Jack Gilinsky⚓️❤️

369 12 6
                                    

Jack's pov*

"Kom op Jack dit stuk is niet zo moeilijk" zegt Jack J als we samen met Sammy Skate en ik dan in de studio zitten.
"Ik kan het niet" zeg ik als ik mijn koptelefoon af doe en naar de jongens toe ga. en op de bank ga zitten.
"Wat is er echt aan de hand bro" zegt Sammy die zijn arm mij heen slaat.
"Is het iets met Lisa?" Vraagt Johnson en ik knik zuchtend.
"Bro! Dat is mijn zusje kon je dat niet eerder zeggen als er wat met haar is?!" Zegt Skate en hij staat op.
"Bro ik mis haar gewoon heel erg" zeg ik half lachend.
En Skate gaat weer zitten.

Lisa's pov*

Ik zit in het vliegtuig naast zo een enge kerel, en hij kijkt elke keer wat ik aan het doen ben dus ik facetime mijn broer, Nate, die kerel is nu aan het slapen dus eindelijk kan het.

"Hee!" Zegt Nate en ik zie dat hij in de studio is. Hij heeft zijn oortjes in
"Hee bro! Er zit een enge kerel naast me" lach ik.
"O god hij betast jou toch niet he?" Zegt Nate.
"Nee man en anders sla ik hem vol!" Zeg ik en hij lacht zachtjes.
"Bro! Met wie ben je aan het facetime" hoor ik Sammy zeggen.
"Nate doe je oortjes uit" zeg ik en hij doet wat ik zeg.
"SAmmy" zeg ik en dan popt Sam in het beeld.
"HEEEI" schreeuwt hij.
"Gek ik zit in een vliegtuig! Nu kijken vele mensen me super raar aan" zeg ik.
" VLIEGTUIG?" Hoor ik Gilinsky dan schreeuwen, o god dit was een verrassing voor hem.
" En daar heb je G" zegt Nate lachend als Gilinsky in het beeld gaat.
"Hee babe" zeg ik en hij glimlacht.
"Waar is Johnson?" Vraag ik dan.
"Aan het opnemen" zegt G en ik knik glimlachend.
"En jij dan dikkie" zeg ik en Nate geeft zijn telefoon lachend aan Gilinsky.
" HIJ KAN HET NIET GOED WANT HIJ MIST JOU TE ERG EN IS BANG DAT JE NIKS ER VAN VIND" schreeuwt Sammy als Gilinsky niks zegt.
" gek! Ik vind al jullie muziek leuk! Alles wat je uitbrengt! Ik sta elke stap bij je baby! Elke keuze die je maakt sta ik naast je! Ook al stop je mu opeens, wat ik erg gek zou vinden maar ik zou bij jou blijven." zeg ik en hij glimlacht.
"O kut ik moet landen! Zie jullie later een keer love ya everybody, i love you baby" zeg ik en het laatste tegen Jack en ik hang op.

Jack's pov*
"Waar ging ze eigenlijk heen" vraag ik na ongeveer in de studio gezeten te hebben na de facetime call.
" Weet niet maar ze had ergens een model dingetje" zegt Skate en Sammy kijkt hem aan met het ' tell him' gezicht. "Okee? Maar dan zou ze mij dat toch zeggen" vraag ik verbaasd.
"Waarschijnlijk vergeten ofzo" zegt Johnson.

-----

"Oke we zijn klaar voor vandaag!" Zegt Johnson en we staan op en sluiten de studio af.

---

"Ik ben echt moe man" zegt Sammy als we thuis aankomen en we op de bank gaan zitten.
"Ik ook, ik ga maar eens naar boven" zegt Nate als hij op zijn telefoon kijkt en zie dat het drie uur 's nachts is.
"Zijn jullie in voor een potje" vraagt Johnson en Sam en ik knikken, als Nate naar boven gaat en dan uiteindelijk hoor je hem een gil slaken, en dan hoor je veel gerommel.
We horen weer voetstappen van de trap af, maar we blijven geconcentreerd.
"Jow Gilinsky wil je je vriendin of wat" zegt Nate en we kijken op en ik zie Nate met Lisa in zijn armen ik spring zowat op en schreeuw haar naam uit, waardoor ze wakker werd.

"Huh wat" zegt ze slaperig en Nate zet haar neer.
"BAby" zeg ik en neem haar gelijk in mijn armen als ik ons heen en weer zwieb.
"Hey" zegt ze slaperig en ik druk mijn hoofd tegen haar kruin en glimlach.
"Ik heb je zo erg gemist" zeg ik zacht en ik voel haar glimlachen.
Ze kijkt op en geeft mij een zachte kus als ze op haar tenen gaat staan.
"I love you baby" zegt ze met een glimlach.
"I love you" zeg ik en pak haar hand en ga zitten op de bank en ze komt op mijn schoot zitten.
"Blij dat jullie nu herenigd zijn maar kunnen we nu fifa spelen" zegt Johnson.
"Ugh ik ga weer naar bed" zegt Lisa als ze opstaat.
"O nee jij gaat maar in Gilinsky zijn bed! Dat was echt scary net" zegt nate en ze lacht.
"Is goed" zegt ze en ze loopt naar boven.
"Man ga met haar mee" zegt Sammy.
"We zijn..-" zeg ik als ik naar het beeldscherm wijs en Sam schud zijn hoofd
en duwt me.
"Ga nou maar" zegt hij en ik zucht en sta op en loop naar boven.

Waar ik in mijn kamer, in mijn bed.
Mijn beautiful lady zie liggen, in mijn shirt die ik haar ooit een keer heb gegeven, en hij gaat normaal gesproken tot haar knieen ongeveer, maar hij is een beetje omhoog gegaan dus hij is tot iets boven haar onderrug, ik lach zachtjes, doe mijn kleding uit zodat ik alleen nog in mijn boxers ben en ga naast haar liggen.
Ik ga met mijn hand patronen maken op haar onderrug en ze draait haar hoofd naar mij.
Ze tuit haar lippen, ze was niet aan het slapen dus. Maar ik lach zachtjes en geef haar een kus.
Ze tilt haar zelf dan op, doet een helft over mij heen en ik ga op mijn rug liggen en dan legt ze zichzelf neer op mij.
Ik geef haar meerdere keren kusjes en ze glimlacht.
"I love you beautiful good night" zeg ik als ze haar ogen sluit en ik mijn armen om haar heen sla en mijn handen op haar kont leg.
"I love you baby good night" zegt ze zacht voordat ze slaapt.

Imagines magcon❤️/OmahaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu