Yamaç
Efsun'un böyle yapma sebebi ne acaba ekmek aldım kitap geldi yine her zaman ki gibi korumalar açmıyordu sonra saddeti aradım geliyordu.
Saddet: Yamaç iyi misin yüzün solgun
Yamaç: Efsun soğuk yapıyor bu sefer farklı bulucam kitap için teşekkür ederim iyi varsın.
Sultan: Oğlum gel kahvaltı hazır
Yamaç cevap vermez
Sultan: Bari torunumu görebilir miyim ?
Yamaç: Nasıl böyle davranıyorsun sen benim doğmamış çocuğumu sokağa atıyorsun gelmiş görebilir miyim diyorsun
Sultan: Oğlum affet ben babamın katilini sokağa attım
Yamaç: Bende idris koçovalı'nın katiliyim ben öldürdüm efsun sadece babası'nın intikam için para verdi ve kandırıldı sonra defalarca hayatımı kurtardı ve beni uyuttu kriz geçiriyordum iyileştirdi ben aşık oldum doğru yanlış kişi hatta imkansız ama oldu efsunda duramadım efsun hislerinden kaçarken ben kovaladım vuruldumya abim üç kurşun sıktı iyikide sıktı yoksa efsun burdan gitmişti eğer olmasa ben çoktan öldüm sakın gelme yoksa efsun'un elinden alamam zaten yeni iyileşti.
Sultanın aklına bir şeyler gelir yamaç eve koyulur eve yanına gelince masaldan efsun'un kahkası vardı bu hayatın verdiği en güzel müzikti resmen camdan bakmıştı oyun oynuyordu efsundan masal ama efsundaki buzlar nasıl eritecekti onu bulamadı.
Ve kapıyı çalar damla açar
Damla: Hoşgeldin yamaç
Ardından masal koşarak geliyordu
Yamaç: Baba koş babaya koş
Masal Yamaç'a geldiğinde havaya kaldır Yamaç kızım Masalda babam der Efsunda masayı kuruyordu damla hadi hazır kahvaltıya dedi yerlerini aldı yamaç sürekli efsunu izliyordu masala bakışı yemek yedirmesine huzurluydu hep aklından geçerdi efsun hep soğuktu acaba nasıl anne olurdu diyince şimdi neşeli çocuksu olmuştu ve kahvaltı bitmişti sirnirlenmişti efsun'un masala hallerini izliyordu zaman su gibi akıp geçmişti.
Masal: Anne parka gidelim
Efsun: Şey ...
Yamaç: Olur gideriz
Masal: Annemle gidecem hep evdeydik dışarı çıkmadık
Efsun başını eğmişti yamaç kahroldu çünki ailesi annesi ve diğerleri efsunu kapı dışarı atmışlar 3 yıl gitmişti her şeyi kaçırmışlarıdı
Efsun: Annem ben damla işlerim var başka zaman
Efsun yukarı çıkmıştı yamaçta takip ediyordu sonra banyoya girdi kapyı kitleyip yere çömbeldi kapıya sırtını yasladı ağzı elleri ile kapatı ağlama sesi duyulmasın diye yamaçta hemen yere çömbeldi sırtını kapıya yasladı kısk olsada efsun'un sesi geliyordu yamaçta göz yaşlarını tutamadı onla beraber ağlıyordu sonra efsun kaltı gözlerini yaşlarını sildi kapıyı açtıpında yamaç önüne düştü
Yamaç: Efsun gel beraber gidelim dibinizde olacam kızımız için hem bir dakika sana bunu vermek için geldim.
Yamaç kitabı uzatır
Efsun Kitabı alır: Teşekkür ederim olur gidelim 1 saat sadece kızımız çok kuduruyor sonra akşama kadar çıkmaz yoksa
Yamaç: Kızımız onun için kudursun bir şey olmaz
Efsun: O zaman sen uğraşırsın haberin olsun
Yamaç tamam şeklinde kafsını sallar parka giderler kaydırak salınganç ve benzeri masal oynar zaman çok hızlı geçmişti eve gidiyordu masal bir şey işaret ediyordu efsundan masal bakar masalın işaret etiği şey pamuk kahkaha atar şekericiye alırlar yolda giderken masala yedirir masal sende der masal alır efsuna yedirir yamaç efsun ağızın kenarındaki şekeri alırken aklına öpmeye doyamadığı dudakları öpmek geliyordu çok engel vardı şuan mahale masal ve efsun'un yeşil gözlerinde buzdan duvarlar sonra eve giderken istediği aile oldular bu gün efsun ve masal eksiklik efsun kokusu gözleri sesi nefesi masalları iyileştiren elleri ateşi aşkı yoktu.
Eve geldiler damla açmıştı gülerek geldi demişti efsun içeri girdi sonra bir çarfafla geldi gibi masalı sardı içeri götürdü içeri girdim annem gelmişti.
Sultan: Ben geçmiş olsuna gelmiştim.
Yamaç: Ne geçmiş olsuna kim
Sultan: Efsun yeni iyileşti demiştin bende geldim oğlum
Efsun: Ne diyelim kendi eserinden gurur duy diye mi geldin söyle
Sultan: Ben ne yaptım ki
Efsun: Doğru hiç bir şey yapmadın evden atmadın doğru evden atığın için sonra beni kulkan yakaladı sonra uyturucu verdiler zorla sonra kızı görmek için ben sahne çıktım şarkı söyledim dans söz oldum hapse girmem çıktım kızımı görecem dedim garaja atılar direndim dayak yememle kaldı bunları evden atmamla sebep oldu şey kızımla tehtit etiklerini söyledim mi ? Şimdi bundan çıkıp gidiyorsun eve unutuyorsun bir daha karşıma çıkmıyorsun çıkarsan yoksa kendi elimle gömerim kimse'nin ruhu duymaz umarım duydun unutmazsın karşıma sakın çıkma.
DEVAMKE
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tek bölümlük hikayeler
Novela Juvenilçukur bölümleri kendime göre çok kötü bir şekilde efyam değil sadece Efsuncuyum