Sammy imagine❤️

269 8 0
                                    

Benthe's pov*

" KOM OP ANDREA JIJ MOEST NAAR DE STAD" schreeuw ik naar mijn beste vriendin Andrea Russett.
"chill ik kom al" zegt ze als ze de trap af dondert.
" okay kunnen we eindelijk gaan" zucht ik.
" ey ik kan er niks aan doen dat Sam met de boys gaat nu al voor 4 dagen..." zegt Andrea en ik kijk haar met een niet zo een fijne blik aan.
" sorry sorry but lets go" zegt ze en we lopen naar buiten en stappen de auto in. Onderweg naar het winkelcentrum jammen we op de muziek.

--

" Bentheee kom" zeurt Andrea als ze mij mee sleurt naar de Mac Donalds. Eerst wist ik niet waar we heen gingen dus liet ik mij mee sleuren.. Maar de Mac is altijd goed.



" Okay dat is 12,95" zegt de kassiere tegen Andrea en mij. ik pak mijn portemonnee en open hem en zie een foto van mij en Sam. ik glimlach een beetje en geef dan de man het geld.
Andrea pakt het eten en we lopen naar een tafeltje dichtbij een kleine groep jongens.
als we gaan zitten en ik een slok van mijn Milkshake neem zegt Andrea.
" Hee zijn dat niet de Jacks en Nate" zegt Andrea. ik kijk op en knik.
" Sam zou toch met hen..." zegt ze en ik knik weer maar dan wat sipper. " Zullen we bij hen zitten?" vraagt Andrea en ik knik dan opnieuw.
ik pak het eten en we lopen gerust naar hen toe.
" Heee B en Andrea" zegt Nate als hij ons opmerkt.
" hey hey Nate" zeggen we tegelijk en we begroeten de Jacks ook.
" Mogen we bij jullie zitten" vraag ik en ze knikken gelijk.
" Hee waar is Sam.. Want Sam zei tegen  Benthe dat hij met jullie was" zegt Andrea en ik sla haar voor haar hoofd.
" ow haha ja is hij ook, alleen moest hij even wat halen" zegt Johnson en we knikken.
" waarom dan? was kleine Benthe bezorgd" vraagt Gilinsky en ik kijk hem pissig aan.
" kijk uit Gilinsky ze is al de laatste twee dagen pissig" zegt Andrea.
" memw" zeg ik en ze lachen.
" hey Kijk daar komt Sam" zegt Nate dan als hij Sammy met een tas op ons af ziet lopen en zijn hand door zijn haar haalt.
" Heey guys en Andrea" zegt Sammy.
" en hallo baby" zegt Sammy met een brede glimlach.
Sam komt tussen mij en Andrea zitten en glimlacht.
Hij doet zijn arm om mij heen en geeft mij een kus op mijn wang.
ik draai mij om om hem aan te kijken en zet een pruillip op.
" hey Baby" zegt hij en geeft mij een kus op mijn lippen.
" jeej hoop dat je nu weer wat vrolijker bent en niet zo chagerijnig als de afgelopen twee dagen" zegt Andrea en ik zucht.
" aw missed me" zegt Sammy plagend en ik sla hem in zijn buik.
" wat moest je eigenlijk halen bro" zegt Nate.
" ow uhm" zegt hij dan zenuwachtig.
" wat?" zeg ik als iedereen mij aan kijkt.
" o ik moet mijn oren dicht doen oke" zeg ik en pak mijn oortjes en zet mijn muziek hard... maar niet zo hard dat ik ze niet kan horen, ik leg mijn hoofd op Sam zijn schouder.
" een ring" hoor ik iemand mompelen... hij klinkt verbaasd.
" een promise ring" hoor ik Sammy zeggen en hij speelt met mijn vingers.
" THATS A PROMISE" begin ik te zingen en ze schrikken allemaal.
Gilinsky seint dat ik mijn oortjes uit kan doen en ik volg zijn instructies.

" iets gehoord" vraagt Sammy en ik schud mijn hoofd.
" not a thing" zeg ik liegend en geef hem een kus. " je hebt het wel gehoord" zegt Sammy dan serieus en een beetje sip.
" nee alleen iets met promise" zeg ik en leg mijn hoofd weer op zijn schouder als hij zucht.
"babe mag ik een hapje" zegt Sammy dan als hij naar mijn chili chicken wijst.
" Ja sure" zeg ik en hij pakt gelijk mijn hamburger en neemt een grote hap.
" willen jullie mee verder winkelen" zegt Andrea dan blij.
" ugh ja hoor" zegt Johnson.
" jeej" zegt Andrea.
" ben je nu wel minder chagerijnig B" zegt Andrea en ik knik.
de jongens lachen.
" shut up" zeg ik.
" het geeft niet baby" zegt Sammy en ik sla hem zachtjes.
" i hate you" zeg ik." no you dont.. you love me" zegt Sammy en ik knik.
" nou laten we gaan" zegt Andrea.
" ik heb nog een eens...wat oke laat maar" zeg ik als Sammy mijn hamburger al had opgegeten.
" kom op" zegt Gilinsky als iedereen opstaat.
Sam pakt mijn hand vast en zo lopen we door het winkelcentrum.

" Omg Benthe dat is echt een leuk jurkje" zegt Andrea als ik een jurkje in mijn handen heb.
" mwm ik weet niet hij is wel.." zeg ik maar Andrea onderbreekt mij.
" Jij gaat hem halen" zegt ze en ik lach.
" oke oke chill" zeg ik.
" zijn jullie dan klaar" vraagt Nate en we knikken.
" that dress would be beautiful on you" zegt Sammy dan als we bij de kassa staan en ik glimlach.
" ik betaal" zegt Sam dan en voordat ik zelfs iets kan zeggen geeft hij de kassiere al zijn creditcard.
" ugh asshole" zeg ik en hij geeft mij een kusje.

als we naar de jongens toe lopen zegt Sam.
" Baby ik weet dat dit totaal niet romantisch is maar ik hAd een plan maar ik kan niet langer wachten, babe dit is een promisering, en hier mee beloof ik je dat ik altijd van je zou blijven houden, ik beloof dat ik altijd bij je zou zijn welke keuze je maakt dan ook" zegt Sammy als hij mijn wangen vast pakt en ik krijg tranen in mijn ogen.
" omygosh Sam" zeg ik en hij doet de ring om mijn vinger.
hij pakt mijn wangen vast en ik geef hem een liefdevolle kus.
" ik houd van je" zeg ik met een brede glimlach en Sam legt zijn voorhoofd tegen die van mij en glimlacht ook breed.
" i love you more beautiful"

Imagines magcon❤️/OmahaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu