Reggel arra ébredtem, hogy valaki felhúzza a redőnyöm és mivel a családom most nincs itthon kizárását alapon Liam-mék azok.
- Ne már húzd le!-szóltam rá mert semmi kedvem nem volt felkelni
- Na azt már nem most szépen felkelsz és elmondod milyen volt a tegnapi randi az orosz barátunkkal-szuper akkor Kim is itt van
- Oké csak valaki hozzon egy kávét
- Éjjeli szekrény-szuper akkor ezzel sem nyerek időt
- Jó akkor mondom-intettem hogy üljenek le és belekezdtem- Szóval ugye vacsorázni mentünk és gondolom az ablakból néztetek szóval azt tudjátok hogy egy ferrarival jött
- Még szép hogy néztünk-szólta el magát Kim-Vagyis... csak biztosak akarunk lenni benne, hogy nem rabol-e el
- Akkor ezért beszéltél vele egy jót mi?-kérdeztem nevetve Liam-met, aki csak intett ezzel tudomásom adva hogy ez most nem lényeg-Oké akkor a vacsora az szuper volt megtudtunk egy csomó mindent a másikról stb. aztán amikor jöttünk haza és megállt még beszéltünk egy kicsit a kocsiban és hááát-nyújtottam el az 'á' hangot-eléggé úgy néz ki hogy lesz legközelebb és most itt vagyunk-fejeztem be a mesét.
- Akkor már tervezhetjük az esküvőt?-kérdezte Kim erre csak mind felnevettünk, amikor is drágalátos testvérem és a barátja jöttek be
- Mi ez a nevetés?-kérdezte Mel
- Ja csak a tegnapi randi-erre csak kérdőn nézett-tegnap randim volt Daniel-lel-mondtam és mivel tudtam hogy tudni akar mindent, így elmondtam nek is mindent-és erre kérdezte Kim hogy akkor esküvő?
- Ja így már értem-mondta
- És amúgy ki ez a srác?-kérdezte Ethan. Először nem esett le hogy miért kérdezi de aztán rájöttem hogy ő még nem is tud róla semmit
- Hát még múlt héten találkoztunk a RED-ben Daniel-lel... a hely tulajával
- Jól megy-nevetett
Még beszélgettünk egy kicsit aztán úgy döntöttünk hogy főzünk valami ebédet. Miután megkajáltunk mindenki ment a dolgára csak Kim maradt itt mivel ugye holnap szülinapja és ilyenkor már hagyomány hogy a szülinapunk előtti napot mindig együtt töltjük.
- Mit csináljunk?-tettem fel az igen egyszerű kérdést
- Hát... mivel holnap szülinapom és le kell mennem majd az unokatesómhoz így szépítkezzünk egy kicsit meg hát arra gondoltam hogy holnap elméletnek bulizni most már csak nekem kéne valami pasi...
- Okés akkor kezdjünk bele-csaptam össze a tenyerem
Szépítkeztünk kb. 1,5-2 órát aztán Kim is hazament, Mel pedig hazajött és kifaggatott a tegnapról. De persze nem állhatta meg hogy ne "szidjon" össze azért, hogy miért nem szóltam neki rögtön. Miután ezt mind kitárgyaltuk és az ő estéjét is, megnéztünk néhány filmet utána felmentem a szobámba megnézni a telefonom mert egész nap nem néztem rá. Volt néhány nem fogadott hívás anyáéktól meg Daniel-től illetve még üzeneteim jöttek de azt nem néztem meg csak azt hogy az is Daniel-től jött. Szóval miután beszéltem anyáékkal úgy gondoltam felhívom Daniel-t. Szinte 2 csörgés után fel is vette.
- Na végre! Miért nem vetted fel?-kérdezte egy kicsit talán idegesen csak tudnám mi baja.
- Neked is szia Daniel-köszöntem neki teljesen nyugodtan-megtudhatnám mi baj?
- Nincs semmi bajom!-mondta de a hangja még mindig idegesnek hangzott
- Azt hallom-mondtam és megforgattam a szemem amit ő nyilván nem láthatott
- Talán felvehetted volna a telefont és akkor nem lettem volna egész nap olyan ideges, hogy még az üzleti megbeszéléseken se tudjak figyelni!
- Már elnézést hogy van saját életem-mondtam már én is egy kicsit talán hangosabban
- Jó de attól még felvehetted volna a telefonod vagy legalább válaszolhattál volna az üzeneteimre!-ezt még mindig idegesen mondta de már nyugodtabb volt egy fokkal, ami ezek szerint nála nem sok. Elegem lett belőle szóval úgy gondoltam leteszem.
- Na jó szólj ha lenyugodtál!-mondtam és kinyomtam a telefont.
Pont az ilyenektől tudom teljesen felhúzni magam, hogy lehet valaki ilyen? Komolyan mondom. Még az a baj hogy a barátaimmal voltam és nem válaszoltam neki. Meg mi az hogy nem tudott figyelni a munkájára? Az már igazán nem az én hibám. A gondolat mentemből a telefon zökkentett ki Daniel hívott. Mivel semmi kedvem nem volt vele beszélni na meg persze veszekedni se szóval kinyomtam még néhányszor próbálkozott de mivel meguntam ezért inkább kikapcsoltam a telefont és sorozatoztam majd elaludtam.
Reggel 7 kor az órám ébresztésére keltem. Bekapcsoltam a telefonom és gondoltam Daniel lenyugodott már szóval felhívtam.
- Szia-szóltam bele egy kicsit rekedten még
- Jó reggelt-most egész normális volt a hangja szóval akkor lehet vele beszélni-tegnap nem válaszoltál az üzenetekre és nem is vetted fel-elkiabáltam
- Nem volt kedvem veszekedni és gondolom neked se
- Legközelebb vedd fel ezt pedig felejtsük el.!-mondta ellentmondás nem tűrő hangon
- Oké...
- Mit csinálsz ma?-kérdezte gondolom téma terelésnek
- Ma van Kim szülinapja és majd a bulit kell szerveznünk szóval ilyen 10 körül megyünk hozzájuk. Te?
- El kell intéznem egy pár dolgot de utána szabadnap
- Nem mintha akkor lenne szabad napod amikor akarod á nem...-nevettem
- Ez is igaz... -még beszélgettünk kicsit majd Daniel szakította félbe a beszélgetést-Most mennem kell.
- Rendi. Szia
- Мы поговорим!(Majd beszélünk!)-ezzel le is rakta
A beszélgetés után reggeliztem felöltöztem és egy minimális sminket is raktam fel. Nálam ez alapozó, szempillaspirál és szájfény. Utána elindultam Kimmék-hez mivel a bátyja írt hogy elmentek.
YOU ARE READING
Én és a Maffia!?
RomanceSziasztok! A könyv egy 20-on éves lányról szól aki beleszeret az orosz maffia vezérébe viszont erről mit sem sejt egész addig míg egy este a férfi le nem bukik szerelme előtt ezzel majdnem elveszítve őt. Rengeteg nehézség...