Luke hemmings❤️

1K 17 7
                                    

kaoutar09
Kaoutars pov*

So... my boyfriend.... das Luke hemmings, zijn vrienden zeggen dat ik hem deels heb veranders, vroeger ging hij altijd vreemd en als hij geen vriendin had had hij elke avond wel een ander. Maar, op dit moment gaat het niet zo goed...

Luke komt elke avond stoned thuis, ja ik woon met ze samen!
"Ik ben er gewoon een keer klaar mee Luke, je bent altijd High or stoned of dronken!" Schreeuw ik naar Luke
"Je....-" maar als hij door wil praten valt hij neer, plotseling. ik ren naar hem toe en hurk neer. ik kijk naar ze pols, hij ademt nog, volgens mij is hij gewoon flauwgevallen. ik probeer hem met al mijn kracht op de bank te leggen, na veel geduw en al die shit is het me gelukt!
Ik tweet
kaoutar09 waar heb ik dit aan te danken?

1 uur late
"Kaoutar, het spijt me, ook dat ik geen aandacht meer aan je besteed en zo" zegt Luke die opeens onze kamer binnen komt lopen.
Hij komt naast me op het bed zitten en geeft me een zachte kus. "je hebt het nergens aan te danken, ik ben een fuck up en jij bent perfect, ik snap nog steeds niet dat jij voor mij heb gekozen" zegt hij als hij mijn hand vast pakt. "nee je bent geen fuck up" zeg ik als ik hem een kus geeft wat uitloopt tot een lange zoen.

Hoop dat je het goed vind kaoutar09

Imagines magcon❤️/OmahaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu