6. BÖLÜM
"Gel benimle, tatlım." dedi Shiny. "Takip et beni."
Alice Shiny'yi takip etti ve Shiny onu uzaklara doğru götürmeye başladı. Beş dakika boyunca ilerlemeye devam ettiler.
İlerlerken Alice "Sen kaç yaşındasın, Shiny?" diye sordu.
"Hmm," diye mırıldandı Shiny düşünceli bir şekilde kaşlarını çatarken. "Yaklaşık... iki yüz bin yıl kadar."
"İki yüz bin yıl mı?" dedi Alice sırıtarak. "Biraz genç görünmüyor musun sence de?"
"Tatlım, ben bir Peri'yim. Hatta ben Periler'in en güçlüsü, ve onların Lider'iyim. Periler ölümsüzdür."
"O halde nasıl bu kadar genç görünüyorsun?"
"Periler belli bir yaştan sonra hep o yaşta kalırlar. Hangi yaşta kalacakları on beş ile yirmi yaş arası Peri'den Peri'ye değişiklik gösterir. Sen de belli bir yaştan sonra yaşlanmıyacaksın. Sorun şu ki yarı ölümlü olduğundan, tam olarak ölümsüz değilsin. Sadece ölümlülere göre daha fazla yaşayacaksın."
"Ne kadar yaşayacağım?"
"Üç yüz yılcık kadar."
"Üç yüz 'yılcık' mı?" Alice gözlerini fal taşı gibi açtı. "Nasıl yani?" Bir yandan ölümsüz olmadığına sevinmişti.
Ormanlık alana vardılar. Burada yüzlerce minik ağaç ev vardı.
"Burada kimler yaşıyor?" diye sordu Alice.
"Periler, tatlım." dedi Shiny.
"Periler mi? Ben onların sadece masallardaki uydurma ve kurgusal karakterler olduklarını sanırdım." Şu an dalga geçiyordu. Perilere hiç inanmıyordu. Belki bir ihtimal...
Ağaç evlerin içinden yirmili yaşlarda kızlar çıkmaya başladı. Fakat daha sonra bazıları uçmaya başladı. Uçarak yere indiler ve hızla Alice'in yanına geldiler.
"Merhaba!" dedi Shiny. "Yüzyılların perileri, işte karşınızda, 12. Yarı Peri olan Lazy Towns!"
Bütün kızlar -periler- aynı giyinmişlerdi. Hepsi Shiny gibi beyaz bir mini elbise giymişlerdi ve altın bir kemer ile altından bir taç takıyorlardı.
"Vaay!" dedi biri.
"Gerçekten güçlü gibi görünüyor!"
"Kaçıncı seviye?"
"Sakin olun, bu Genç Yarı Peri daha Koruyucusu tarafından bilgilendirilmedi." dedi Shiny, imalı imalı.
"Hey, Emily!" diye seslendi Shiny. "Gel de bu Genç Yarı Periye bir kulübe ver."
Kalabalığın arasından pembe saçlarını at kuyruğu yapmış bir kız çıkageldi. Yüzü kızardı. "Şey... üzgünüm, Shiny. Ama hiç boş kulübemiz yok maalesef..."
"O halde, birinin bu Genç Yarı Periyle kulübesini paylaşması gerekecek." dedi Shiny gözlerini perilerde gezdirirken.
Herkes şüpheyle birbirine bakıyordu. Kimseden çıt çıkmıyordu.
"Hadi ama, biraz saygılı olun." dedi Shiny ısrarla.
Ama yine de kalabalıktan ses gelmeyince, daha tehditkar bir tavır takınmaya karar verdi. "O halde, benim kimde kalacağını seçmem gerekecek." dedi. "Ya da vazgeçtim. Lazy kendisi seçse daha mantıklı olur."
Alice -ya da Lazy'e- baktı. Artık Alice bile isminin ne olduğundan emin olamıyordu bazen.
"Tatlım, hadi kimde kalmak istediğin periyi seç."
Kalabalık çok tedirgin görünüyordu.
Alice yutkundu. Gözlerini perilerin üstünde gezdirdi. Hepsinin saçlarının farklı renkte olduğunu fark etti.
Seçim zordu, zaten onlar hakkında pek bir şey bilmiyordu. Eliyle rastgele birini işaret etti.
"Vay, demek Melody'yi seçtin ha? Tam senlik seçim." dedi Shiny.
Yaptığı ima bazı perilerin gülüşmelerine sebep oldu. Bir kız kıkırdadı.
Alice Shiny'nin yaptığı bu imanın neden gülüşmelere sebep olduğunu merak etti ve Melody'yi incelemek üzere yaklaştı. Kız mor gözbebekleri ve upuzun bukleli mavi saçlarıyla çok güzel görünüyordu. Çekici yüz hatlarıyla Linda'yla yarışmaya hazır gibi görünüyordu.
Ancak kız gülmüyordu. Hatta üzgün gibiydi.
"Merhaba," dedi üzgün bir şekilde. "Ben Melody. İstediğin kadar benimle birlikte kalabilirsin..."
Alice başıyla onayladı. Alınmış görünüyordu. "Çok teşekkür ederim, Melody."
Shiny başını hafifçe yukarı kaldırdı. Alice Shiny'nin bakışlarını takip ettiğinde yaklaşık otuz metre yüksekliğinde olan ve sarmaşıklarla kaplı ve bir metre kalınlığında, ince uzun bir kuleye bakmakta olduğunu fark etti. Yeşil kulenin en tepesinde kare şeklinde bir saat vardı. Ancak rakamlar yirmi dörde kadardı.
"Zaman çok geç oldu. Hadi, herkes görevinin başına."
Kalabalık koro halinde homurdandı ve başıyla onayladı. Çok geçmeden bütün periler kulübelerine doluştular.
"Evet," dedi Shiny. "Sanırım Linda'nın sana anlatacakları var."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seçilenin Ateşi
FantasyÜç, iki, bir... Sadece yaşadığımız gezegenden başka evrenlerin de var olduğunu, kim bilebilirdi? Üstelik bunlardan bazıları, masal olarak dinlediğimiz Periler'in, Melekler'in ve İblisler'in evreni... Alice de bir Yarı Peri'dir. Ama ruhundaki öfke v...