Taylor Caniff

444 13 1
                                    

Ruya's pov*

zo, ik was aan het skateboarden met mijn twee beste maar toch shitty friends Yasmina en Benthe. we reden erg snel van een heuvel af, ik maakte coole tricks want ik kan dat ;) Benthe was gewoon op haar Penny board want ze is een loser, nee grapje, maar Yasmina was ook op haar skate board. we reden dus zo van de heuvel af en er kwam een grote groep jongens achter ons aan. uit eindelijk bleken het mijn crush en zijn vrienden te zijn. en in die vrienden groep zitten de vriendjes van Yasmina en Benthe, Sammy en Jack Gilinsky. Benthe gaat naar Sammy toe en Jack G gaat naar Yasmina ze houden elkaars hand vast, same with Sammy and Benthe. de jongens rennen achter mij aan want ik rijd nog steeds door. ik doe een coole trick en val vol maar ik word opgevangen door ik heb geen idee. ik kijk op en zie Matthew . hij houd me nog steeds vast als ik rustig opsta. "MATT JE KAN HAAR LOS LATEN HOOR" schreeuwt Jack J.

en hij laat me rustig los. ik kijk naar de boys en zie Taylor jaloers kijken. "is TayTay jaloers"plaagt Sammy Taylor. en Benthe slaat hem op zijn borst. "auw waar was dat voor" zegt sammy met een glimlach. "weet je best" zegt Benthe en hij geeft Benthe een kus op haar lippen. en Jack geeft Yasmina er een. "kom hier" zeg ik en Tay komt sip op me af en geeft me een knuffel "i like you" zegt hij. " i like you to girl" zeg ik sassy. "nee in andere manier you know" zegt Taylor en hij laat zijn hand naar mijn kont glijden. "uhm ik jou ook" zeg ik en hij kijkt mij in mijn ogen aan en leunt in en geeft me een kus. en ik kus terug. "WOHOOO" schreeuwen die malloten achter ons en als we wegtrekken zie ik Benthe en Yasmina hen victorie dansje doen. "IK WIL MIJN GELD BITCHES" schreeuwt Benthe als ze haar hand uit steekt naar mij en ik zucht en geef haar €5,- en Jack J en G geven haar hetzelfde. "ik dacht dat je alleen met mij deed?" Vraag ik aan Benthe. "nooo man zij daar zeiden dat je Matt eindigden" zegt Yasmina lachend. "we hebben nog niks" zeg ik. "Nu wel" Zegt Taylor en gaat op zijn knie en vraagt me ten huwelijk nee grapje hij vraagt me om zijn vriendin te zijn en ik knik ja en geef hem een kus als hij opstaat. "MAAR WIJ GAAN BYE" schreeuwen Yasmina en Benthe  en ze stappen  op hen board en rijden weg en Jack en Sammy rennen achter hen aan. "netflix?" Vraagt Taylor met een grijns en ik knik.

Imagines magcon❤️/OmahaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu