Keyifli okumalar...
🍄🌼
@justcat_
Şu Soobin denen çocuk...
Onunla çok samimisin
Arana biraz mesafe koy
(16:32)@samhwang_
Anlamadım?
@justcat_
Çocuk resmen kucağına oturdu diyorum
Sence de abartılı bir samimiyet değil mi bu?@samhwang_
Saçmaladığını farketmen ne kadar sürer tahminen?
@justcat_
Saçmalamıyorum
Sadece uyarıyorum Hyunjin
Ben daha sana dokunamamışken etrafında ki bu sinir bozucu farelerin sana sırnaşması beni delirtiyor@samhwang_
Benimle dalga falan mı geçiyorsun sen?
Siktir git____________
*justcat_ adlı kullanıcı engellendi*
🍄🌼
"Fare mi? Onu yakalarsam farenin ne demek olduğunu sike sike göstereceğim"
Soobin'in bağırarak konuşmasıyla elimle ağzını kapatarak uyarmıştım.
"Sessiz ol"
Soobin kantinin diğer ucunda oturan öğretmeni işaret ettiğimi farkettiğinde gözlerini devirmişti. Elimi usulca çektiğimde önüne bıraktığım telefonu almış ve ekranı kapatıp cebime koymuştum.
"Merhaba"
Yan tarafımızdan gelen sesle bakışlarımı Soobin'den çekmiştim. Bakışlarım sesin sahibini bulduğunda hemen yan masada oturan Seungmin olduğunu görmüştüm. Tebessüm ederek aynı şekilde karşılık verdiğimde üstümde Soobin'in meraklı bakışlarını hissetmiştim.
"Görünce selam vermek istedim. Sohbetinizi bölmemişimdir umarım"
Başımı iki yana sallarken Soobin'in kendi kendine bir şeyler mırıldandığını duymuştum. Muhtemelen onu saf dışı bırakan Seungmin'i fantastik dünyalarından birinde öldürmekle meşguldü.
"Hayır hayır. İyi yaptın; nasılsın?"
Seungmin oturduğu sandalyede bedenini bana daha çok çevirmiş ve konuşmuştu.
"Iyi sen nasılsın?"
Tatlı yüzü yanaklarını sıkma hissimi körüklerken düşüncelerimi toparlayıp konuşmuştum.
"Iyi sayılır bende. Ee kaptan arayışları nasıl gidiyor?"
Gözüne giren saçlarını eliyle dağıtmış ve konuşmuştu.
"Aslında buldum ama kararımı ona daha açıklamadım"
Merakıma engel olamayıp konuşacağım sırada Seungmin başını kantinin girişine çevirip konuşmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Feel My Rhytm / Hyunho
FanficEğer Tanrı bir erkekle birlikte olmamızı uygun görseydi vücutlarımızı ona göre yaratmaz mıydı? Eğer öyle olsaydı Adem tek başına yaşamaz mıydı; neden bir Havva'sı vardı? Peki mantığımın bana sunduğu yüzlerce örnek karşısında kalbim neden inatla hızl...