-Şirket-

734 58 15
                                    

Motorlarımıza bindik. Kaku'nun motoru bozulduğu için benim motoruma bindi. Bende İzana'nın motoruna bindim. Evden uzaklaşırken aklıma bir fikir geldi.

Ayana: Neden hepimiz aynı yere gidiyoruz? Dağılmalıyız.

İzana: Nasıl?

Ayana: Ran ve Rindou Roppongi'ye gitsin. Onlar zaten orada tanınıyor. Kolay adam toplarlar. Herkes tanındığı yere gitmeli. Ayrıca Mucho burda kalmalı. O hala 5.bölük lideri.

İzana motoru bir anda sağa çekti. Herkes ne olduğunu anlamamış şekilde ona bakıyorlardı.

💭: Demin dediklerimi duymadıklar sanırım.

İzana: Herkes tanındığı bölgeye gitsin. Bu daha mantıklı gözüküyor. Ben kakucho ve Nana-chan ise Shibuya'ya gidicez.

Ayana: Sen ve Kaku gidiyorsunuz.

İzana: Ha!? Bizimle gelmelisin.

Ayana: Üzgünüm yönetmem gereken bir şirket var. Hapisten çıktığımdan beri onun parasını yiyoruz. Karşılığını vermeliyim.

İzana: Tomanla konuşmayacaksın yani?

Ayana: Onlarla bağım yok artık. Beni dövüştürmeyeceğinizi biliyorum ama şunu şimdiden söyleyeyim. Toman'nın gizli gücü ortaya çıktığında dövüşe girerim.

İzana: Peki öyle olsun.

Ayana: Kaku motorumdan iner misin?

Kaku motorumdan indi. Hemen motoruma bindim.

Ayana: Adam toplama konusunda iyi şanslar. 22 Şubat'ta görüşmek üzere.

Onun bir şey demesine izin vermeden geri döndüm. Son hız şirkete doğru giderken Bay Saiki'yi aradım ve şirkette buluşmak istediğimi söyledim. Şirkete gittim motorumu kapının girişine bırakıp içeri girecekken önüme bir adam geçti.

💭: Üniformasına göre güvenlik olmalı.

Güvenlik: Motorunuzu ordan alın hemen!

Ayana: Ne istersem yaparım.

Güvenlik: (arkasını döndü) şu motoru ve kızı götürün burdan.

Üstüme gelen adamlara baktım 8-9 kişi vardı.

Ayana: Motoruma yada bana dokunursanız. Bu buradaki son gününüz olur.

Güvenlik: Aynen öyledir.

Motoruma dokunmak üzere olan adamın bileğini tuttum ve geri doğru büktüm. Adam acı içinde geri çekilirken zıpladım ve kafasına bir tekme geçirdim. O anda beni iki kolumdan iki kişi tuttum. Tüm gücümle zıpladım ve kendimi yere bıraktım. İkisi de dengesini sağlayamadı, kafaları birbirine çarptı ve bayıldılar. Adamların 1-2 tanesini devirdikten sonra tanıdık bir ses duydum.

Saiki: Bayan Ayana?

Dövdüğüm adamın özel bölgesine tekme attım ve adam yere düşerken ben de sese doğru döndüm.

Ayana: (eğildim) Merhaba Bay Saiki. (Doğruldum)

Saiki: Burda neler oldu Ayana-san siz iyi misiniz?

Ayana: Evet evet ben iyiyim ama bu arkadaşların ambulansa ihtiyacı var ve yeni bir işe.

Adamlar şok olmuş şekilde bana bakıyorlardı. Yerdeki adamlardan biri konuştu.

?: Buna karar veremezsiniz.

Ayana: Aslında verebilirim. Bay Saiki bu durumla ilgilenir misiniz? Ben babamın odasına gidiyorum.

Saiki: Tabiki Ayana-san.

Onları arkamda bırakarak asansöre doğru gitmeye başladım. Deminden ki dövüşü görenler bana korkan gözlerle bakıyordu. Durdum ve hepsine göz gezdirdim.

Ayana: Merhaba değerli çalışanlar. Evet pek iyi bir tanışmamız olmadı ama ben Bay Nagatsuma'nın kızı Ayana Nagatsuma. Bana Ayana diyebilirsiniz. Bundan sonra şirketin yeni CEO'su benim. İyi çalışmalar.

Herkesin korku dolu bakışları gitmiş yerine şaşkın bakışlar gelmişti. Asansör görevlisi ile en üst kata çıktık. Hızlı adımlarla odaya girdim. Bu odaya ilk kez geliyordum. Etrafı inceledim. Masasında annemin fotoğrafı vardı. Fotoğrafı elime aldım. Çerçeveden çıkarıp cebime koydum. Odayı incelemeye devam ettim. Sonunda her şeye göz gezdirince kendimi dönen koltuğa attım.

💭: İyiki daha önce Bay Saiki ile bu konuları konuştuk. Yani şirket işlerinden biraz bahsetmişti. Yoksa şuan çok zor durumdaydım.

O gün bir kaç işi hallettim. Akşam saatlerine doğru önce kuaföre gidip saçlarımı kırmızıya boyattım ve kırmızı lenslerimi taktım. Daha sonrada kimsenin olmaması umuduyla Toman'ın toplantı alanına gittim.

Toplantı alanının biraz gerisinde motorumdan indim ve oraya doğru yürümeye başladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Toplantı alanının biraz gerisinde motorumdan indim ve oraya doğru yürümeye başladım.

İnupi: Takemichi Black dragonların yeni lideri olmalı. O aynı 1. Nesil gibi.

İnupi'nin sesi ile durdum ve onları dinledim

Mikey: Takemicci senin değil! Onu ben buldum. Peki o istiyor mu?

İnupi: Severek yapmaya hazır.

Dayanamadım ve olduğum yerden çıktım.

Ayana: 11. nesil lideri benim. Yerime geçmek isteyen varsa önce karşıma geçsin.

İkisi de anlamaz gözlerle bana bakarken mikey ve anda şok olmuş bir şekilde bana baktı.

Mikey: A-Ayana... Sen misin?

İnupi: R-RedRage mi yani?

Ayana: Evet buyrun benim.

İnupi korku ile geri geri yürümeye başladı ama ayağı takılıp yere düştü.

Mikey: Ne oluyor?

İnupi: O-o bir canavar

Mikey: Canavar?

Ayana: O kelimeyi söyleyip durmayın. Zor duruyorum. Öldürürüm sizi.

Mikey: Neler oluyor anlatın bana!

İnupi: Yılbaşından 1 hafta önce falan RedRage bir kaç kişi ile kara ejderlerin bölgesine girdi. Sonra patron ona prenses diye seslenince Ayana bir anda onu öldürmeye çalıştı. Son anda Haitani kardeşler girdi araya.

Mikey: Ayana? Bunlar doğru mu?

Ayana: (kafa salladım) evet doğru.

Mikey: Bana neden söylemedin?

Ayana: Ne yapabilirsin ki? Hakkımda hiç bir şey bilmiyorsun.

Arkamı döndüm ve motoruma doğru gittim. Mikey peşimden gelmiyordu.

Mikey: Anlaşılan karşı taraftasın.

Durdum. Ona döndüm ve gülümsedim.

Ayana: Hiç bir zaman sizin tarafınızda olmadım Mikey.

730 kelime
_____________________________________________

Tokyo Revengers × Yn Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin