2.Rész

879 24 0
                                    


Miután megkért hogy üljek le megkérdezte,hogy kérek-e valami italt, mivel már így is volt bennem nem 1 pohár ezért csak egy colát kértem.

- Szóval még nem tudom a neved-mosolyogtam rá ami őt is erre késztette.

- Daniel Malinovszkij. És benned kit tisztelhetek?

- Sara White.

- Nos nem csalódtam.

- Miben?

- Abban hogy a neved is ugyan olyan gyönyörű mint te magad-mondta Daniel én pedig fülig pirultam pedig nem vagyok az a típus. De valahogy Daniel olyan más. Titokzatos.

-Köszönöm azt hiszem...-ezután egy kicsit csend lett de nem az a kínos hanem az amit élvezni lehet-Szóval orosz vagy.

- Igen de sokat szoktam itt is lenni-kortyolt bele whiskybe-És te?

- Amerikai-mondtam

- És mi késztetett arra hogy oroszul tanulj?

- Igazából nem tudom kiskoromban akartam tanulni.

-Á így már világos-mondta és eszembe jutott valami amit elég furcsának találtam szóval úgy gondoltam rákérdezek.

- Kérdezhetek valamit?

- Te bármit Мой дорогойx(Szépségem).

- Miért áll két testőr kint?

- Mert enyém ez a hely és sok rosszakaróm van-ezen kicsit elgondolkodtam, hogy mit értett ez alatt de nem volt semmi ötletem.

- De, Daniel te csak egy bár tulajdonos vagy ki akarna ártani neked?-kérdeztem rá mivel ez az egész elég ködös volt és nevetséges.

- О принцесса, если бы ты знала, кто я на самом деле, ты бы не сидела здесь рядом со мной. (Ó hercegnőm ha tudnád hogy ki vagyok valójában most nem ülnél itt mellettem)-mondta ismét oroszul

- Miért ki vagy te?-kérdeztem bár láttam rajta hogy ezt nem fogja elmondani.

Ha tudtam volna ki is valójában nem kérdezem meg....

- Majd megtudod.

- Nem megyünk táncolni?-kérdezte.

- D-de-dadogtam- mert még mindig a sokk alatt voltam, csak most találkoztunk nem is ismerem!

- Akkor gyere-intett az egyik emberének és már mentünk is le kézenfogva, amikor leértünk a lépcsőn gyors szembe fordított magával, felemelte kézeinket és ujjait az enyémek köré fonta. Ezen egy kicsit meglepődtem ezért lesütöttem a szemem.

- Baj van?

- Nem nincs csak... mindegy nem érdekes.

- Látom, hogy van valami-mondta és az állam alá nyúlt hogy felemelje a fejem de én elfordítottam azt. Megkérdeztem, hogy nem megyünk e táncolni mert még mindig egy kicsit zavarban voltam.

- Но конечно( De persze)-nevetett. Azon hogy mennyire zavarba jöttem ezért csak eltakartam az arcom-Hé ne takard el, olyan gyönyörű vagy-erre már tényleg nem tudtam mit mondani csak húztam a táncparkett felé. Már vagy a 6.szám is lement amikor kicsit leültünk pihenni.

- És mi hozott ide?-kérdezte.

- Ma van a születésnapom és gondoltuk megünnepeljük

- Ebben az esetben boldog szülinapot Мой дорогой( szépségem).

- Köszönöm-miután már megint egy ideje táncoltunk az egyik embere jött oda.

- Босс, есть новые новости( Főnök új hírek vannak)-mondta az embere amire láthatóan megfeszült az összes izma nem tudom miről lehet szó de úgy gondoltam hogy nem is akarom.

- Most mennem kell de majd hívlak.-engedett egy halvány mosolyt de még mindig elég feszült volt.

- Rendben-válaszoltam neki majd még adott egy gyors puszit a homlokomra és már el is tűnt.

- Ki volt ez az Adonisz itt és még fontosabb hogy miért puszilgat?-kérdezte Kim amikor vissza keveredtem hozzájuk

- Daniel a bár tulajdonos

- Aha.... -úgy tett mint aki tudja ki az-Mondtam én hogy ilyen ruhát kell felvenni

- Jól van na, lehet igazad volt-ismertem be, amire barátnőm csak egy jót nevetett

- Lehet bepasiztál Sara-csatlakozott Liam is

- Nem hinném csak most ismertük meg egymást

- Szerintem meg de

-Majd meglátjuk

Ezután még sokat táncoltunk és ittunk majd amikor már úgy érezzük hogy elég lesz haza mentünk. Kim nálam aludt szóval mi egy taxival mentünk. Ja és hogy miért nem Liam-mel mentünk haza? Hát mert drága barátunk úgy döntött hogy csajozik.

Én és a Maffia!?Место, где живут истории. Откройте их для себя