Sammy wilk

330 10 0
                                    

"NOOR" schreeuwen Skate en Sam tegelijk en ik loop de trap af.
"Wut" zeg ik.
"Mooie zuigzoen btw maar kan je chips halen onze broers en zussen komen zo" zegt Skate en ik knik en zucht en Sam houd zijn armen uit.
Ik loop naar hem toe en hij trekt mij op zijn schoot, zodat ik hem aan kijk. en hij geeft mij een kus.
"Good morning princess" fluisterd hij en ik glimlach en geef hem nog een kus.
"Good morning love" zeg ik en sta op en pak de huis sleutels en loop naar de winkel... de beweging is goed voor me.

---
Ik loop de deur snel binnen en doorweekt.

Ik gooi de spullen naar Skate zijn hoofd en iedereen kijkt mij aan.
Sammy staat gelijk op en geeft me een kus en pakt mijn hand en loopt met mij naar boven.

"Kleed je uit en ik maak je bad voor je baby" zegt Sammy en ik knik als we naar de badkamer lopen en hij zet de kraan aan. en doet wat sop in het bad terwijl ik mij langzaam uit kleed.
Sammy draait zich om en kijkt mij aan.... oke dit is best awkward... ik sta hier dus naakt en ja hij fully clothed.

Hij kijkt me niet aan in een manier van lust maar in een manier met vol met liefde.
Ik ga in het bad zitten en zucht.

Hij geeft me nog een kusje en wil dan gaan maar ik fluister zijn naam.
"Wat is er baby" zegt hij.
" Pleasee" zeg ik met een pruillip en hij schud zijn hoofd.
"Dan gaan ze dingen verwachten baby" zegt hij en ik zucht

"Dus... ze mogen best weten dat we samen badderen" zeg ik en hij lacht zachtjes en schud zijn hoofd

Hij loopt naar mij toe hurkt zich voor mij.
"I love you beautiful" zegt hij en geeft me een kus
" Ugh ik houd van jou baby" zeg ik en hij glimlacht.
" Ik ga naar beneden oke? Ik leg wel iets voor je klaar oke?" Zegt hij en ik zucht en knik.
Hij staat op en loopt weg.

-
Sammys pov*
Ik leg een warme hoodie van mij neer en een ondergoed voor haar en loop dan naar beneden.

"Waarom zo smiley man" zegt Ben,
" Ze gaf hem een job sowiso" zegt Nate met een mond vol met chips.
"Nee man.... Ze is gewoon zo cute nu" zeg ik en de laatste fluisterend.
"Waarom is mijn broer zo whipped? Normaal was hij de hit and run" zegt Emily en ik lach.

"Hee ik begrijp het wel look at Noor" zegt Stew en ik sla hem voor zijn hoofd.
"Ze is ook behulpzaam grappig en lief en nog meer zo shut up" zeg ik en ze lachen.
"Weten we broski" zegt Annie en ik ga zitten naast Nate.

"Stew ik wil dat echt nooit meer uit jou mond horen" zegt een prachtige stem.
En iedereen kijkt op.

" Heey Noor" zegt iedereen en ze kijkt waar ze kan zitten maar er is geen plek meer.
Ze gaat dan random op de grond in het midden zitten.

Ze heeft alleen mijn trui aan en dan een onderbroek natuurlijk maar dar zie je niet want mijn trui is veels te groot.
En lange hoge knie sokken.

"Je ging toch in bad" zeg ik.
"Neh had geen zin" zegt ze en leunt dan naar achter tegen Ben zijn benen aan.

"Tfuck ik had een bad voor je gemaakt" zeg ik lachend.
"Das erg kut voor je" zegt ze en ik schud lachend mijn hoofd.
" Waar is je zus eigenlijk Skate" vraagt Emily.
"Kon niet" zegt Stew dan en iedereen knikt.

"Weet je...." zegt Stew dan om de kleine stilte te verbreken.
"Wut? Dat ik honger heb..! Ja" zegt Nate.
"Natee ik had chips voor je gekocht dus sst.. " zegt Noortje."ja maar dat moet ik delen"

"Ik bedoel gister en ook allemaal snoep"
"Waarom koopje wel voor hem en Johnson maar niet voor mij en Gilinsky" vraag ik met een pruillip.
"Nou ja zij moeten het verdriet weg eten dat ze geen vriendin hebben" zegt ze en ik lach
Ze staat op en gaat dan bij mij op schoot zitten. ik glimlach en geef haar een kus op haar kruin.

"But for real Sam tho you are lucky look at that ass tho" zegt Stew en Nate slaat hem nu voor Zijn hoofd.
"Stew van wie heb je zo geleerd te zijn in iedergeval niet van je broer! Want hij was echt niet zo" Zegt Noortje dan als ze tegen mij aan leunt.
" Hey hey!" Zegt Nate.
"Dats een compliment sukkeltje! Jij was altijd zo lief..." Zegt Noortje tegen Nate en ik maak mijn grip strakker om haar middel.

"Aw is Sammy jaloers" zegt ze dan als ze mij aan kijkt en ze gaat schuin op mijn schoot zitten en geeft mij een kus..

Als ze van de zachte kus wil wegtrekken geef ik haar snel nog een paar kusjes en ze giechelt.
Ze gaat dan de andere kant naast me zitten opgekropt met haar benen omhoog en ze leunt tegen mijn borstkast. ik heb mijn arm om haar heen en leg mijn hand op haar been.

Ik begin langzaam op en neer haar bovenbeen te wrijven en ze zucht.
Ze geeft mij een kus als ze op kijkt en ik glimlach.
" Omygod" zegt Annie als ze vanuit de badkamer komt met iets in haar handen, ik wist niet dat ze daar heen was maar oke.
"ANNIE LOOP NU TERUG NAAR DE BADKAMER" schreeuwt Noor als ze wil op staan maar ik houd haar tegen ze zucht en gaat dan weer zitten hoe ze net zat als Annie er bij komt zitten. maar we kunnen niet zien wat ze in haar handen heeft.

Na ze heeft een of andere brief in haar handen
"Noortje.... waarom zeg je dit niet eerlijk?" Vraagt Annie.
"Je moet dit niet op proppen" zegt ze dan en Noortje barst in huilen uit.
Ik til haar op en laat haar mij aankijken en trek haar dan gelijk in een knuffel en zwieb ons heen en weer.
"Ssst"
"Babygirl ssst baby you are to beautiful for this" zeg ik en haal een paar tranen weg.

"Mijn vader is dood Baby" zegt ze en ik schud mijn hoofd en houd haar stevig vast.
---

Als ze een beetje bij is gekomen gaapt ze duidelijk en ik giechel dan.
"Kom baby" zeg ik en houd haar vast bij haar kont en til haar op.
"Wij gaan naar bed, blijf gerust slapen" zeg ik en ze knikken.

Ik loop naar boven en geef haar onderweg steeds een kusje. ze stopt dan haar hoofd in mijn schouder en ik giechel.

Ik zet haar neer op ons bed, doe haar lange sokken uit en trek haar trui uit en zie dat ze daaronder niks had ik lach zachtjes als ze bloost.
Ik trek mijn shirt uit en doe hem bij haar over haar hoofd.
"Ik ben niet gehandicapt babe" zegt ze en ik lach.
"Weet ik" zeg ik als ik haar naar achter duw tijdens een kusje.
ik trek mijn broek uit ga naast haar liggen onder de dekens waar ze onder was gekropen en ze zucht als ze haar hoofd op mijn borstkast legt.
Ze draait zich dan zodat ze letterlijk boven op mij ligt en geeft mij een kus.
"I love u baby" zeg ik.
"I love u" zegt ze en ik geef haar een kus.
"Laat me uit praten i love u baby so much you dont even know" zeg ik en ze glimlacht en legt haar hoofd neer.
Ik laat mijn handen naar haar kont glijden en geef haar een kus op haar kruin.
"Sukkeltje" zegt ze en ze pakt
Een hand en intertwined ze.
Ik geef haar hand een kus en ze glimlacht en geeft mijn borstkast
Een kus te lui om op te kijken.
"I love you bby good night" zeg ik zacht voordat ze in slaap valt.

Imagines magcon❤️/OmahaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu