2 yıl sonra
Herkes büyümüştü. Dustin bile. Steve onu çocuğu gibi görüyordu. Onun büyümesi ona değişik geliyordu. Maureen ikizlere hamileydi. Catherine Robin ile sevgiliydi. Billy şaşırtacak bir şekilde kimse ile çıkmıyordu. Steve Maureen'in peşinde koşturuyordu ona bakıyordu. Dustin Suzie'nin geleceği günü bekliyordu. Robin ve Catherine mutfakta yiyişip duruyordu. Max ise bu aile ortamıyla dalga geçip göz devirsede burayı seviyordu, Lucas'la vakit geçiriyordu. Will ve Mike yaklaşık 1 yıldır çıkıyordu. Jonathan ve Nancy olgunlaşmıştı fakat diğerlerinin yanlarına gelmiyorlardı.
Her şey güzel gidiyordu.
Mau: Hey Dustin.
Dustin: Ne oldu? Bir sorun mu var?
Steve: İyi misin?! Bir şey mi oldu?!
Steve'in aniden mutfaktan üstünde önlük ve elinde kepçe ile gelmesiyle herkes gülmeye başladı.
Mike: Hey dostum! Senden mükemmel anne olur!
Steve: Kes sesini çocuk!
Mike: 18 YAŞINDAYIM BEN!
Will: Sakin ol Mike. O hep öyle diyor.
Lucas: Evet Mike. Sevgilini dinle.
Will'in yanakları kızarmıştı. 1 yıl olsa da hala utangaç davranıyordu. Steve geri mutfağa çorbayı karıştırmaya gittiğinde Robin ve Catherine'in öpüşmesine rastladı.
Steve: HEEEY! Çorbayı karıştırın! Dillerinizi birbirine değil!
Robin: Ben Mau ve seni sevişirken yakaladığımda bir şey diyor muydum?
Cath: Evet dalga geçiyordun.
Robin: ... Bir kerecik olsa doğruculuk yapmasan olmaz.
Cath: Ağzımdan kaçıyor napayım?
...
Herkes evlerine dağıldığında Catherine de Robin'i geçirip odasına geçmişti. Evet Catherine Steve ve Maureen ile aynı evde yaşıyordu.
Ama kısa süre sonra Robin ile ayrı bir eve taşınmak istiyordu.
Maureen yatakta yatıyor ve İronMan çizgi romanı okuyordu. Steve yanına yattı ve çizgi romanı elinden aldı.
Steve: Yine mi?
Mau: Tony Stark benim ilk aşkım ver şunu.
Steve: Ben değilim yani.
Mau: Salaklığın hiç değişmedi değişmiyor.
Steve: Senin de şu demirden zırh giyip kahraman olduğunu sanan adama olan aşkın hiç değişmedi değişmiyor.
Mau: Kaşınma döverim seni.
Steve: Tamam tamam. ... Mau..
Mau: Hmm?
Steve elini Maureen'in karnına koydu ve konuşmaya başladı.
Steve: İsimlerini ne koyacağız?
Mau: Erkek olarak bencee David. Kız olursa daa ona sen karar ver.
Steve: Bilmiyorum.. Biraz isimlere ve anlamlarına bakmam gerek.
Mau: Beynin yetmez zaten.
İkiside güldüğünde Steve Maureen'i kendine daha da yaklaştırdı. Kafasını boynuna koydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
maureen hargrove | steve harrington
RomanceAile sorunlarından dolayı psikolojik olarak çöküşte olan Maureen Hargrove ve ergenlikten çıkmanın olgunlaşmanın verdiği ağırlığı kaldırmakta zorlanan Steve Harrington'nın aşk hikayesi.. Tüm hakları Steve Harrington'ın harika saçlarında saklıdır.