"Benim hakkımda öğrenmen gereken daha çok şey var Lee Minho"

70 11 9
                                    

Keyifli okumalar...

🍄🌼

Bilinmeyen Numara:

Okulda kavga etmişsin; bir şeyin var mı?

Ekranla bakıştığım birkaç saniyenin ardından kendime gelerek sağlam parmaklarımı klavyede gezdirmiştim.

Siz:

Soobin, sen misin?

Bilinmeyen Numara:

Ben Minho, Hyunjin...
Lee Minho

Zaman kesinlikle göreceli bir kavramdı; Einstein bu tezinde sonuna kadar haklıydı. Yoksa bir saat geçmesine rağmen ekrana hala birkaç dakikadır bakıyor gibi hissetmemin başka bir açıklaması olamazdı.
Belki eskiden olsa küfredip engelleyeceğim bir mesaja bir saattir bakıyor oluşum beni huzursuz ediyordu.

Peki 'eskiden olsa' cümlesi hayatıma ne zaman girmişti? Bir milat olmalıydı; hayatımı ikiye bölen önemli bir an olmalıydı.
Peki neden bu milat Minho hayatıma girdiğinden beri söz konusuydu? Hayatımın milatı Minho muydu?

Sıradan geçen lise hayatımı böyle derinden sarsacak bir şey yapmış mıydı ki? Sadece gelip her zamanki gibi sataşmış; dalga geçmiş ve defolup gitmişti.

Birbirine karışan düşüncelerimi kovalayan bildirim sesiyle başımı iki yana sallayarak kendime gelmeye çalışmıştım.
Ekranı çoktan kapanan telefona şifremi girdikten sonra bildirime tıklamış ve Soobin'in mesaj attığını görmüştüm.

Hemen alttaki sohbete gözlerimi değdirmemeye çalışarak Soobin'in sohbet kutusuna girmiştim.

Choi~:

Nasıl oldun?

Sıkıntıyla bir nefes verip sağlam parmaklarımı klavyede gezdirdim.

Siz:

Bok gibiyim

Choi~:

Aferin sana Hyunjin

Siz:

Bana saydırmak için mi yazdın?

Choi~:

Hayır; onu okulda yüzüne yapacağım canım arkadaşım (!)

Siz:

😒
Sadede gel Bin


Choi~:

Koç okuldaki kavgayı öğrenmiş
Seninle konuşmak için sınıfa çıktı
Bulamayınca da iyice sinirlendi.

Siz:

Ağzıma sıçacak

Choi~:

Keşke sadece sıçsa Hyunjin

Siz:

Feel My Rhytm / Hyunho Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin