Még gyorsan felszaladtam a táskámért, addig Daniel bement a nappaliba és gondolom Liam letamadta na meg persze Kim is, lehet nem a legjobb ötlet volt otthagyni velük.
- Itt vagyok, mehetünk-mondtam mosolyogva. Szerintem ez a mosoly egész este rajtam lesz.
- Sziasztok-köszöntünk el egyszerre
- Sziasztok-mondtak ők is egyszerre de Liam nem állhatta meg, muszály volt még oda szólnia Daniel-nek-Hé Daniel! Vigyázz rá!
- Nyugi az életemnél is jobban fogok vigyázni rá
- Ajánlom is-ezután a beszélgetés után kimentünk a Los Angeles-i estébe. Daniel kinyitott nekem a kocsi ajtaját. Azt amúgy említettem már hogy egy ferrarival jött? Aha szóval nem, akkor most mondom egy kibaszott ferrari állt a ház előtt. Amikor mindketten beszálltunk és útnak indultunk gondoltam megkérdezem hogy mennyire fenyegették meg őt Kim-mék
- Öhm...amúgy mennyire voltak gázak a barátaim?
- Hát...-kezdett bele és nekem már most nevethetnékem támadt.-Kim nem volt gáz sőt még segített is amikor Liam úgy gondolta elmagyarázza mit tesz velem ha megmerlek bántani-erre már nem tudtam visszatartani a nevetést-Hé ne nevess ez nem vicces
- Bocs de ez nagyon is vicces-és még jobban nevetni kezdtem-Annyira nem értem amúgy Liam-met. Amikor felhívtál hogy menjünk vacsorázni konkrétan el akart menni.
- Miért?
- Mert úgy volt hogy ma nálam alszanak és tartunk egy estét, amikor csak hárman vagyunk, mert már egy ideje nem volt ilyen-láttam hogy szólásra nyitja a száját így folytattam-De igazából örülök hogy hívtál. Amikor a buliban azt mondtad hogy majd hívsz és utána még egy héttel sem jelentkeztél azt hittem nem is fogsz keresni.
- Sajnálom. Rengeteg dolgom volt de hidd el fel akartalak hívni csak gondoltam nem hajnali 2-kor kéne felhívjalak.
- Nem baj, az a lényeg hogy felhívtál-rátettem a kezem az övére ami a sebváltón pihent és így folytattam-mondjuk nem tudom honnan tudtad hogy mi a számom és ,hogy hol lakok de szerintem nem is akarom-és ez amúgy teljesen igaz volt.
- Majd egyszer megtudod-mondta amikor megálltunk egy piros lámpánál-Amúgy mi jót csináltál a napokban?
- Hát Kim-nek a szülinapi buliját szerveztük meg, ami két nap múlva lesz.
- És mit terveztetek rá?-kerdezte és láttam rajta hogy tényleg érdekli szóval elmondtam neki mindent amit kitaláltunk-Akkor mit szólnál, ha rendelkezésetekre állna egy VIP páholy aznap este?
- Úristen, köszönöm-köszöntem meg neki amikor megállt a kocsival Los Angeles legjobb és egyben legdrágább étterme előtt, nekem pedig szó szerint tátva maradt a szám
- Hé csukd be a szád-nevette el magát és oda dobta a kulcsot az egyik srácnak hogy vigye el az autót
- De Daniel ez Los Angeles legdrágább étterme-mutattam rá a lényegre
- Ezzel ne foglalkozz, a pénz az nem akadály főleg ha rólad van szó-mondta es kacsintott egyet, én pedig erre nem tudtam mit kéne mondanom ezt valószínűleg látta is mivel visszatért az eredeti témánkra-Figyelj hívj fel amikor ott vagytok és elétek megyek, így soron kívül bekerültök-ajánlotta fel, de erre semmi szükség nem volt így elkezdtem tiltakozni.
- Nem szükséges így is elég sokat segítettél. Ez is bőven elég majd kívárjuk a sort.
- Na azt már nem! Rengetegen lesznek szóval elétek megyek és az italokat is én állom most már, mert nem egyezel bele. Ja és nemleges választ nem fogadok el!
- Te mindig eléred amit akarsz ugye?-kérdeztem hitetlenkedve. Ezt már komolyan nem hiszem el.
- Többnyire igen
- Oké legyen-végül beadtam a derekam amire ő csak elengedett egy elégedett mosolyt. Biztos vagyok benne hogy tudta hogy ez lesz a vége ennek a beszélgetésnek.
- Jó estét!-biccentett felénk a pincér és az asztalunkhoz vezetett minket, letette élénk az étlapot. Amíg meghoztak az italokat addig kiválasztottuk az ételeinket. Valami nagyon fansy kaját kértem, aminek a nevét se tudom kimondani, de azt mondta Daniel, hogy ez nagyon finom szóval azt kértünk.
- És mit lehet rólad tudni?-kérdezte miközben belekortyolt a whiskyébe
- Hát ugye Sara White-nak hívnak 23 éves vagyok és idén fogok végezni közgazdaságtanon az egyetemen, illetve van egy menedzsment, jogi végzettségem is. Van egy húgom Melany ő most fog a gimiben végezni. Illetve már találkoztál a két legjobb barátommal Kim-mel és Liam-mel.-mondtam el nagyvonalúan mit kell tudni rólam-És rólad mit lehet tudni?-kérdeztem vissza amikor is kihozták az ételeinket
- Daniel Malinovszkij vagyok 25 éves, Oroszországban nőttem fel és jóformán ott is élek csak az üzlet miatt szoktam utazgatni. Van egy öcsém Viktor illetve Alexejj is szinte már a testvérem illetve jobb kezem a cégben.
- És esetleg a munkádról vagy a vegzetségedről lehet valamit tudni?-kérdeztem rá arra amire a múltkor nem kaptam választ
- Legyen egyenlőre annyi elég hogy van egy pár clubbom itt és Oroszországban meg még néhány helyen. Illetve elég nagy befolyással bírok sok helyen.
- Akkor már most többet tudok-mosolyodtam el.
Miután befejeztük a beszélgetést elfogyasztottuk az ételeinket. Daniel nagyon erősködött hogy egyek desszertet.
- Na, Sara a kedvemért-nézett rám boci szemekkel.
- Daniel nem kérek!-mondtam neki már nevetve a sok sikertelen próbálkozásán.
- De nem szeretnék egyedül enni. Légyszi, egyél velem-mondta és csak mondta szóval végül ettem én is egy desszertet.
Miután megettük elindultunk a kocsihoz beszálltunk és elindultunk, egyszer csak Daniel kezét érzem meg a combomon amikor ránéztem el kellett mosolyodnom. Kb. félóra múlva már a lakás előtt álltunk.
- Nem lenne kedved bejönni?-törtem meg a csendet ami közénk telepedett
- Bármennyire is jó lenne nem lehet. Majd máskor.
- Vigyázz szavadon foglak-mondtam nevetve
- Örömmel-nevetett ő is. És ismét beállt a csend.
- Akkor nekem ideje mennem-mondtam és már épp szálltam volna ki amikor megszólalt
- Várj... nem lenne kedved megismételni ezt az estét?
- De persze. Mikor?
- Majd megbeszéljük
- Rendben viszont nekem most már tényleg mennem kell-ez amúgy igaz is volt mivel van egy olyan érzésem hogy a barátaim az ablakból figyelnek-Majd találkozunk a bárban
- Rendben-mondta és adott egy csókot a homlokomra-Akkor majd még beszélünk
- Oké-mondtam és egy kicsit a sokk hatása alatt voltam egyszerűen hihetetlen ez a srác komolyan. Kiszálltam a kocsiból és már majdnem bent voltam amikor Daniel vissza szólt.
- Jó éjt Moy dorogoy(szépsegem)!
- Jó éjt Daniel-mondtam és bementem
Amikor beértem azonnal letamadtak Liam-mék
- Na mesélj!-mondtak szinte teljesen egyszerre
- Nem lehet hogy holnap mondom el elég fáradt vagyok, szóval nézzünk valami sorozatot és majd holnap reggel elmesélek mindent
- Oké...de holnap reggel akkor tényleg mindent el kell mondanod-mondta Kim
- Rendi
Miután mindhárman fürödtünk kényelemben helyeztük magunkat a kanapén és a fotelban. Elindítottuk az Elit következő részét és kb. olyan 11 és éjfél között elmentünk aludni.
BINABASA MO ANG
Én és a Maffia!?
RomanceSziasztok! A könyv egy 20-on éves lányról szól aki beleszeret az orosz maffia vezérébe viszont erről mit sem sejt egész addig míg egy este a férfi le nem bukik szerelme előtt ezzel majdnem elveszítve őt. Rengeteg nehézség...