniz çöpsünüz
Adam bir süre sustu ve bizi incelemeye başladı. Gözleri gözlerimle buluştuğunda (romantik bir an gibi kdkdmdmd) gülümsedi. Bana doğru gelmeye başladı. Bu adamı gözüm hiç tutmamıştı ve o muzip gülümsemesi ile bana doğru gelirken sinirim arttı.
Müdür?: Senin gibi tatlı bir çocuk ne yaptı da buralara düştü.
Sesimi çıkarmadan aynı umursamaz gözlerle ona bakıyordum. Adam sonunda vazgeçti ve eski yerine geri döndü.
Müdür?: Kız hariç herkes saç kesimi bölümüne gitsin.
Bana bakarak gülümsedi.
💭: En azından saçlarımdan ayrı kalmayacağım.
Kelepçelerimizi çıkardılar ve ben koğuşlara doğru ilerledim. Kapıda danışman gibi biri vardı
Danışman?: Adın?
Ayana: Nagatsuma Ayana
Danışman?: Ayana koğuş A'dasın
Ayana: (eğildim) Teşekkür ederim efendim.(doğruldum)
Danışman yerinden kalktı. Ben de peşine takıldım. Koğuş A'nın kapısının önünde durdu. Kapıyı açtı, içeri girdim ve ben ne olduğunu anlamadan kapı arkamdan kapandı. Koğuştaki herkes uyuyordu.
💭: Koğuştaki kalkma saati altı olduğuna göre daha saat altı olmamış.
Odaya doğru bir kaç adım attım. Hangi yatağın boş olduğunu anlamaya çalışırken. Boynumda bir sıcaklık hissettim ardından kulağımda bir ses
?: Hoş geldin.
Adamın bir anda ortaya çıkmasından dolayı bir anlık refleks ile adamın yüzüne bir yumruk attım. Adam burnunu tutarak geri çekildi.
Ayana: (korkarak) Efendim çok özür dilerim. Gerçekten bir anlık refleks ile oldu. Lütfen affedin beni.
Adamın bana öldürücü bakışlar ile bakmasını beklerken. Adam gülerek yanıma geldi.
?: Önemli değil küçüğüm. Adın ne bakalım senin.
Ayana: N-nagatsuma Ayana.
?: Memnun oldum Ayana-chan. Benim adım Kurokawa Izana. Bundan sonra benim küçük kardeşimsin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tokyo Revengers × Yn
Teen FictionHaitaniler ×Reader Nagatsuma Ayana'nın hikayesine hoş geldiniz...