Her şeyimi toplamıştım. Ve Steve'in bana aldığı ayıcığı elinde tutarak eşyalarımın nakliye aracıyla gitmesini izliyordum. Max'in bile gözleri dolmuştu. O da burayı bir yılda benimsemişti. Yeni arkadaşlar edinmişti.
Kimseye fark ettirmeden arkaya gittim. Steve dizlerini kırmış üstüne kafasını koymuştu. Yanına giderken gözlerim doldu. Ağlamaklı bir sesle konuştum.
Mau: Steve..
Steve kafasını kaldırdı ve kızarmış gözleriyle bana baktı. Hızla kalkıp sarıldı. Sarıldığında ağlaması şiddetlendi.
Steve: Gitme.. Lütfen.. Bırakma beni..
Mau: Çok özür dilerim Steve.. Gitmeyi bende istemiyorum.. İlk fırsatını bulduğumda.. Geleceğim..
Steve boynumdan kafasını kaldırdı. Ve son kez yavaşça öpmeye başladı.
Bir süre sonra ayrıldığımızda alınlarımızı birbirimize dayadık.
Steve: Seni sonsuza kadar koşulsuz seveceğim..
Mau: Bende seni..
Alınlarımızı ayırdık. Ve dudaklarımızı yeniden birleştirdik. Ve öpüşürken arkadan Billy'nin ağlamaklı sesi geldi ve ayrıldık.
Billy: Gidiyoruz Mau.. Arabaya eşyalarını koydum.. Babamlar önden gittiler biz ikimiz gidicez.. Ne zaman istersen gelebilirsin arabaya.
Mau: Teşekkür ederim.
Billy dolu gözlerle gülümseyip gittiğinde Steve'e baktım.
Steve: O değişti.. İyi biri sanırım..
Mau: O her zaman iyiydi sadece bazen içindeki babamın ruhuna yenildi..
...
Cath: Hey. Muhteşem üçlünün ayrılık zamanı mı bu?
Mau: Sanırım.
Üçümüz aynı anda sarıldık ve beni arabaya bindirdiler..
Mau: Catherine, kardeşim olduğun ve benim yanımda olduğun için teşekkürler.
Cath: Babamın ölümünden sonra beni mutlu ettiğin ve eğlendirdiğin için teşekkür ederim.
İkimizde birbirimize gülümsedik. Billy arabayı çalıştırdı ve bana baktı.
Bill: Seni gerçek ailenden ayırdığım için özür dilerim. İmkanım olsaydı burada birlikte yaşayabilirdik.
Mau: Teşekkürler Billy.
İlerlemeye başladığımızda kafamı cama yasladım. Elimde ikisinin bana verdiği iki mektup vardı. Billy'nin dediği gibi onlar benim ailemdi.. Ondan dolayı onlardan ayrılmak bana çok zor geliyordu.
Düşüncelerim aklımı yorarken uykuya dalmıştım.
296 kelime
Selam! Napıyorsunuz bayram iyi geçiyor mu?!
Beğendiyseniz oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın ki bende bölüm yazmayı unutmayayım.
Ayrılıkları hakkında ne düşünüyorsunuz?
Hiç aşık olmamış ben bu hikayeyi yazıyorken bu kadar okunmasını beklemiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
maureen hargrove | steve harrington
RomantikAile sorunlarından dolayı psikolojik olarak çöküşte olan Maureen Hargrove ve ergenlikten çıkmanın olgunlaşmanın verdiği ağırlığı kaldırmakta zorlanan Steve Harrington'nın aşk hikayesi.. Tüm hakları Steve Harrington'ın harika saçlarında saklıdır.