3 yıl sonra..
Mesaim bittiğinde diğer çalışan gelmişti ben ise patronun gelmesini bekliyordum. İstifa edip gidecektim. Artık Hawkins'e gidecek ve orada yaşam sürebilecek kadar param vardı. Kendime bir uçak bileti almıştım.
Ama bunları yaparken onların hala orda olup olmadığını bile bilmiyorum. Yine de oraya gidip şansımı denemek istiyorum. En son mektubumu 3 sene önce almıştım. O zaman Hawkins'telerdi.
...
Max ile vedalaştıktan sonra Billy beni havalimanına bırakmıştı. Valizimle oturmuş uçağın kalkacağı zamanı bekliyordum.
...
Steve bu işten ayrılıp başka bir işte çalışmaya başlamıştı. Catherine de onun tek başına kaldığında kendisine bir şey yapabileceğini bildiği için onun yanında işe başlamıştı. Robin de onlarla birlikte işe girmişti.
Robin de nedensizce onların yanında olmak istiyordu. Tabi bu Steve'in pek umrunda değildi. Üç buçuk yıldır ulaşamadığı sevgilisinin yaşayıp yaşamadığından bile emin olmamak onu mahvediyordu.
Steve kabuslar görerek uyanıyor ve mahvolmuş bir şekilde işe gidiyordu. Catherine her zaman ona yardımcı olmaya çalışsada kendi de kötü durumdaydı.
Robin ise onlara yardımcı olmaya ve daha tanımadığı Maureen'in nerde olduğuyla ilgili düşünüyordu. Onları benimsemişti.
Catherine Steve'i psikoloğa götürüyor doktorunun istediği ilaçları alıyordu. 1 sene önce Steve'e göz kulak olabilmek için onunla aynı eve çıkmıştı. Steve'in sinir krizlerine engel olamadığı ve onun kendisine zarar vermesini istemediği için ona düzenli ilaçlarını veriyordu. Kendiside antidepresan alıyordu.
...
Maureen uçaktan ineli 4 saat geçmişti. Hawkins'e bir otobüs bulmuş ve onla Hawkins'e geri dönüyordu. İçinde bir his vardı. İyi veya kötü değildi. Belki de Hawkins'e gelmek onun kalbini iyileştiriyordu. Ya da ailesini görecek olmak.
Otobüste müzik dinleyerek dışarıyı izliyordu. Bazen gözleri doluyordu ve elinin tersiyle siliyordu.
...
Vardığında okulun orda indi. Hawkins Lisesi.. Bu salak okulu bile özlemişti. Nereye gidecekti aklında bir fikir yoktu. Şuan gidebileceği tek yer gelme sebebi olan ailesinin yanıydı.
Steve'in eski evinin oraya doğru yürümeye başladı. Her baktığı yerde başka bir anısı vardı. Artık Hawkins'e kavuşmuştu.
Artık evine dönmüştü.. Kalan tek şey ailesini bulmaktı..
318 kelime
Ne düşünüyorsunuz?
Beğendiyseniz oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın ki Maureen Steve ve Catherine'e kavuşsun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
maureen hargrove | steve harrington
Roman d'amourAile sorunlarından dolayı psikolojik olarak çöküşte olan Maureen Hargrove ve ergenlikten çıkmanın olgunlaşmanın verdiği ağırlığı kaldırmakta zorlanan Steve Harrington'nın aşk hikayesi.. Tüm hakları Steve Harrington'ın harika saçlarında saklıdır.