Yeni bir ficle döndüm:)
Omegaverse kitabım final olmak üzereyken neden yeni bir şeyler yazmayayım dedim..
Açıkçası okunacağından pek emin değilim ama denemekten bir zarar gelmez değil mi?:)
O zaman; keyifli okumalar...🍄🌼
Justcat_ adlı kullanıcı size bir mesaj göndermek istiyor
___________
@justcat_
Çok güzelsin Hyunjin
Gerçek olamayacak kadar çok güzelsin..
Sen böyle ağladıkça dünyada seni ağlatan bütün sebepleri ortadan kaldırmak istiyorum|Kabul et______Engelle______Sil|
@samhwang_
Kimsin sen, ne ağlamasından bahsediyorsun?
@justcat_
Seni görüyorum Hyunjin..
@samhwang_
Ne?
Kimsin sen?
Polisi arıyorum, git buradan@justcat_
Sakin ol güzelim, amacım seni korkutmak değildi.
Şimdi sakince yerine otur, gidiyorum.
Seni rahatsız etmeyeceğim.
(Görüldü)🍄🌼
Ekranı kapatıp banka geri otururken telefonu cebime atıp hırkamın kollarını ellerimi kapatacak şekilde çektim tekrar.
Soğuk havaya rağmen oturduğum banktan bir santim bile kımıldamadım. Ta ki boş parkı inletecek kadar yüksek bir şekilde adımı seslenen Minho gelene kadar. Ağzımdan kısık bir küfür kaçarken nasıl olduğunu anlamadığım şekilde dibimde bitmişti hemen."Sana sesleniyorum, duymuyor musun?"
Cevap vermek yerine bakışlarımı kaçırdığımda sinir bozucu kahkahası dolmuştu kulaklarıma.
"Yoksa ilgini mi çekemedim?"
Yüzüme eğilerek sorduğu soruyla oturduğum bankta geriye çekilmiştim.
"Yah, yoksa korkuyor musun benden?"
Burada ne işi vardı bilmiyorum ama şu an görmek isteyeceğim son insan oydu. Hele ki kız arkadaşımı benden alan bir zorbayken..
"Git buradan Minho"
Sesimi ben bile zor duymuşken onun karşısında böyle aciz davrandığım için kendime lanet etmiştim.
Gözleri birkaç saniye ifadesizce yüzümde gezinmişti. Beni bu şekilde izlemesinden rahatsız olmuş ve bakışlarımı kaçırmıştım."O sürtük için mi üzülüyorsun yoksa?"
Ağzından çıkan sözlerle hızla ayağa kalkmıştım. Nereden geldiğini bilmediğim bir cesaretle yakalarına yapışırken tükürürcesine konuştum.
"Onun hakkında düzgün konuş!"
Yüzünde alaylı bir gülüş yer edinirken yüzünün ortasına bir yumruk indirmemek için kendimi zor tutmuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Feel My Rhytm / Hyunho
FanfictionEğer Tanrı bir erkekle birlikte olmamızı uygun görseydi vücutlarımızı ona göre yaratmaz mıydı? Eğer öyle olsaydı Adem tek başına yaşamaz mıydı; neden bir Havva'sı vardı? Peki mantığımın bana sunduğu yüzlerce örnek karşısında kalbim neden inatla hızl...