"Elleriniz Bay Bang; titriyorlar"

64 10 1
                                    

Keyifli okumalar...

🌼🍄

"Jisung hadi; biri gelecek, çık artık"

Jeongin'in korkudan titreyen ellerine karşı Jisung oldukça rahattı.

"Sakin ol Jeong; Bay Bang'ın dersi var zaten. Dersi bırakıp gelecek değil ya"

Jeongin gözlerini devirip arkadaşının omzuna yumruğunu geçirirken Jisung sızlanarak geri çekilmişti. Elindeki notu masadaki laptopun altına bırakıp odaya son bir bakış atmıştı.

"Ciddi misin? İlkokul çocukları gibi not mu yazdın gerçekten?"

Jeongin'in sorusuna karşılık bıraktığı nota son kez bakmış ve arkadaşı farketmeden notu geri alıp cebine sıkıştırmıştı. Jeongin'in onu görmediğinden emin olduktan sonra masadan uzaklaşmış ve sessiz adımlarla arkadaşının yanına ulaşmıştı.

"Gidelim"

Jeongin duyduğu sözle başını sallamış ve koridora kısa bir bakış atıp dışarı çıkmıştı. Jisung onu takip edip odadan çıkarken kalbinin yerinden çıkmak için neden bu kadar hevesli olduğunu düşünüyordu.

İdare katından hızla uzaklaşıp en alt kata inmiş ve kantine geçmişlerdi.
Jeongin rastgele bir masaya otururken Jisung kendilerine iki kahve almış ve arkadaşının yanına ulaşmıştı.

"Neden buraya oturdun? Her zaman kapının önündeki masaya oturduğumuzu unuttun mu?"

Jeongin yeniden göz devirmiş ve arkadaşını ikiletmeden bahsettiği masaya geçmişti. Bu masada oturmaların tek sebebi Bay Bang'ın dersinin olduğu sınıfı rahatlıkla görebiliyor olmalarıydı.
Jisung elindeki plastik çubukla stresle oynarken Jeongin masadaki eline uzanmıştı.

"İyi misin?"

Jisung gözlerini arkadaşına çevirmiş ve başını iki yana sallamıştı.

"Seni her seferinde uyardım. Bay Bang'ın sana karşı hisleri yok ve asla olmayacak. O çok disiplinli bir öğretmen; sana senin ona baktığın gözle hiçbir zaman bakmayacak"

Jisung elini arkadaşından kurtarmış ve yüzüne itici bir tebessüm ekleyerek konuşmuştu.

"İlk date fotoğrafımı sana attığımda görürsün hangi gözle baktığını"

Jeongin sinirle gülerken oturduğu sandalyede geriye yaslanmış ve kahvesini yudumlayarak konuşmuştu.

"Ne yazdın bari nota? 'Ben size aşığım bir tanecik öğretmenim' falan mı?"

Jisung masada ileri doğru uzanıp arkadaşının koluna vurmuş ve işaret parmağını dudaklarına doğru götürmüştü.

"Sessiz olsana"

Jeongin boş kantine rağmen arkadaşının bu kadar gerilmesine anlam verememiş ama üstelememişti. Zaten ikili gerginlikten dolayı daha fazla konuşmamış ve zil çalana kadar yerlerinde sessizce oturmaya devam etmişti.
Okulda yankılanan sinir bozucu zil sesiyle Jisung parmaklarını stresle sıkmaya başlamış ve koridoru dolduran öğrenciler arasından Bay Bang'ın odasını görmeye çalışmıştı.

Birkaç dakika sonra beklediği kişi öğrenciler arasında görünmüş ve bakışlarını kantine çevirmişti.
Jisung aniden göz göze gelmelerinin verdiği heyecanla hızla başını çevirirken dengesini kaybetmiş ve oturduğu sandalyeden düşmüştü.
Jeongin duyduğu sesle başını hızla Jisung'a çevirirken arkadaşının yerde olduğunu görmüştü.

Feel My Rhytm / Hyunho Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin