Buraya taşınalı yaklaşık 1 ay olmuştu. Billy şimdiden herkesin ilgisini üstüne toplamaya ve partilemeye başlamıştı. Ben ise gene asosyalliğimi konuşturuyordum ve hiç arkadaş edinememiştim. Ya da arkadaşım olabilecek kadar ergen olmayan birini bulamamışımdır.
Gene klasik her gün olduğu gibi Billy ile Max'i okuluna bırakıp okulumuza gelmiştik. Billy bu sıralar çok fazla gıcık olmaya ve babam gibi davranmaya başlamıştı. Max'e hele çok kötü davranıyordu.
Evet bende Max'i fazla sevmiyorum ama nefret de etmiyorum. Aslında Billy de nefret etmiyor ama bunu anlayabilecek tek kişi benim.
...
Üçüncü ders matematik dersiydi. Bu hocanın anlattığı bir şeyi bile anlamıyordum. Sorun şu ki adını da söylerken anlamamıştım. Sanırım peltekti ve sanki ailesi tarafından komplo kurulmuş gibi hiç söyleyemeyeceği bir ismi vardı.
Ders başlayalı 10 dakika olduğunda sınıftan bir kaç kişi çıkıp hocaya bakmaya gitmişti. Okulda değilse kaçacaklardı sanırım.
Bir süre sonra sıramda yatarken kıkırdama sesleri duyup arkamdaki kızlara kulak verdim. Sanırım benim üzerimden Billy'ye yürüme planları yapıyordu.
Şunu dile getireyim. İki kişiyi gerçekten yakıştırmıyorsam çöpçatanlık yapmam.
?: İkizine göre çok zıt kişilikleri var.
?: Bu işine yarar.
?: Ama bize onu dize getirecek bir şey lazım.
Ne diyor bunlar? Dize getirmek falan. Bunlar planı yapmış beni yola getirecekler.
?: Aslına bakarsan bu kızdada popüler ışığı var ama hiç açmamış o ışığı.
Gerek duymadım.
?: Şimdi okulda konuşmak uygun olmaz. Yarın akşamki partime davet etsem gelir mi acaba?
?: Hadi soralım.
Ayak sesleri duyduğumda gözlerimi kapadım zaten masanın üzerine kafamı koyduğum için uyuduğumu düşünmelerini diledim.
?: Hey, selam.
Kafamı kaldırdım yüzümü ve sesimi uykulu hale getirdim.
Mau: Selam.
Sand: Ben Sandy, seni zaten biliyoruz Maureen.
Sağol Billy. Başıma iş çıkardın. Kızın elini sıktım ve diğer kız elini uzattı.
Tas: Bende Tasha.
Onun da elini sıktım ve gülümsedim. İkiside aniden önüne oturunca irkildim. Küçüklüğümden beri ani hareketleri ve yüksek sesleri hiç sevmem.
Sand: Ben sana bir şey demek istiyorum. Ama kabul eder misin bilmiyorum.
Söyle de bilelim diyeceğim az önce öğrendim.
Mau: Sorabilirsin.
Sand: Yarın akşam evimde parti var. Şarkı, müzik, alkol olacak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
maureen hargrove | steve harrington
RomanceAile sorunlarından dolayı psikolojik olarak çöküşte olan Maureen Hargrove ve ergenlikten çıkmanın olgunlaşmanın verdiği ağırlığı kaldırmakta zorlanan Steve Harrington'nın aşk hikayesi.. Tüm hakları Steve Harrington'ın harika saçlarında saklıdır.