Ayana: Oi. Benden habersiz ne yapıyonuz burda?
Hepsi bir anda bana döndü. Mikey ve Baji bir şeyler geveliyordu.
Ayana: Tamam bu kadar stres yapmayın. Herşeyi duydum. Aslında buraya dua etmek için gelmiştim ama arkamdan iş çeviren arkadaşlarım ile karşılaştım.
Baji: Ayana öyle bişi değil. B-biz şey yapıyorduk.
Ayana: çete kuruyordunuz.
Baji: Ha!?
Ayana: Peki neden saklıyorsunuz?
Mitsuya: Sen bir kızsın çete sana uygun değil.
Pah: O haklı. Hemde çetemizde kız istemiyoruz.
💭: Pah... Seni varya *** neyse.
Ayana: Pekala öyle olsun. Sadece kurucu üyelerin fotoğrafında olmak istiyorum. Ben de bir kurucu üyeyim. Çeteler çok saçma şeyler zaten. Siz isteseniz de katılmam.
Draken: Ohh... Bi an kavga çıkıcak sandım.
Tora: Senin için gerçekten problem olmadığına emin misin?
Ayana: Sanki sorun olsa beni çeteye alacaksınız.
Pah: Ayana demin dediğim şey... Öyle demek istememiştim.
Ayana: Önemli değil. Benim iyiliğimi düşündüğünüzü biliyorum.
💭: Şeytan diyor ki. Hepsini döv seni dışlamak nasıl bişi görsünler.
Mitsuya: Hadi fotoğraf çektirmeye gidelim.
Fotoğrafı çektirdikten sonra (beleş çektirmek için fotoğrafçıyı dövdük) fotoğrafı Baji'nin taşımasında karar verdik. O gün birde acil durum toplantısı yaptılar. 1 hafta sonra Black Dragonlara saldıracaklar.
1 hafta sonra
Kavga alanına geldik. İlk dövüşümüz olduğu için geldim ama dövüşmeyeceğim. Söz verdim yoksa nah getirirlerdi.
Dövüş alanına vardığınızda. Diğer çete daha gelmemişti. Gidip yan taraftaki kasalardan birine oturdum.
💭: Kara Ejderler ile dövüşecekler. Acaba çetenin lideri kim. İzana 8.nesil liderinin kendisi olduğunu söylemişti.
Kara Ejderlerin lideri konuşarak içeri girdi.
Lider: 8.Neslin emanetini almak için geldik.
💭: Ne??? Shion, burda. 9.nesil lideri o mu? Hem 8. Neslin emaneti ne?
İki çete de yerini aldı. Bende karışmama sözümü bozarak ayağı kalktım ve iki çetenin ortasına geçtim.
Ayana: Bu dövüşün hakemi benim.
Baji: Ayana geri çekil-
Shion: İşte bizim emanetimiz burdaymış.
💭: Bana mı diyor o.
Toman üyeleri şaşkın gözlerle bana döndü. Bense anlamaz gözlerle Shion'a bakıyordum.
Mikey: Onu tanıyor musun?
Ayana: Hayır-
Shion: "O" yakında çıkıyor. Sadece bir yıl kaldı. Sözünü tutacağını umuyor
Ayana: Sözüm ona. Sana değil.
Draken: Ayana "O" kim?
💭: İzana olduğunu onlara söylememeliyim?
Ayana: Boşver önemli biri değil.
Shion: Dövüşten sonra bizimle geliyorsun. Bu veletlerle çok takılma.
Mikey: Onu sana vereceğimizi mi sandın?
Shion Mikey'i duymamış gibi dediğini tekrarladı.
Shion: Benimle geleceksin.
Ayana: Shion, anlaşmada bu yoktu. Bu işlere karışmayacağını söyledi.
Shion: Yani bu veletleri bizden çok mu seviyorsun?
💭: Onları sevmiyorum demek istiyorum ama onlarla aramı iyi tutmalıyım. Gelecekte onlarla dövüşeceğiz. Onları yenmek için zayıflıklarını kullanmalıyız.
Ayana: Onlara velet deme-
Mikey: Ayana bırak onun anladığı dilden konuşalım.
Mikey Shion'un üstüne atladı. Diğer üyelerde kavgaya girişince hemen ordan çıktım. Toman'dan istediğimi aldım. İzana çıkana kadar yapmam gereken bir kaç iş var.
.
.
.
.
.
Çıkar çıkmaz bira uzaklaştım ve bir taksi çağırdım. Taksi geldiğinde bindim. Takside her gün yanımda taşıdığım mektubu çıkardım. Arkasında şirket adresi ve bir telefon numarası vardı. Şoföre adresi söyledim. Ben de mektupta ki numarayı aradım.Bir kaç kere çaldıktan sonra genç bir adam telefonu açmıştı.
Bay Saiki: Alo
Ayana: İyi günler Bay Saiki.
Bay Saiki: pardon çıkaramadım kimsiniz.
Ayana: Bana bir mektup göndermiştiniz. 1-2 yıl önce, babamın şirketi hakkında. Ben Nagatsuma Ayana.
Bay Saiki: Ayana-san sonunda benimle iletişim kurdunuz. Ne zaman şirkete gelmeyi düşünüyorsunuz?
Ayana: Ben de sizi bu yüzden aradım. Bir taksi tuttum ve geliyorum ama ödeyecek param yok benim için öder misiniz.
💭: Hayır derse şoförü döverim. O da bir seçenek.
Bay Saiki: Ben girişteki güvenlik ile konuşurum siz geldiğinizde ücreti onlar halleder.
Ayana: Çok teşekkür ederim Bay Saiki siz olmasanız ne yapardım bilemiyorum.
Bay Saiki: Böyle bir şey için teşekkür etmenize gerek yok bu benim görevim.
Ayana: Yinede çok yardımınız dokundu teşekkür ederim. Şirkette görüşürüz Bay Saiki.
Bay Saiki: Görüşürüz Ayana-san
.
.
.
.
Yaklaşık 15 dakkalık yolculuk sonucunda şirkete vardım. (Uzatmak istemedim) Bay Saiki ile görüşme iyi geçti. İlk başta ne kadar küçük olduğuma şaşırdı ama anlayışla karşıladı. Bana iki tane GoldCard (sınırsız bakiyeli) verdi. Daha sonra beni babamın villasına götürdü. Kocamandı. (ndmdnxnm)
Her türlü ihtiyacım ile ilgilendi ve en sonunda beni evde yanlız bıraktı.💭: Acaba bunu hak ediyor muyum?
Böyle düşünmekten kendimi alamıyorum. Telefonumun sim kartını değiştirdim ki Mikeyler beni bulamasın.
Gece uyku tutmayınca kalktım ve dolaplara bakmaya başladım. Çoğu boştu ama birinde
Ramen bulmuştum. Rameni hazırladım ve televizyonun karşısında izlemeye başladım. Televizyonda haber kanalında bir şey dikkatimi çekti. Çeteler... Güçlü olanları böyle haberlere çıkarıyorlar. Bu çok havalı. Sanırım ne yapacağımı buldum. Hızlıca rameni yedim ve kendimi yatağa attım.Ayana: Ne gün ama...
Gözlerimi kapattım ve çetemi nasıl kuracağımı düşünürken kendimi uykuya bıraktım.
731 kelime
_____________________________________________Olaylar çok hızlı gelişiyor farkındayım. Şuan sadece BackStory'lerde nasıl bir yeri var karakterin onu anlamanız içindi ilk bölümler.
Bu arada bazı bölümlerde medya silinmiş bende fotoğrafları hikayenin içine ekliycem haberiniz olsun
İyi okumalar 🎉🎉🎉
5 dakka önce yanlışlıla bir bölüm sildim ;-;
Şimdi gözlerimde yaşla yazmaya gidiyom
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tokyo Revengers × Yn
Fiksi RemajaHaitaniler ×Reader Nagatsuma Ayana'nın hikayesine hoş geldiniz...