Mj: Ya hala nasıl bu kadar hızlı oldu anlayamıyorum. Sen şimdi benim yengem mi olacaksın?Minji'nin tepkisine gülmüştüm.
Vn: Bakalım bu akşam Jimin bize gelecek. Büyükbabamdan yana korkum yok ama Jaehwa hanımı biliyorsunuz kızlar.
Mr: Sıkma canını Jaehwa teyze senin Jimin'i ne kadar sevdiğini biliyor. Başta sorun etse de en sonunda o da karşı gelemeyeceğini anlayacaktır.
Umarım öyle olurdu.
Hl: Desenize akşam terlikler havada uçuşacak haha
Herkes gülerken kahvemden bir yudum daha aldım.
Şuanlık her şey güzel gidiyordu. Hayatımın bu kadar güzel gitmesi normaldi değil mi? Umarım bi bokluk çıkmaz.
...
Vn: Büyükanne Jimin'e de koysana
Büyükannem bana ters bakışını atarken Jimin araya girdi.
Jm: Gerek yok efendim ben yemeyeceğim zaten.
Jimin'e umutsuzca bakış atmıştım. Hiç söylememesi gereken bir şeyi söylemişti
'Jaehwa'nın muhteşem yemeklerine hayır demişti'Gözümü yumarak elimi alnıma vurdum.
Jh: Sana soran oldu mu çocuk?
Jn: Jaehwa sencede Jimin'in üstüne biraz fazla gitmiyor musun?
Jh: Sen karışma Jung!
Kaşığımı masaya koyarak ayağa kalktım. Bu tepkime karşılık herkes bana bakmıştı.
Vn: Büyükanne Jimin'e kızgınsın beni üzdüğü için biliyorum ama bu ilişkide en çok hatayı ben yaptım.
Jimin'in elini tutup devam ettim.
Vn: Ayrı kaldığımız bu süre zarfı içerisinde ikimiz içinde kolay olmadı. Hatalarımızdan ders çıkardık.
Büyükannem böyle konuşmama şaşırmış olacak ki ağzı açık kalmıştı.
Jimin beni oturtturup bu sefer o söze atıldı.
Jm: Efendim ben torununuzu gerçekten çok seviyorum. Onu bir daha üzemeyeceğime yemin ederim. Eğer sizinde izniniz olursa biz evlenmek istiyoruz.
Büyükbabam alkışlayıp tebrik cümleleri yağdırırken büyükannem sinirle ayağa kalkıp ters ters büyükbabama baktı.
Biliyordum böyle olacağını işte.
Jh: Jung ne o öyle dünden razı gibi.
Jimin'le yutkunarak birbirimize bakmıştık
Jh: Kız evi naz evi derler.
Diyerek gülümsediğinde içime su serpilmişti resmen.
Sevinçle ayağa kalkıp Büyükannemin tonton yanaklarını öperek teşekkür ettim.
Jm: Sizi mahçup etmeyeceğim efendim.
...
Jimin'in anlatımından
Jm: Hala telefonu kapalı mı?
Hl: Evet kaç kere aradım ama kapalı.
Th: Bizde Meri'yle her yere baktık ama yok.
Düğün başlamak üzereydi ama Vien hala ortalıkta yoktu. Kızlar en son giyinmesi için odada tek bırakmışlardı ama geri döndüklerinde ne Vien'e ne de başka bir ize rastlamamışlardı.
Mj: Oppa yoksa-
Elimi kaldırıp susması için işaret verdim.
Jm: Sus Minji o aptal teorilerini kendine sakla. Vien böyle bir şey yapmış olamaz.
Böyle bir şey yapmazdı değilim. Güya benden intikam almak için beni düğüne saatler kala terk etmiş olamazdı değil mi?
Jk: Hyung davetliler aşağıda sizi bekliyor. Napıcaz?
Sağıma soluma dönüp sinirle masayı dağıttım.
Jm: Düğün iptal Jungkook! Söyle herkese dağılsınlar.
Mr: Nasıl böyle bir şey yapar aklım almıyor.
Ws: Vien öyle birisi değil Meri. Eminim kendince bir açıklaması vardır.
Jm: Ne açıklamasından bahsediyorsun Woosung? Bırakıp gitti işte!
Üstüne doğru sinirle yürürken araya Minji girdi
Mj: Sakin ol abi. İnsanlara bağırıp çağırmakla bu işi çözemezsin.
Jh: İyi de terk edip gitmiş olsa bile her hangi bir mesaj bırakması gerekmez miydi?
Th: Jaehyeong doğru söylüyor. Neden mesaj bırakmadı?
Telefonuma gelen bildirim sesiyle herkesin gözü bana dönmüştü.
Telefonu açıp gelen mesaja baktım.
"Jimin oyun oynadığımı fark etmişsindir. Benim için her şey bir yalandı. Bana yaptıklarını nasıl unuturum sandın. O kadar aptalsın ki sana söylediğim iki sevgi yalanına bile hemen inandın. Seninle oynamak eğlenceliydi. Artık beni arama çünkü ben senin tahmin bile edemeyeceğin yere gidiyorum. Sevdiğim adamın kollarına."
-Cha Vien
Telefonu duvara fırlattım.
Jm: Siktir!
Düğüne 1 saat kala
Vien'in anlatımından
Vn: Bu lanet olası fermuar neden kapanmıyor acaba!
Kendi kendime söylenirken bir yandan da fermuarı çekmeye çalışıyordum.
En iyisi kızlardan birisini çağırsam iyi olacak.
Ben bunları düşünürken omuzlarıma dokunan elle irkilmiştim.
Arkamı dönecekken bana engel oldu ve kapatamadığım fermuarımı kapatmıştı.
Vn: Jimin düğünden önce gelini görmek uğursuzluk get-
Arkamı dönmemle şok olmuştum
Vn: Da- Daejun.. Senin burda ne işin var?!
Eliyle ağzımı kapatıp duvara yaslamıştı.
Ne kadar direnmeye çalışsamda beni köşeye sıkıştırmıştı.
Dj: Sevgilim çok güzel olmuşsun
İğrenç elleriyle saçıma dokunurken kafamı çekmeye çalışmıştım ama nafileydi.
Dj: Şimdi seninle uzun bir yolculuk yapıcaz. O yüzden prenses biraz uyuma vakti~
Kaşlarımı çatmıştım.
Neyden bahsediyordu bu?
Kendi düşüncelerimle boğuşurken ağzıma kapanan bez parçasıyla gözlerim çoktan kararmıştı.
Dj: Sana demiştim sevgilim, sen sadece benim olabilirsin...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SPECTACULAR ~2 /PJM/
Fiksi Penggemar[Two Foreigners] Seneler sonra Jimin geri dönünce ne değişecekti? Her şey eskisi gibi miydi? Hayır artık onlar büymüştü. Lisedeki o çocukca kavgaları intikamları aşkları... Hepsi geride kalmıştı. Peki ya duygular? Unutmuş muydular? Birisi unutmuşken...