" wajoo man get it we gaan al weer" zegt Sammy als ze binnenlopen op een heftige zoen partij van mij en Nate.
Nate kreunt en ik stop mijn hoofd in zijn schouder.
"Blijf maar boys maar de volgende keer sla ik jullie echt" zegt Nate zuchtend.
"Nate je mag dan ook wel een shirt aan doen he" zegt Johnson.
"Nee zat al zonder shirt" zegt Nate en ze knikken."Die had zij zeker aan getrokken" zegt Gilinsky lachend.
"Nee deez heb ik van mijn broer" zeg ik als ik mij omdraai op Nate zijn schoot.
"Ay wie is je broer misschien kennen we hem, en man moest je eerst haar broer overtuigen om haar te krijgen lef" zegt Sammy.
" Oh jullie kennen hem zeker" zeg ik zacht.
"Wie is het?" Vraagt Johnson.
Ik kijk Nate aan en hij knikt.
"John" zeg ik en ze kijken met grote mond
"Ik ken je nu al best lang maar John!! John is je broer! Ay man was dat niet lastig" zegt Johnson.
"Eerst sloeg hij me toen hij ons zag zoenen maar de rest ging goed" lacht Nate en stopt dan zijn hoofd in mijn schouder.
"Maar we kwamen hier eigenlijk om te vragen of je mee deed smoking" zegt Sammy.
"Nee sorry ik blijf bij mijn sexy mama" zegt Nate
"Nate goooooooo ik heb een ander leven dan jij alleen, homies before those hoes" zeg ik dan en de jongens lachen.
" Ugh okay lil mama" zegt Nate en hij geeft me een kus in mijn nek.
"We gaan nu niet hoor zometeen" zegt Jack G en hij knikt."Willen jullie drinken" zeg ik dan.
"Pleasee" zeggen ze.
"Wat dan boys" zeg ik als ik opsta.
" Cola" zeggen de Jacks tegelijk.
"Sprite" zegt Sammy en ik knik en wil weg lopen tot dat Sam me na roept.
" Wat" zeg ik als ik mezelf omdraai
" Je weet niet wat Nate wil" zegt Johnson en ik lach zachtjes als ik Nate zie met een pruillip.
"Ja mongooltje" zeg ik met een brede glimlach en draai me dan weer om.Nate's pov*
" Bro je bent whipped" zegt Gilinsky.
"Alsof jij dat niet ben" zeg ik dan en meteen komt Madison door de deur stompen.
"O hello" zegt Sammy dan lachend,
"Hello" zegt ze en gaat bij Jack zitten.
"Maar man jij denk meer hoor, je drinkt minder, wilt haast alles met haar doen, en blowt minder en doet haast geen hookah meer" zegt Sammy.
Ik zucht.
"Ik heb het vervangen" zeg ik zuchtend.
"Door" zegt JJ.
"She is my drug, I am addicted to her now" zucht ik."Aw das zo cute" zegt Madison.
"Fuck" hoor ik dan iemand mompelen en ik kijk naar de deur en zie haar hoofd sneaken.
Ze giechelt als ze ziet dat ik haar op merk.
Ze komt de kamer binnen lopen en geeft iedereen hen drinken."I love you to baby" zegt ze en ik glimlach.
Ze komt bij mij zitten en ik doe mijn arm om haar heen en ze geeft mij een zachte lange kus, ik glimlach in de kus.
"Niet aardig van jou dat je afluistert he" mompel ik en ze giechelt.
" Wacht Madison ga jij zo ook?" Vraagt mijn beautiful girfriend, Benthe.
" Neeee wij gaan chillen" zegt Madison."Wacht wie zei dat ik dat wou, misschien had ik andere plannen al?" Zegt ze dan half lachend.
"Omdat jij geen leven heb" zegt Madison
"Sst wel! Ik heb Netflix en mijn side bae" zegt ze lachend.
"Wacht side chick?" Vraag ik een beetje jaloers.
"Jaa die beer die je toen had gekocht voor Valentijn" zegt ze lachend en geeft me een kus op mijn wang.
" Nee wij gaan naar het park" zegt Madison.
"Iehl mag ik dan je weet wel" zegt Benthe.
"Blijf dan eerder bij de boys man" zegt Madison en ze lacht zachtjes."Waar hebben jullie het over" vraagt Gilinsky.
"Deze chick wil gaan blowen in het park" zegt Madison.
Wacht mijn girlfriend.... blowt... ay hot.
" MADISON" schreeuwt Benthe dan.
"Chill chill je moest het hen ooit vertellen dat je addicted was" zegt Madison.
"MADISON" schreeuwt ze dan weer uit.
"Sorry sorry""Wat is de reden dat je het niet meer bent en nu soms doet" zegt Sammy voorzichtig als Benthe het verhaal van haar verleden vertelde, dat stukje verleden wist ik niet.
"This guy here.... he is my drug and I am addicted"
JE LEEST
Imagines magcon❤️/Omaha
FanfictionZo, ik ben gevraagd om imagines te maken dus ja hier we go, maar ik maak er geen tot dat iemand aan me vraagt van wat enzo Zo als je er een wil moet je dit even zeggen; -naam -welke boy? -welke situatie van bijv boyfriend uitvragen bestfriend en die...