-Valhalla'nın Lideri-

892 63 20
                                    

Arkadaşlar bu 20. Bölüm. Umarım hikaye iyi gidiyordur. Yeni bir kitaba başlamayı düşünüyorum. Haberiniz olsun.
.
.
.
.
Takemichi: Ha!?

Baji: Arkandaki Kazutora da bir kurucu üye.

Baji ve kazutora eski hikayelerini anlattılar. Shinciro abinin ölmesine neden olan.

💭: Shinciro... Demen böyle (bok yoluna gitti) öldü.

Hanma bir anda arkamda belirdi ve kulağıma doğru eğildi.

Hanma: Onlara söylemek istediğin bir şey yok mu? Erika-channn.

Ayana: Hanma... Hemen söyliyeyim. Bende toman'ın kurucu üyelerinden biriyim.

Baji: Ha!? Ne saçmalıyorsun sen?

Saçımdaki peruğu ve lensi çıkardım.

Baji: Peruk ve lens takman seni Ayana yapmaz.

Ayana: Tch. Allah'ım sen beni nelerle sınıyorsun.

Hızlı adımlarla Baji'nin yanına gittim.

Ayana: Bak sakin olmaya çalışıyorum. Yardımcı olmuyorsun.

Baji: Banane amk ama eğer bir daha ben Ayana'yım dersen. Ölecek olan kişi sensin.

Hanma'nın deminden oturduğu koltuğa çıktım. İki ayağımın üstünde kalabalığa baktım.

Ayana: (gülerek) İster inanın ister inanmayın. Benim adım Nagatsuma Ayana. Lakabım RedRage. Buna karşı olan varsa gelsin karşıma dövüşelim. Çünkü acımayacağım.

Baji: Gel lan aşağı ben sana gösteririm şimdi!

Aşağı indim Baji bana yumruk atmaya çalışıyor bende ya sağa yada sola doğru kaçıyorum.

Baji: Ne kaçıyon lan? Gel dövüş-

Baji'nin yumruklarından birini tuttum. Bir ayağımı kaldırdım ve karnına sert bir tekme attım.

Baji: (gülerek) O değilsin işte. Gözlerin kırmızı olmadı.

İzleyenlere baktım. Hanma ve Tora keyif alıyor gibilerdi. Diğerleri ise şaşkınlıkla bakıyordu.

Ayana: (gülerek)Şimdiye kadar sakin olduğum için olabilir. (Ciddi) şimdi ecelin olmaya geliyorum.

Gözlerinin kırmızı olduğunu hissettiğim an. Baji'nin üzerine koştum ve tam vuracakken durdum.

Ayana: (gülerek) artık emin misin?

Gözlerinin tekrardan mavi olduğunu hissettim.

Baji: Ayana neden böyle yerlerde ortaya çıkıyorsun?

Ayana: Nasıl yani?

Baji: Hiç beklenmeyen, neredeyse orada olduğuna inanmadığım. Mesela Shinciro'nun öldüğü gün de oradaydın.

Ayana: Neyse şimdi onu bunu bırakalım.

Ayağa kalktım ve ses tonumu ciddileştirdim.

Ayana: Takemichi! Hadi gidelim.

Takemichi'nin yanına gittim ve tam kapıya yönelmişken önüme biri geçti. Kafamı Yukari kaldırdım ve Hanma'nın güken suratı ile karşılaştım.

Ayana: Önümden çekil sırık.

Hanma: Ayana-chan sende bizim çeteye katılsana.

Ayana: Ha?

💭: Toman'dan asla ayrılmam Gerizekalı.

Ayana: İlgilenmiyorum.

Hanma: Ama bizim çeteye gelirsen lider olursun.

Tokyo Revengers × Yn Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin