RuyaCaniff
Ruya's pov*
Zo, mijn boyfriend Taylor is op tour!!
Ik en JJ hebben gepland om hem te verassen want JJ Zegt dat hij me mist, wie doet het niet💁
Maar ja ik zit hier op het vliegveld te wachten tot dat Sammy Jack Gilinsky of JJ Me komt ophalen. Ik loop naar starbucks want daar hadden afgesproken. als ik daar aankom zie ik ze alle drie met hen coffe staan. "HEE WHITE GIRLS" schreeuw ik en ze kijken alle drie op . ze zien mij en lachen als ze met hen hoofd schudden. ze komen op me af en JJ Springt in me armen. "JJ JE WORD ZWAAR" zeg ik.
"NOEM ME NIET ZO" ZEgt hij zeurend. "oke ... JJ"
"Uhg wat moeten we met jou!!" Zegt Sammy."niet veel, ik kwam voor TayTay" zeg ik met een duh-stem.
"Ja lets go" zegt Jack G als hij zijn arm op steekt en begint rond te rennen als supermen. mensen kijken ons raar aan als we mee gaan doen, maar het boeit ons niks. als we in de taxi zitten (want De jacks en Sammy waren te lui om te rijden) beginnen we te jammen. maar de taxichaffeur vond het denk niet zo leuk want hij gooide ons er soort van uit... OEPS.
als we EINDELIJK bij het hotel zijn gekomen want we moesten eerst wachten op Nate die pas na 20 minuten
Kwam. maar we zijn er en ju kan ik Taylor verrassen. als we op de etage Zijn tweet ik nog eerst wat even snel
@ ; RuyaCaniff ; TO SURPRISE MY BABEAls ik de kamer wil inlopen zie ik dat het op een kier staat ik kijk er sneaky door heen en ik zie Taylor Zoenen met een of andere blonde slet die zowat geen kleding aan heeft!
Ik zwaai de deur open en schreeuw
"JIJ HOER! IK KWAM HIER OM JE TE VERRASSEN EN DAN ZIE IK DIT , JE ZOENEN. MET EEN OF ANDERE PROSTITUEE" en ik sla hem vol in ze geZicht. "Babe ik kan het uitleggen." zegt hij "LAAT JE EXUCES BYE FELICIA" en ik ren naar de jongens toe.Alsjeblieft RuyaCaniff eerste imagine wat vond je er van??
JE LEEST
Imagines magcon❤️/Omaha
FanfictionZo, ik ben gevraagd om imagines te maken dus ja hier we go, maar ik maak er geen tot dat iemand aan me vraagt van wat enzo Zo als je er een wil moet je dit even zeggen; -naam -welke boy? -welke situatie van bijv boyfriend uitvragen bestfriend en die...