1hafta sonra
Mikey'in Baçikan çetesinin liderini yendiği haberi kısa sürede tüm Tokyo'ya yayıldı. Bir ilkokulunun bir liseliyi yenmesi büyük haberdi. Öyle ki Shinciro bile bu sabah bizi dikkat etmemiz konusunda uyardı. Okul gayet normaldi. Okuldan sonra Mikey ile okul bahçesinden çıktık. Sonra Mikey'in fotoğrafını çeken çocuğun sesini duyduk.
?: Mikey-kun
Karşısında bizden uzun bir çocuk vardı. Tanımayan bir kişi bunun Ortaokullu olduğunu sana bilir ama o dördüncü ilköğretimden Ken Ryuguji'di.
Mikey: Hm? Ne?
Yavaş adımlarla oraya yöneldik. Çocuğun yüzünde şaşkın bir ifade vardı. Mikey ise hiç beklenmedik bir şey yaptı. Deminden konuştuğumuz konuyu Ken'e sordu.
Mikey: Hey. Kırk sekiz pozisyondan bazıları bir birini tekrar etmiyor mu sence de?
Draken:(şaşırmış bir şekilde) Ne?
Mikey: Ben en fazla kırk farklı pozisyon gördüm. Sen ne dersin?
Draken: Ne...Ne desem bilemedim.
Müdahale etme vakti geldiğini anladığımda Mikey'in omzuna elimi koydum ve sorgular tavırla Ken'in suratına baktım.
Ayana: Sen dördüncü ilköğretimden Draken'sin değil mi? Neden burdasın?
Draken: (utangaç bir tavırla) O-ortaokuldan senpailer Mikey'i çağırıyor.
Ayana: Ha? Neden-
Mikey: Sorun değil.
Ayana: Mikey emin misin?
Mikey: Benden rica etti gidip bakalım. Çantamı sen alır mısın?
Ayana: Peki öyle olsun. Tabiki alırım.
💭: Yine ne yapacak bakalım.
Okula o gün çanta götürmemiştim. Dersler boştu ama Mikey inat olsun diye sanırım tüm kitaplarını doldurmuş. Çantayı sırtıma taktım ve yürümeye başladık. Bir kaç dakika sonra bir grup serserinin önünde durduk.
Draken: Naber? Onu getirdim. İşte Mikey-
Draken lafını tamamlamadan mikey bir koşu liderleri olduğunu tahmin ettiği kişiye koştu ve yüzüne doğru zıpladı. Bende Mikey koşmaya başladığı anda çantayı bıraktım ve diğer serserileri devirdim.
Mikey: Kendi başına hareket edemeyen tipler. Benimle ne işiniz var?
Yerdeki adamlar toparlanmaya çalışıyordu. Hepsi süt dökmüş kediye dönmüştü. Mikey onları boş verip Draken'e döndü.
Mikey: Senin gibi havalı bir tip neden bu sünepeler ile takılıyor ki. Hadi arkadaşlar olalım Ken-chin.
Ayana: Evet Ken bizimle takıl
Draken: Tabiki Mikey ve mmmm.
Ayana: Nagatsuma Ayana. Ayana yeterli.
Draken: Sizinle tanıştığıma memnun oldum Mikey ve Ayana.
O gün daha fazla konuşmadım ve eve gittik. Mikey tüm gün boyunca Ken hakkında konuştu. Onu ve ejderha dövmesini herkese anlatıyordu.
3 ay sonra
Son bir kaç gündür Mikey sürekli arkadaşları ile dışarı çıkıyor. Birlikte kafe,sahil vb. yerlere gidiyorlar. Benim pek ilgimi çekmediği için genellikle dojo kursunda çalışıyorum. Yine dojo kursunda tek başıma çalışırken tam bir hareketi tamamladığım sırada. Yerde oturup beni alkışlayan Shinciro'yu gördüm. Gidip yanına oturdum ve suyumu kafama diktim.
Shinciro: Çok çalışıyorsun.
Ayana: Çalışmalıyım. Herkesi koruyacak güce ihtiyacım var.
Shinciro: Ayana bu gün benimle çete toplantısına gelmek ister misin? Senin tanışmanı istediğim kişiler var.
Ayana: Ha? Ben mi? Senin için problem olmazsa gelmek isterim Shinciro-san.
Shinciro'nun motorsiklet dükkanına gitmiştik. Biz oraya vardığımızda bir kaç kişi oraya gelmişti bile. Aslında gelenleri tanıyordum.
💭: Takeomi abi burda. Omg. Onlar... Cidden bunlar onlar. Wakasa ve Benkei'nin burda ne işi var. Onların acayip güçlü olduğunu duymuştum.
Shinciro içeri girince hepsi yaptıkları işi bıraktı ve lidere selam verir gibi dizildi. Shinciro ve ben ortalarından geçtik. En sonunda Shinciro arkasını döndü. Beni de omuzlarımdan tutup çevirdi ve kendine çekti.
Shinciro: Evet bu gün burada toplandığınız için teşekkür ederim. Bu sizinle tanıştırmak istediğim çocuk, adı Nagatsuma Ayana.
Benkei: Bu bahsettiğin çocuk değil demi?
Wakasa:(sorgular tavırla) patron başını bir yere çarpmadın değil mi? O bir kız ve o kadar güçlü görünmüyor bile.
Sinirlenmiştim. Wakasa'ya doğru bir adım attım ama Shinciro beni hemen geri çekti.
Ayana: Shinciro-san lütfen bırak beni onu öldüreceğim. İnsanları cinsiyetlerine göre yargılıyor. Bu çok sinir bozucu.
Shinciro: Ayana sakin ol. Ne kadar güçlü olduğunu ben zaten biliyorum. Ama artık daha çok kişi bilmeli bence.
Hareket etmeyi kestim ve kafamla onaylama işareti yaptım.
Benkei: Patron, Wakasa haklı o bir kız. Onunla dövüşemeyiz. Ya ona bir zarar verirsek.
💭: Dövüşmek mi? Shinciro'nun gücümü göstermekten kastı bu muydu? Aslında dövüşsek eğlenceli olurdu.
Ayana: (mırıldanır) Zarar gören siz olursunuz ama neyse.
Takeomi başından beri sessizliğini korudu Mikey olayını oda biliyordu sanırım bu yüzden sessizdi. Sonunda sessizliğini bozdu.
Takeomi: Madem bu kadar kendinize güveniyorsunuz dövüşün onunla ama baştan uyarayım kesin o kazanacak.
Wakasa ve Benkei ciddi bakışlarını bana yöneltti. İkiside baştan aşağı beni süzüyordu bende aynı şekilde onları süzüyordum. Bu sessizliği shinciro bozdu.
Shinciro: Tamam o zaman bu akşam 21.00 da *** parkında Wakasa ve Benkei ikilisi namı değer RedRage'ye karşı.
💭: RedRage bana mı dedi o? Güzel lakapmış aslında kullanılır.
717 kelime
_____________________________________________İyi okumalar
Beğendiyseniz Oylamayı Unutmayın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tokyo Revengers × Yn
Подростковая литератураHaitaniler ×Reader Nagatsuma Ayana'nın hikayesine hoş geldiniz...