voor Quinty @Ashtons_Bandana14
Quinty's pov*
Ik zit op mijn kamer, mijn hotelkamer om correct te zijn, alleen.
Ik ben mee met Aaron op magcontour.
Alleen zit hij nu in een of andere vergadering.
Ik zit met Hayes te appen als Aaron binnen komt stormen.
" BABY" schreeuwt Aaron en hij springt zowat op me. Ik lach als hij zijn gezicht in mijn schouder wroet.
Ik ga met mijn handen door zijn haren en glimlach.
" Wat is er babe?" vraag ik.
Hij kijkt op en geeft mij een kusje. "niks, ben gewoon blij om je weer te zien" zegt hij." Je zag me 3 uur geleden" zeg ik meteen bish whet handje.
" Laat me okay tss"
" Wat wil je doen? We hebben een klein uurtje voordat we naar de zaal beneden moeten met de boys om de Meet and Greet te starten" zegt Aaron.
" iets met zijn tweeen" zeg ik
" Wat?"
Ik knik en denk na. Maar voordat ik kan antwoorden word de deur al weer opengesmeten. Ik zucht zachtjes als ik Cameron, Taylor en Jacob zie staan.
" Hey Quinty!" zeggen ze vrolijk en ze nemen plaats in onze kamer.
Aaron zegt een sorry onhoorbaar maar ik lees het van zijn lippen af.
Ik schud mijn hoofd en mompel een geeft niet.
Aaron gaat rechtop zitten zodat hij de jongens ziet en ik leg mijn hoofd op zijn schouder.
" You coming too right?" vraagt Jacob.
Ik knik.
--
na een tijdje bij gepraat te hebben is al snel de tijd om en worden we door de andere gehaald voor de meet en greet.
We lopen met de grote groep naar beneden via de trap omdat het in de lift niet gaat passen.
Als we daar aankomen gaan de Jongens snel klaar staan omdat de meiden al in de rij staan.
Ik ga bij Aaron staan voor het geval dat.
---
Sommige meiden kwamen naar me toe en zeiden dat Aaron en ik OTP waren maar er waren ook meiden die me vuil aankeken of wel een knuffel gaven maar nare dingen in mijn oor fluisteren zoals dat ik Aaron niet verdien.
Als je meerdere malen het hoort, in persoon. Dan ga je het geloven, het raakt je.
Ik probeer mijzelf groot te houden maar de fans zien het en maken er gebruik van en zeggen steeds ergere dingen.
Als er een meisje is die zegt dat ik Aaron niet verdien omdat ik dik en lelijk ben en niks kan en nog meer dingen is het mijn druppel.
Ik ren en ren, huilend.
Ik hoorde mijn naam telkens maar ik let er niet op.
Ik ren uiteindelijk het dames toilet in.
als ik mijzelf in de spiegel bekijk en het tegen mij zelf zeg geloof ik het ook echt.Opeens word de toilet deur open gegooid en ik kijk op, Aaron.
Hij rent naar mij toe en slaat zijn armen om mij heen voor een stevige knuffel.
Ik huil in zijn borstkas als ik tegelijker tijd mijn hoofd schud.
" I love you so so so much Quinty, niks er van is waar! Het zijn een echte fans, jij bent mijn enige echte fan, your fuckind beautiful! en ik zal alles voor je doen baby, ik sta hier in een damestoilet, en er kan elk moment een meisje nu hier binnen komen maar het boeit me helemaal niks , want ik houd er niet van als mijn babygirl huilt, I want to see that beautiful smile again" zegt aaron, langzamerhand stop ik met huilen en ik kijk hem aan.
Hij glimlacht breed als hij zijn handen op mijn wangen legt en we leunen beide in.
"I fucking love you Quinty, dont ever doubt that"
~~~~~
Okay dat was het! IK HOOP DAT JE HET LEUK VOND!
Ik ben echt heel erg uit de imagines dus moet weer heel erg in komen, dus sorry als hij echt heel erg slecht is maat ja....
luff❤️
JE LEEST
Imagines magcon❤️/Omaha
FanfictionZo, ik ben gevraagd om imagines te maken dus ja hier we go, maar ik maak er geen tot dat iemand aan me vraagt van wat enzo Zo als je er een wil moet je dit even zeggen; -naam -welke boy? -welke situatie van bijv boyfriend uitvragen bestfriend en die...